Пумб как резервный банк неплох, но только до проблемного момента
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Вітаємо, Андрію!
Ми провели внутрішнє розслідування стосовно даної ситуації, в результаті якого виявили, що процес оскарження операції відбувається відповідно до розділу ІІ «Послуги Банку» п. 3.15 ДКБО:
У випадку надання Клієнтом заяви про оскарження проведених операцій, які передбачають списання коштів з рахунку — мінімальний строк розгляду заяви та повернення Клієнту списаних з рахунку коштів (за умови задоволення заяви) складає 45 календарних днів, а якщо опротестування таких операцій здійснюється згідно з правилами МПС — 90 календарних днів. Протягом строку розгляду претензії Клієнта щодо опротестування операцій, які передбачають списання коштів з Карткового рахунку Клієнта, Банк нараховує на суму спірної операції всі належні до сплати платежі (проценти, комісії тощо), які мають бути сплачені Клієнтом в порядку та на умовах цього Договору. Подання Клієнтом заяви про опротестування Клієнтом операції по списанню коштів з рахунку не звільняє Клієнта від обов’язків за цим Договором, в тому числі від обов’язку сплати суми Мінімального платежу, зазначеного у відповідній виписці згідно з умовами Договору.
(Продовження у наступному коментарі)
Ми провели внутрішнє розслідування стосовно даної ситуації, в результаті якого виявили, що процес оскарження операції відбувається відповідно до розділу ІІ «Послуги Банку» п. 3.15 ДКБО:
У випадку надання Клієнтом заяви про оскарження проведених операцій, які передбачають списання коштів з рахунку — мінімальний строк розгляду заяви та повернення Клієнту списаних з рахунку коштів (за умови задоволення заяви) складає 45 календарних днів, а якщо опротестування таких операцій здійснюється згідно з правилами МПС — 90 календарних днів. Протягом строку розгляду претензії Клієнта щодо опротестування операцій, які передбачають списання коштів з Карткового рахунку Клієнта, Банк нараховує на суму спірної операції всі належні до сплати платежі (проценти, комісії тощо), які мають бути сплачені Клієнтом в порядку та на умовах цього Договору. Подання Клієнтом заяви про опротестування Клієнтом операції по списанню коштів з рахунку не звільняє Клієнта від обов’язків за цим Договором, в тому числі від обов’язку сплати суми Мінімального платежу, зазначеного у відповідній виписці згідно з умовами Договору.
(Продовження у наступному коментарі)
(Продовження)
Під час розгляду Банком обставин, викладених Клієнтом в заяві про оскарження проведених операцій, Банк, відповідно до правил МПС може повернути кошти у сумі оскаржуваної Клієнтом операції до остаточного завершення процесу оскарження або до завершення відповідного етапу процесу оскарження, і такі дії з боку Банку не можуть розглядатися як визнання Банком несанкціонованості оскаржуваної Клієнтом операції. Банк залишає за собою право блокувати суму оскаржуваної операції на Картковому рахунку Клієнта до остаточного завершення процесу оскарження. У разі отримання через МПС підтвердження про обґрунтованість списання коштів за оскаржуваною операцією, Банк здійснить списання суми оскаржуваної операції в порядку Договірного списання, передбаченого п. 3.13 Розділу ІІ цього Договору. У деяких випадках, встановлених правилами МПС, процес оскарження може бути продовжено після отримання через МПС підтвердження про обґрунтованість списання коштів.
Під час розгляду Банком обставин, викладених Клієнтом в заяві про оскарження проведених операцій, Банк, відповідно до правил МПС може повернути кошти у сумі оскаржуваної Клієнтом операції до остаточного завершення процесу оскарження або до завершення відповідного етапу процесу оскарження, і такі дії з боку Банку не можуть розглядатися як визнання Банком несанкціонованості оскаржуваної Клієнтом операції. Банк залишає за собою право блокувати суму оскаржуваної операції на Картковому рахунку Клієнта до остаточного завершення процесу оскарження. У разі отримання через МПС підтвердження про обґрунтованість списання коштів за оскаржуваною операцією, Банк здійснить списання суми оскаржуваної операції в порядку Договірного списання, передбаченого п. 3.13 Розділу ІІ цього Договору. У деяких випадках, встановлених правилами МПС, процес оскарження може бути продовжено після отримання через МПС підтвердження про обґрунтованість списання коштів.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Оскарження операцій відбувається в два етапи. Після початкового етапу розслідування тривалістю 45 календарних днів, кошти повертаються на баланс власника та блокуються на ньому на додаткові 45 днів. Даний термін встановлений для того, щоб захистити право іншої сторони оскаржити примусове повернення коштів, якщо вона вважає його неправомірним та може надати відповідні підтвердження. У разі, якщо заявка клієнта на оскарження операції задовольняється, заблоковані на балансі кошти стають доступними для використання через 45 днів з моменту повернення та блокування суми на рахунку. Ми передали Ваше звернення у роботу відповідного відділу та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.