Платиш за кредит з-за кордону, вони не приймають, накручують %, запитуєш чому — не відповідають по суті
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- +15
- SergeyNina
- 10 марта 2023, 16:17
- #
Платили картой иностранного банка? Если да то есть нюансы работы пумб онлайн. Скорее всего банк по какой то причине не смог принять платёж и суппорт не видит ошибки.
Надеюсь здесь вам помогут спецы пумб.
- +
- +15
- SergeyNina
- 10 марта 2023, 16:19
- #
Ещё спросите суппорт банка картой которого вы платили может что-то поймут в чем причина и чем-то помогут
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що в Вас сталась така ситуація. Можливо відбувся технічний збій під час оплати, а у такому випадку кошти повертаються протягом 10 днів.
Ми рекомендуємо здійснювати погашення в мобільному додатку інтернет-банкінгу «ПУМБ-Online» карткою іншого банку, так як це швидко і суму погашення Ви можете бачить одразу.
Нам дуже прикро, що в Вас сталась така ситуація. Можливо відбувся технічний збій під час оплати, а у такому випадку кошти повертаються протягом 10 днів.
Ми рекомендуємо здійснювати погашення в мобільному додатку інтернет-банкінгу «ПУМБ-Online» карткою іншого банку, так як це швидко і суму погашення Ви можете бачить одразу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Банк 14 лютого їх прийняв, вони списались з моєї картки.
Потім проходить тиждень другий, а коштів все немає.
Я звертаюсь до підтримки, вони не відповідають по суті — лише формальні відписки, запит прийнято, розглядаємо…
У кінці лютого кошти несподіванно повертаються на карту,
я пишу електронний лист 2 березня з запитом, «чому та що робити?»
9 березня приходить формальна відповідь, що кошти не зараховані.
На мої питання чому банк не зараховує кошти — нічого не відповідають по суті.
Що робити далі теж не говорять — лише очікуйте.
Скарги з сайту не допомагають — банк не реагує, посилаючись на проблеми PayHub та їх причини. Але ж хвилинку, я не маю жодного відношення до PayHub, бо платив на сайті PUMB, а не PayHub (!).
При цьому на даний момент проценти по кредиту продовжують набігати вже як місяць, а жодних варіантів вирішення проблеми з оплатою не надано
Дякуємо за надану інформацію. Ваші дані передано до відповідного підрозділу банку. Ми розберемося в ситуації та повернемося зі зворотнім зв'язком.
Ми надали зворотній зв’язок по Вашому зверненню у особистих повідомленнях, просимо перевірити дірект.