хамство в ПУМБ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 января 2023, 23:59
- #
Ваш муж был клиентом пумб и имел карту пумб и финансовый номер? Если нет то вам будет возможно непросто найти отделение которое согласится зарегистрировать нового клиента по доверенности. Просто чтобы стать новым клиентом пумб обязательно нужно оригинал паспорта и кода и личное присутствие в отделении или доверенность + оригинал паспорта и кода. Если будут большие обороты по карте то желательно сразу справку о доходах подгрузить для финмониторинга.
Вітаємо, Ірино!
Дякуємо, що поділилися враженнями про візит до нашого відділення. Безпека коштів та особистої інформації клієнтів залишається нашою незмінною цінністю протягом усіх років роботи. Саме з міркувань захисту клієнтів від можливих шахрайських дій 1.1.28 Розділу І ДКБО банку вимагає саме особистого звернення власника рахунку до відділення, як повідомив раніше Вам наш працівник у відділенні. Ми розуміємо Ваше становище, тож йдемо вам на зустріч та до 10 січня вирішимо Ваше питання в індивідуальному порядку.
Сподіваємося, що це посприяє нашій плідній співпраці в подальшому.
Дякуємо, що поділилися враженнями про візит до нашого відділення. Безпека коштів та особистої інформації клієнтів залишається нашою незмінною цінністю протягом усіх років роботи. Саме з міркувань захисту клієнтів від можливих шахрайських дій 1.1.28 Розділу І ДКБО банку вимагає саме особистого звернення власника рахунку до відділення, як повідомив раніше Вам наш працівник у відділенні. Ми розуміємо Ваше становище, тож йдемо вам на зустріч та до 10 січня вирішимо Ваше питання в індивідуальному порядку.
Сподіваємося, що це посприяє нашій плідній співпраці в подальшому.
«Ми йдемо вам на зустріч» — на расіянській це мало б звучати як: «Ми сдєлаєм вам адалженіє».
Враження таке, що співробітник банку трохи непритомний. На зустріч йдете не ви, а ваші клієнти, які довіряють вам свої гроші. Розумна людина з вищою фінансовою освітою такого не написала би.
Нагадувати що в країні війна, у даному випадку і поготів було б зайвим — розуміння відсутнє внівець.
Враження таке, що співробітник банку трохи непритомний. На зустріч йдете не ви, а ваші клієнти, які довіряють вам свої гроші. Розумна людина з вищою фінансовою освітою такого не написала би.
Нагадувати що в країні війна, у даному випадку і поготів було б зайвим — розуміння відсутнє внівець.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Крім того, станом на 31.12.2022 відповіді на заяву, написану у відділенні банку нема, доступ до рахунку власнику рахунку не надано!
Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо краще розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для початку розслідування, тому ми вже зафіксували та передали Ваше звернення у роботу. Ми обов'язково в усьому розберемося та повернемося зі зворотнім зв'язком пізніше.