Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Блокують транзакції PayPal. Є баги і суттєві обмеження по історії в мобільному додатку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Surf 5 марта 2023, 13:59
По пейпал
— В службі підтримки кажуть, що через пейпал купують криптовалюту — тому блокують
— Розблоковувати відмовилися.
По мобільному додатку
— По історії — лише видно 6 місяців
— Є баги, коли не видно платежі і відповідно не можна отримати квитанції
— Є баг, коли флоу екранів спутується. Був перший флоу. Потім виконується якась інша транзакція… І ось ця транзакція потім має екрани з першого флоу.
— За історією, що перевищує пів року — можна отримати тільки pdf і тільки по запиту в банк
— Є нав’язування кредитів через мобільний додаток.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 5 марта 2023, 17:35
Вітаємо!

Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовими операціями. У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.

У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні.

В разі виникнення помилок відображення чи роботи додатку, Ви можете надіслати звіт до технічної підтримки. Для цього власникам телефонів на IOS достатньо просто злегка потрусити телефон, а власникам пристроїв на Android – «тапнути» по екрану 5 разів. Після цього автоматично буде сформований лист для відправки в службу підтримки. Після завершення розгляду Ви отримаєте листа з результатами на Вашу електронну адресу.

Мобільний додаток ПУМБ Online лише інформує про індивідуальні кредитні пропозиції. Оформлення будь-яких кредитних продуктів добровільне і відбувається лише з ініціативи та за згодою клієнта.

Комментарии - 5

+
+15
Surf
Surf
5 марта 2023, 14:10
#
Ось ця сама проблема із банком — https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/311157/
Сказали, що
«Ми хочемо розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.»

І виходить з Грудня розбираються.
+
+31
Qwerty1999
Qwerty1999
5 марта 2023, 19:01
#
Відкрий карту в іншому банку.
Перекинь з картки ПУМБ гроші
та працюй далі с PayPal
+
+15
Surf
Surf
5 марта 2023, 23:41
#
Qwerty1999, ви праві.
Дякую за дружню відповідь!
+
+25
Surf
Surf
5 марта 2023, 23:35
#
Це просто позорна і не професійна відповідь від банка.
Якість відповіді - найнижча.

«Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України…У такому разі рахунки клієнта можуть бути обмежені до надання клієнтом офіційних документів, необхідних для здійснення належної перевірки.«

По-перше — мені в кол-центрі не сказали, що від мене очікується і за яких умов відповідна транзакція буде допущена. По-друге.
Ну, як? Транзакція на 1.95$. Перевірили? Велика корупція, чи відмивання коштів? Така якість відповіді банка — перетворює весь іміжд провідного банку на посміховисько. Це була операція валідації картки.

Банк:
«У мобільному додатку ПУМБ Online доступні квитанції за останні 6 місяців. Квитанції по операціях, виконаних впродовж останнього року, можна замовити в чаті підтримки, обравши «Більше» в нижньому правому кутку екрану та «Написати в чат». Квитанції по операціях, виконаних більше 1 року тому, слід замовляти у відділенні

Ви самі не знаєте, що доступно, а що ні у додатку. Виходить Банк зовсім не приділяє час на підготовку. Квитанції доступні за більший період, а ніж 6 міс. Ще раз повторю-у вас у додатку (системи) є баги. Вірогідно у вас є зайві обмеження на запити в БД — і якісь квитанції доступні, а якісь ні. Ви не бережете час клієнтів. І я не буду витрачати свій час на допомогу у фіксі ваших багів.

Ваш стиль відповіді - відірваний від життя, а-ля «щось вєщаю, і не дуже знаю».
+
+15
Surf
Surf
6 марта 2023, 0:03
#
Співробітник Банку, який готував відповідь — звертаюся до Вас. Якщо до Вас ваші керівники будуть мати якісь претензії - то знайте. Це не Ви організовували й приймали рішення про блокування Пейпалу, і це не ви відповідаєте за те, що завчасно поінформувати клієнтів про введені обмеження, і це не ви будуєте і керуєте процесами…

Це щось в Банку «поламалося» — у прийнятті рішень і в організації процесів, чи розвитку й утриманні професіоналів.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Блокують транзакції PayPal. Є баги і суттєві обмеження по історії в мобільному додатку