×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.6 | 50.3 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.2 | 42.8 |
| Все курсы банка | ||
Відкриття картки ВсеКарта в гривні
Клієнту надається можливість відкрити один рахунок всеКАРТА в одній валюті (окрім випадків, коли додаткові рахунки всеКАРТА потрібні для обслуговування зарплатного проекту або отримання соціальних виплат). Будь ласка, вкажіть в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН чи фінансовий номер телефону, щоб ми могли перевірити коректність наданої консультації. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Ужасный банк
Все делать только через отделение,
Уже 2 день жду подтверждения от банка на разблокировку счетов, если хотите испортить себе все нервы то выбирайте этот банк
Нам шкода, що сталась дана ситуація. Ми перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (6)
Замовлення готівкої валюти
Сьогодні, в четвер зранку 11.01 о 8.30 дійсно надходить таке повідомлення: Валюта чекає у відділенні. Прихопіть готівкову гривню та паспорт. Сума валюти, як і сума в грн вказані в повідомленні. Приходжу у відділення о 10.30 і виявляється, що до вказаної в додатку суми мені доведеться доплатити ще 240 грн, оскільки зараз курс у відділенні становить 39 грн. і сума в додатку не актуальна.
Потрібно терміново віднайти 240 грн, бо інакше втратиш свої 100 грн та й взагалі без валюти залишишся. Касир звичайно розводить руками, інформація в додатку для нього також є дивною. Колл-центр прийняв проблему, подумав, перетелефонував через 10 хв і вирішив просто підставити під мій гнів співробітника, який розуміючи, що це дійсно дивна ситуація видав шикарну відповідь: «Сума, яка була вказана в повідомленні була актуальна на 8.30, і якщо б я прийшов о 8.30, то все було б чудово, а так курс змінився і я просто не встиг». Біда звичайно, не встиг… ще й відділення відкривається лише з 9-ої години ранку. Враховуючи, що валюта у відділенні зараз більш менш є, я просто подарував банку 100 грн і втратив довіру в повідомлення від банку. Нікому не подобається, коли банки не визнають своїх помилок, а просто намагаються виставити власних клієнтів за ідіотів. Невже так складно в додатку вказати вірну суму, тим більш відомо завчасно на яке відділення я прийду. В разі зміни курсу надіслати повторно повідомлення з актуальною інформацію. За 100 грн хочеться трішки більшого сервісу ніж просто відчути себе ще одним обманутим… Але схоже для банку це великі складнощі та й навіщо. адже 100 грн вже отримано (їх неможливо повернути в разі відмови від операції обміну валюти), а далі банку вже не цікаво — далі ви вже звичайний клієнт, який йшов повз банк і зайшов купити валюту… 100 грн — це власне аналогічна сума комісії, яку колись «справедливо» списав інший банк з мене, після чого я прийняв рішення йти з того банку. Історія повторюється…
Нам дуже прикро, що сталась дана ситуація. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми провели перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, адже в повідомленні вказується курс на момент замовлення, але є попередження про те, що на момент купівлі курс валют може змінитися і продаж проводиться за актуальним курсом у касі на момент покупки валюти. Хочемо звернути Вашу увагу, що робити замовлення валюти необов’язково. При наявності валюти у касі нашого банку її зможуть видати, проте без замовлення ми не можемо гарантувати її наявність.
На даний момент, для клієнтів, що купують валюту у відділенні, реалізована функція PUSH-повідомлень про зміну курсів. Якщо ж курс змінюється, в застосунку ПУМБ Online клієнтів буде додатково проінформовано.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Комментарии (8)
Банк який дозволяє собі принижувати гідність клієнтів
Оскільки економіст у відділенні допустила неточності в своїх висловах — я звернувся до контакт центру, який мені надав остаточну відмову.
Недобанк вважає мою готовність сплачувати щомісячно 500 грн або виконувати умови розрахунків для безкоштовного обсулговуіання пакету недостатнім для відкриття, я маю ще станцювати навколо їхнього банку 3 рази з бубном.
Ну що ж, якщо банком треба не тільки комуналку оплачувати — не буду оплачувати ним більше нічого і закрию рахунки.
Цитую відповідь банку про відмову:
«Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації.
На момент звернення у відділення Вам було погоджено відкриття преміального пакету на тарифі річного обслуговування. Також, було повідомлено, що можливий перегляд рішення через 3 міс, якщо Ви будете використовувати дебетовий рахунок для витрат в торгівельній мережі за цей період. Спеціаліст діяв згідно діючих процедур, порушень не виявлено.»
Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення та його адресу, а також час звернення на Гарячу лінію. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Зворотній зв’язок відправлено Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Комментарии (7)
Відмова у реструктуризації для військових
Нам дуже шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону, а також дату звернення до відділення нашого банку. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Комментарии (1)
Врут в наглою
Нам дуже прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ваше звернення зараз знаходиться у роботі. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
У нашій системі стався збій, через що оформлення нового рахунку було недоступним. На даний момент, наша система працює у штатному режимі і Ви можете скористатися повним переліком наших послуг. Рекомендуємо Вам повторити спробу відкриття рахунку. Перепрошуємо за дані незручності та сподіваємося на Ваше розуміння!
Комментарии (3)
Оплата по кредиту
Будь ласка, надішліть нам в приватні повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону. Це дозволить нам детальніше розібратися в ситуації та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (3)
Припинення ділових відносин
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Комментарии (6)
Викидання грошей на вітер
Настільки добре що вони витрачають їх на усіляки дурниці. Сьогодні в 11:50 отримав дзвінок з номера 0442372369 що судячи за багаточисельними відгуками належить ПУМБ.
Сказав «Ало» — у відповідь тиша. Вимкнув мікрофон і пішов шукати що то за номер (вже написав вище). Тиша в трубці тривала 2 хвилини після чого дзвінок було закінчено.
Чекаю коментаря банку: що це було? У відгуках зустрічається дуже багато коментарів в яких люди так само пишуть про мовчазні дзвінки.
Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Після проведення перевірки, було виявленно, що 09.01.2024 р., було виконано два успішних вихідних дзвінків на вказаний Вами номер об 11:50 та 12:29 з метою інформування в рамках пропозиції відкриття нового депозиту.
Комментарии (4)
комісія у банку при розміні банкноти 200 гривень на дрібні гроші
Взагалі данний факт є відображення політики банку ПУМБ у час війни, наживатися на громадянах будь-якими засобами, і не дивно, що відділення було пусте у ранковий час за таких умов.
Я зі свого боку прошу вибачення у співробітника Кирила, що відірвав його від чаю, більше не бажаю мати діло з цим банком, і іншим громадянам не рекомендую.
Відвідувать вказаний банк ПУМБ, а не тільки це відділення- не рекомендую.
P. S. Сусідній «ОЩАДБАНК» зробив розмін купюри без зауважень, щей запитали якими банкнотами бажаю!!!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми закінчили перевірку та дізналися, що консультація нашим фахівцем була коректною, де Вас повідомили про здійснення даної операції з комісією. Відповідно до Наказу № 161-Н від 14.12.2023 р. пп. 3.1., встановлено тариф на обмін банкнот великого номіналу на банкноти дрібних номіналів. Виписка з Наказу розміщена біля кожної касової кабіни у вільному доступі для клієнтів.
Хочемо зазначити, що при використанні нецензурної лексики, співробітники можуть відмовити Вам у обслуговуванні.
Комментарии (4)
ПУМБ Банк мошенников, который просто забирает деньги и не отдает!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після проведення детальної перевірки.
Комментарии (8)
Первые впечатления какие-то не понятные.
Дякуємо за Ваш відгук! Ми постійно працюємо над покращення роботи наших сервісів та додаємо нові функції і можливості. Сподіваємося, що в майбутньому Ви матимете лише позитивні враження від нашого співробітництва.
Комментарии (2)
звʼяжіться зі мною !!!
ex3nalin@gmail.com
Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
Написать комментарий
Не видали грощі з власної картки
Відстояв, щоб почути, що видача валюти тільки за попереднім замовленням. На питання де я можу попередньо ознайомитися з такими обмеженнями, щоб не йти у відділення і не стояти півгодини у черзі, відповіли, що це внутрішнє розпорядження.
Тобто я довірив банку зберігання моїх грошей, прийшов у відділення, коли мені знадобилася готівка, а мені готівку просто не дали!
Тобто я можу отримати власні ж грощі тільки коли банк вирішить, що він може це зробити.
Відмічу, що це не обмін валют, це зняття власних коштів, які вже були на картці!
Варіанти мені запропонували наступні: звернутися до адміністратора (щоб ще раз розповісти те саме), зняти у гривні (у гривні я можу зняти і в банкоматі без черги), подати заявку на валюту (щоб ще раз потім стояти у черзі).
Я обрав варіант вивести залишки грошей з бунку ПУМБ і більше ніколи не користуватися його послугами.
От і думайте, наче довіряєш грощі серйозному банку з довгою історією, а отримати їх при необхідності не можеш.
Видача готівкової валюти на суму від 500 до 9000 USD/EUR відбувається за умови попереднього бронювання у додатку ПУМБ Online. Для замовлення готівкової валюти необхідно перейти в меню «Більше» — «Додаткові послуги», після чого обрати «Замовити готівкову валюту», зазначити потрібну суму та валюту для замовлення, обрати відділення та зручну дату для купівлі валюти і сплатити комісію. Валюту можна отримати після отримання від банку повідомлення щодо візиту у відділення.
Просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу відділення і дату звернення до нього, щоб ми могли розібратися в ситуації та врахувати Ваш досвід для покращення сервісу.
Комментарии (6)
Заблокували і утримують кошти без причини і пояснень!
Для з'ясування ситуації просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН чи фінансовий номер телефону, а також сервіс, через який зверталися до банку, і дату звернення. Це дозволить нам детальніше розібратися в причинах блокування та надати Вам зворотній зв'язок.
Комментарии (16)
Банк который не отдаст Ваши деньги
Ми бажаємо детальніше з'ясувати деталі випадку, який Ви описали. Для цього просимо надати нам в особисті повідомлення дату звернення до відділення та його адресу. Це дозволить нам розібратися у ситуації та повернутися до Вас зі зворотнім зв'язком.
Комментарии (2)
Я дуже задоволений
Спочатку я помилився і зайшов у вхід для юридичних осіб (зліва, біля банкомату).
Начальниця відділення люб’язно мені підказала, що вхід для фізичних осіб з правої сторони. Обслуговування мені дуже сподобалось.
Випуск фізичної миттєвої картки ВсеМожу онлайн мені зробили дуже швидко.
Я за 10 хвилин встиг і миттєву ВСЕМОЖУ отримати, і замовити спочатку іменну «ВсеМожу», потім іменну «ВсеКарта» (моя ВсеКарта закінчилась 31.12.2023).
Приємно вразило, що випуск двох карток ВсеМожу безкоштовний
(а в чаті казали, що додаткова картка буде коштувати 150 грн).
Я отримав відповідь на всі свої запитання.
А враховуючи те, що ПУМБ дав кредитний ліміт 18 000 грн і кешбек 10% на «Солодощі» та 20% на міський транспорт — я нереально щасливий! ПУМБ дуже чудовий банк!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
Комментарии (3)
Требуют оплатить несуществующий долг.
Звонит автоответчик и дурным голосом требует оплатить долг, которого нет. Картой не пользовался несколько месяцев, потом сделал пару платежей на 10−20грн. Тут же начались звонки «коллекторов». Вот не трогай *** .
Номера, с которых звонят:
+380 (73) 526 36 72,
+380 (73) 598 17 16,
+380 (63) 213 04 19,
Когда был кредит, платежи были гораздо больше, чем в других банках на такие же суммы.
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення аби у нас була можливість провести перевірку та надати вичерпну відповідь.
Ми закінчили перевірку та дізналися, що вихідних дзвінків на вказані Вами номери не було здійснено.
Хочемо повідомити, що номери телефонів: +380 (73) 526 36 72, +380 (73) 598 17 16, +380 (63) 213 04 19, +380 (67) 146 72 06, не належать банку ПУМБ.
Комментарии (1)
ПУМБ блокує рахунки без пояснення чому
ПУМБ — це абсолютно тормознутий банк. Якщо вже у самому головному відділенні у Києві там нічого тобі не можуть навіть сказати, то про що мова? Банк блокує рахунки і вже тиждень не можна дізнатися причини. ПУМБ — це повне лай*о, заблокував усі гроші, я зараз силжу без копійки. Люди, не звʼязуйтеся з цим банком!!!
Нам прикро, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та після отримання результатів перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Комментарии (64)
Заблокували картку та гроші на рахунку.
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь після уточнення інформації.
Комментарии (3)