Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
рrofessor _ка 12 января 2024, 18:16
Добрий день. Я є діючим клієнтом вашого банку. В мене є іменна гривнева карта ВсеКарта. Виникла потреба у відкриті другої окремої карти, теж в гривні, з окремим рахунком. В колцентрі проконсультували, що відкрити можна, проте потрібно підійти на відділення, оскільки онлайн відкривається лише неіменна карта. Підійшла на відділення. Консультант відділення сказала, оскільки в мене вже є гривнева карта, то другу відкрити не може банк. Я розповіла, що сьогодні спілкувалась із колцентром і відповідь була, що можна, підходьте до відділення. Зателефонувала в колцентр і мені при співробітниці банку знов сказали, що можна. Я надала слухалку співробітнику. Вони розмовляли і в ітоге карту мені на відділенні так і не відкрили. Я попросила показати згідно якого нормативу діє співробітник, відповідь — такого нормативу немає, це внутрішнє положення банку. Підкажіть, будь ласка, хто дійсно володіє правильною інформацією? Чи дійсно банк немає можливості відкрити другу гривневу карту з іншим рахунком при наявності у клієнта діючої гривневої карти ВсеКарта?
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 января 2024, 20:10
Вітаємо!

Клієнту надається можливість відкрити один рахунок всеКАРТА в одній валюті (окрім випадків, коли додаткові рахунки всеКАРТА потрібні для обслуговування зарплатного проекту або отримання соціальних виплат). Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити коректність наданої консультації. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 января 2024, 13:49
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
Проблема решена
Денис Тимчук 11 января 2024, 13:37
Слишком долго обрабатывают,
Все делать только через отделение,
Уже 2 день жду подтверждения от банка на разблокировку счетов, если хотите испортить себе все нервы то выбирайте этот банк
ПУМБ
Ответ банка
11 января 2024, 14:27
Вітаємо!

Нам шкода, що сталась дана ситуація. Ми перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Проблема решена
orkan 11 января 2024, 12:16
Обслуговуюся у ПУМБ вже мабуть років з п’ять і власне був більш менш усим задоволений. Але ось така історія: Є така чудова послуга в моб. додатку.- замовити готівкову валюту. Коштує це все 100 грн незалежно від суми замовлення. В додатку написано, що курс орієнтовно складатиме 38.70 грн. Проте валюту я замовив на четвер і було наголошено, що курс буде саме той, який буде діяти на момент угоди у відділенні. Добре, не проблема. Згоден. Вже вдруге користуюся цією послугою і знаю, що в день угоди приходить додаткове повідомлення з актуальним курсом.
Сьогодні, в четвер зранку 11.01 о 8.30 дійсно надходить таке повідомлення: Валюта чекає у відділенні. Прихопіть готівкову гривню та паспорт. Сума валюти, як і сума в грн вказані в повідомленні. Приходжу у відділення о 10.30 і виявляється, що до вказаної в додатку суми мені доведеться доплатити ще 240 грн, оскільки зараз курс у відділенні становить 39 грн. і сума в додатку не актуальна.
Потрібно терміново віднайти 240 грн, бо інакше втратиш свої 100 грн та й взагалі без валюти залишишся. Касир звичайно розводить руками, інформація в додатку для нього також є дивною. Колл-центр прийняв проблему, подумав, перетелефонував через 10 хв і вирішив просто підставити під мій гнів співробітника, який розуміючи, що це дійсно дивна ситуація видав шикарну відповідь: «Сума, яка була вказана в повідомленні була актуальна на 8.30, і якщо б я прийшов о 8.30, то все було б чудово, а так курс змінився і я просто не встиг». Біда звичайно, не встиг… ще й відділення відкривається лише з 9-ої години ранку. Враховуючи, що валюта у відділенні зараз більш менш є, я просто подарував банку 100 грн і втратив довіру в повідомлення від банку. Нікому не подобається, коли банки не визнають своїх помилок, а просто намагаються виставити власних клієнтів за ідіотів. Невже так складно в додатку вказати вірну суму, тим більш відомо завчасно на яке відділення я прийду. В разі зміни курсу надіслати повторно повідомлення з актуальною інформацію. За 100 грн хочеться трішки більшого сервісу ніж просто відчути себе ще одним обманутим… Але схоже для банку це великі складнощі та й навіщо. адже 100 грн вже отримано (їх неможливо повернути в разі відмови від операції обміну валюти), а далі банку вже не цікаво — далі ви вже звичайний клієнт, який йшов повз банк і зайшов купити валюту… 100 грн — це власне аналогічна сума комісії, яку колись «справедливо» списав інший банк з мене, після чого я прийняв рішення йти з того банку. Історія повторюється…
ПУМБ
Ответ банка
11 января 2024, 13:36
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 16 января 2024, 10:44
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.

На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
14938457 10 января 2024, 19:03
Я є клієнтом цього недобанку більше 7 років. Вирішив собі відкрити преміум пакет Блек, погодившись з умовами тарифів на умовах щомісячної оплати. Але недобанк мені відмовив мотивуючи тим що «нашою картою потрібно не тільки комуналку оплачувати».
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.

Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
ПУМБ
Ответ банка
11 января 2024, 9:24
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 15 января 2024, 19:17
Вітаємо!

Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Доброго дня. Не рекомендую цей банк, взагалі! Клієнторієнтовності нуль. Поваги до клієнтів Нуль. Сам банк чомусь поповнює кредитні карти клієнтів, щоб зафіксувати факт нарахування % банку. Відмовляють військовослужбовцям у реструктуризації боргу.Звертаю увагу, що в Умовах Договору не має жодної інформації про це! Банк-просто наживається на військовослужбовцях, в цілому як і більшість зараз людей, підприємств і тд. Менеджер банку не надає письмової відповіді чому і зг. якого пункту вони відмовляють.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 18:23
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення нашого банку. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:38
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
Dnepropetrovsk1 10 января 2024, 10:52
Всем доброго времени суток Слава Украине. Хотел открыть виртуальные карты вы счёт в злотых по итогу произошёл какой-то сбой в системе три дня меня уже мурыжат говорят что всё решается говорили 3 дня потом начали говорить что 5 дней Так кому верить зачем вы людей в военное время заводите в заблуждение и обманывайте вы хоть отзывы читаете что вам люди пишут на мин фин. Или абсолютно плевать на на репутацию своего банка и то что люди вам говорят и то что у вас идёт много операций без комиссии — это обычная ваша банковская замануха чтобы заманивать людей и обманывать их на деньги слава богу со мной ещё не случилось и ничего насчёт блокировки денег и так далее, но случилось одно что не можете уже разобраться с открытием злотых она мне пишет в обработке и всё дальше оно не хочет открывать счёт злотых. Хотя банком ПУМБ пользуюсь недолго недавно и уже негативное мнение, Но это капец полный. № звернення: 202401−1750
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 11:15
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 18:44
Вітаємо!

У нашій системі стався збій, через що оформлення нового рахунку було недоступним. На даний момент, наша система працює у штатному режимі і Ви можете скористатися повним переліком наших послуг. Рекомендуємо Вам повторити спробу відкриття рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
Добрий день. Мала великий борг по двох кредитних договорах. Сплатила все по програмі прощення, які мені запропонували з колекторської компанії. Мені в цій компанії сказали, що маю отримати листа на поштову адресу за місцем реєстрації, в якому буде написано, що я нічого цьому банку більше не боргую. Листа я так і не отримала, хоча минуло вже 10 місяців з моменту погашення мною боргу. Зверталася неодноразово по телефону до банку, банк претензій до мене не має, але і довідки про погашення не видає. Це мене турбує.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 9:39
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:40
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідної інформації. Просимо надіслати її у приватні повідомлення аби у нас була можливість ідентифікувати Вас та розібратися у ситуації.
julburgui 10 января 2024, 0:39
Прийшло пуш повідомлення у додаток що банк припиняє ділові відносини. До цього жодного запонку чи запиту стосовно операцій (які я звісно можу підтвердити навіть при попаданні під фінилнвторинг). В той же момент заблокувались кошти, картою не можна розрахуватись. Валюту за валютної карти також зняти не можна. Застрягло 2600$ і 39к грн. Гаряча лінія не знає причин. Працівники банку не знають причин. Фінмоніторинг нормальних банків спочатку дізнається у клієнта чи зв’язується з ним, якщо виникають якійсь питання. Пумб тупо розриває відносини та блокує ваші кошти. Це нездорово і так не має бути. Не рекомендую зв’язуватись з цим банком, якщо цінуєте свій час та гроші. Навіть у Привата фінмоніторнг адекватніший.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 января 2024, 9:38
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 12 января 2024, 11:00
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Проблема решена
Три літри 9 января 2024, 12:02
Справи в банка йдуть добре.

Настільки добре що вони витрачають їх на усіляки дурниці. Сьогодні в 11:50 отримав дзвінок з номера 0442372369 що судячи за багаточисельними відгуками належить ПУМБ.

Сказав «Ало» — у відповідь тиша. Вимкнув мікрофон і пішов шукати що то за номер (вже написав вище). Тиша в трубці тривала 2 хвилини після чого дзвінок було закінчено.

Чекаю коментаря банку: що це було? У відгуках зустрічається дуже багато коментарів в яких люди так само пишуть про мовчазні дзвінки.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 12:39
Вітаємо!

Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 11 января 2024, 17:28
Вітаємо!

Після проведення перевірки, було виявленно, що 09.01.2024 р., було виконано два успішних вихідних дзвінків на вказаний Вами номер об 11:50 та 12:29 з метою інформування в рамках пропозиції відкриття нового депозиту.
Aa0979002626 9 января 2024, 9:50
Сьогодні в 9−10 годин к відділенні ПУМБ м.Харкова (Олексіївське відділення, пр. Л.Свободи) на прохання розміняти купюру 200 гривень на дрібні, співробітник Кирило, хотів зняти комісію за розмін на мілкі гроші, чим порушує не тільки Закон України «Про банки та банківську діяльність», але і директиви Національного банку України (розмін на дрібні, в тому числі на монету та зношені купюри здійснюється за будь-яких умов без комісії). Примітка: купюра 200 гривень була у гарному стані та не мала зауважень.
Взагалі данний факт є відображення політики банку ПУМБ у час війни, наживатися на громадянах будь-якими засобами, і не дивно, що відділення було пусте у ранковий час за таких умов.
Я зі свого боку прошу вибачення у співробітника Кирила, що відірвав його від чаю, більше не бажаю мати діло з цим банком, і іншим громадянам не рекомендую.
Відвідувать вказаний банк ПУМБ, а не тільки це відділення- не рекомендую.
P. S. Сусідній «ОЩАДБАНК» зробив розмін купюри без зауважень, щей запитали якими банкнотами бажаю!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:42
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 12:54
Вітаємо!

Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, де Вас повідомили про здійснення даної операції з комісією. Відповідно до Наказу № 161-Н від 14.12.2023 р. пп. 3.1., встановлено тариф на обмін банкнот великого номіналу на банкноти дрібних номіналів. Виписка з Наказу розміщена біля кожної касової кабіни у вільному доступі для клієнтів.

Хочемо зазначити, що при використанні нецензурної лексики, співробітники можуть відмовити Вам у обслуговуванні.
Проблема решена
Santi0008 9 января 2024, 9:32
Пришли деньги, банк просто в субботу взял и заблокировал их, 67000 гр! Из-за того что был выходной и праздники оставили без денег и послали банк! Пришел в банк, попросили дать отчет ПО КАЖДОМУ ПРИХОДУ ДЕНЕГ НЕ КАРТУ, решил просто прекратить сотрудничество с банком и написал отказ и перевод денег на другой банк! Сегодня звонят и говорят мы ДЕНЬГИ НЕ ВЕРНЕМ, пишите по каждому переводу ФИО СУММУ И ЗА ЧТО, ПО КАЖДОМУ, не устраивает пишите отказ от денег и возврат тем людям что переводили Вам, просто вернуть другим людям на карту МОИ ДЕНЬГИ! ПРЯМО ГОВОРЯТ МЫ НЕ РАЗБЛОКИРУЕМ ВАМ СЧЕТ И НЕ ОТДАДИМ ВАШИ ДЕНЬГИ ВАм, ВСЕ СЧЕТА БЛОКИРУЕМ И НЕ ДАЕМ ДОСТУПА! Потом сотруднику начал высказывать и он просто кинул трубку, банку звоню там просто авто ответчик присылает опять в банк!!! ПРОСТО МОШЕННИКИ, а не банк! ПУМБ ЭТО НЕ БАНК, грабители людей в такое время!!! ЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ БЛОКИРОВАТЬ И НЕ ОТДАВАТЬ!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:38
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 14 января 2024, 16:42
Вітаємо! Ваш рахунок був закритий, а кошти перераховані на картковий рахунок в іншому банку, відповідно до Вашої заяви на закриття рахунків.
Недорого Отзывы 8 января 2024, 23:05
Проблемы при регистрации. Заказ пластика 150грн. Отделений больше чем у Акцента. Платежи по реквизитам (к примеру жкх) занимают время 1−3 рабочих дня. Поддержка вроде как даже не скриптами отвечает. Оформить оплату частями можно и без лимита, если конечно одобрят заявку. Можно выпустить дополнительную карту. Приложение вроде даже и удобное, но нужно запоминать где и что. Заказ валюты платный. Перевод и снятие гривны без комиссии. Не пихают кредитные карты всем подряд, то есть можно дебетовую открыть и без кредитной, но по кредитке кэшбек выше. Есть копилка с 5% доходом. Многие операции требуют одноразовый код
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 января 2024, 10:11
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми постійно працюємо над покращення роботи наших сервісів та додаємо нові функції і можливості. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Xenia88 8 января 2024, 14:10
Мені потрібно звʼязатись з одним з менеджерів цього відділення.Моя картка загублена ,і в мене не має доступу що б подзвонити в банк, живу закордоном.Будь ласка звʼяжіться зі мною.Потрібно повернути кошти.Я не можу набрати ваше відділення, лише можу спілкуватись онлайн.Ваш офіційний онлайн менеджер банку нічим допомогти не може і не хоче!
ex3nalin@gmail.com
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 января 2024, 15:14
Вітаємо!

Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
dannydd 8 января 2024, 12:53
Відстояв добрі півгодини у черзі, щоб зняти валюту зі своєї валютної ж картки.
Відстояв, щоб почути, що видача валюти тільки за попереднім замовленням. На питання де я можу попередньо ознайомитися з такими обмеженнями, щоб не йти у відділення і не стояти півгодини у черзі, відповіли, що це внутрішнє розпорядження.
Тобто я довірив банку зберігання моїх грошей, прийшов у відділення, коли мені знадобилася готівка, а мені готівку просто не дали!
Тобто я можу отримати власні ж грощі тільки коли банк вирішить, що він може це зробити.
Відмічу, що це не обмін валют, це зняття власних коштів, які вже були на картці!
Варіанти мені запропонували наступні: звернутися до адміністратора (щоб ще раз розповісти те саме), зняти у гривні (у гривні я можу зняти і в банкоматі без черги), подати заявку на валюту (щоб ще раз потім стояти у черзі).
Я обрав варіант вивести залишки грошей з бунку ПУМБ і більше ніколи не користуватися його послугами.
От і думайте, наче довіряєш грощі серйозному банку з довгою історією, а отримати їх при необхідності не можеш.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 января 2024, 15:13
Вітаємо!

Видача готівкової валюти на суму від 500 до 9000 USD/EUR відбувається за умови попереднього бронювання у додатку ПУМБ Online. Для замовлення готівкової валюти необхідно перейти в меню «Більше» — «Додаткові послуги», після чого обрати «Замовити готівкову валюту», зазначити потрібну суму та валюту для замовлення, обрати відділення та зручну дату для купівлі валюти і сплатити комісію. Валюту можна отримати після отримання від банку повідомлення щодо візиту у відділення.

Просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу відділення і дату звернення до нього, щоб ми могли розібратися в ситуації та врахувати Ваш досвід для покращення сервісу.
Обмежили доступ до акаунту. Без пояснень. На мої питання не відповідають
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 7 января 2024, 14:00
Вітаємо!

Для з'ясування ситуації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також сервіс, через який зверталися до банку, і дату звернення. Це дозволить нам детальніше розібратися в причинах блокування та надати Вам зворотній зв'язок.
Проблема решена
Артём Стаховец 5 января 2024, 2:30
Пишу реалтеый отзыв о банке, потрачу малось времени, но напишу, не вкладывайье деньги в этот банк чтобы не иметь проблем, сначало вас заставят ждать валюту, а потом скажут нужна картата еще вас обвенят что вы незахотели их снять с марта месяца и вы и так в плюсе что воспользовались валютным депозитом!!! чтооо? я в ахуе что вкинулся в этот банк просидел в очереди и получил ответ, с реьёнком при воздушной тревоне 1,9года
ПУМБ
Ответ банка
5 января 2024, 12:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Александр Агафонов 4 января 2024, 23:25
Отделение по адресу: Киев, ул. Княжий Затон, 2/30
Сьогодні відвідав це відділення на Княжому Затоні.
Спочатку я помилився і зайшов у вхід для юридичних осіб (зліва, біля банкомату).
Начальниця відділення люб’язно мені підказала, що вхід для фізичних осіб з правої сторони. Обслуговування мені дуже сподобалось.
Випуск фізичної миттєвої картки ВсеМожу онлайн мені зробили дуже швидко.
Я за 10 хвилин встиг і миттєву ВСЕМОЖУ отримати, і замовити спочатку іменну «ВсеМожу», потім іменну «ВсеКарта» (моя ВсеКарта закінчилась 31.12.2023).
Приємно вразило, що випуск двох карток ВсеМожу безкоштовний
(а в чаті казали, що додаткова картка буде коштувати 150 грн).
Я отримав відповідь на всі свої запитання.
А враховуючи те, що ПУМБ дав кредитний ліміт 18 000 грн і кешбек 10% на «Солодощі» та 20% на міський транспорт — я нереально щасливий! ПУМБ дуже чудовий банк!
ПУМБ
Ответ банка
5 января 2024, 11:55
Вітаємо!

Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Den45 4 января 2024, 10:31
Охреневший банк Pumb.
Звонит автоответчик и дурным голосом требует оплатить долг, которого нет. Картой не пользовался несколько месяцев, потом сделал пару платежей на 10−20грн. Тут же начались звонки «коллекторов». Вот не трогай *** .
Номера, с которых звонят:
+380 (73) 526 36 72,
+380 (73) 598 17 16,
+380 (63) 213 04 19,
Когда был кредит, платежи были гораздо больше, чем в других банках на такие же суммы.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 10:51
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку та надати вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 11 января 2024, 11:04
Вітаємо!

Ми закінчили перевірку та дізналися, що вихідних дзвінків на вказані Вами номери не було здійснено.

Хочемо повідомити, що номери телефонів: +380 (73) 526 36 72, +380 (73) 598 17 16, +380 (63) 213 04 19, +380 (67) 146 72 06, не належать банку ПУМБ.
Проблема решена
vzrez 4 января 2024, 6:48
Отделение по адресу: Киев, ул. Андреевская, 4
28.12.2024 року ПУМБ зненацька заблокував мені усі рахунки, на яких були усі мої гроші. При цьому, до мене ніхто не зателефонував з ПУМБ-у і не повідомив, що мої рахунки заблоковано. Я поїхав у супермаркет, закупив дві валізи продуктів, на касі все вийшло на 12000 грн., ціла гора продуктів, бо мав бути Новий Рік, приїхати мали гості. В результаті, коли діло дійшло до оплати продуктів, то виявилося, що вона не можлива, бо ПУМБ заблокував мені карту. Для мене це був шок. Крім того, уявіть собі, як матюкалися на касі, адже їм прийшлось усі ті дві валізи продуктів розносити по полицям назад. Повний облом! Беру далі і їду в саме головне відділення ПУМБ по Україні — м. Київ, вул. Андріївська, 4. Там співробітниці банку починають перевіряти мою ситуацію і кажуть, що служба безпеки банку заблокувала мої рахунки і що, можливо, сталася якась помилка. Я запитую їх, по якій причині? Мені працівники банку ПУМБ на головному відділенні відповідають, що вони не знають причину, що це потрібно звертатися їм у службу безпеки ПУМБ. Сьогодні вже 04 січня 2024 року. Новий Рік просидів без грошей, без святкового столу, без гостей. Всі гроші заблоковані, не маю за що купити хліб в магазині. Звертався в поліцію, в кіберполіцію. Там сказали, що до мене у них питань не має, і що не має ніяких судових рішень, які могли б заблокувати мій рахунок. Самі поліцейські телефонували в ПУМБ, щоб дізнатися причину блокування — їм не говорять. Звернувся до адвоката. Адвокат каже, що потрібно знати причину блокування, щоб ПУМБ дав офіційну відповідь, написав звернення письмове, буду очікувати 30 днів щоб просто взнати відповідь, чому мене заблокували? Хотів закрити рахунки — написав заяву про закриття рахунків в ПУМБ. Вони мені відмовили закривати рахунки по причині що служба безпеки ПУМБ їх заблокувала. Хоч це не законно, адже не можна закривати рахунок ТІЛЬКИ якщо він заблокований рішенням суду.
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 9:26
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 10 января 2024, 14:33
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
vkazachenko 3 января 2024, 22:07
Банк заблокував кошти на рахунку. Чат підтримка відправляє до відділення, бо нема техічної можливості провести «ідентифікацію», я наразі не живу в Україні і це неможливо, чому інші банки провести переідентифікацію можуть онлайн, а тут чомусь не можуть? Невже так важко зробити ідентифікацію віддаленно. Не користуйтесь цим банком якщо цінуєте свій час та гроші.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 4 января 2024, 9:27
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Полезный комментарий
PUMB 19 января 2024, 17:07
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.6 50.3
PLN 11.65 11.95
USD 42.2 42.8
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 49.6 50.3
PLN 11.65 11.95
USD 42.2 42.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝