Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
MykhailoB 21 мая 2023, 22:13
При спробі реєстрації не підтягуються дані з Дії. Потім після помилки в Діі починається циклічна помилка — ввод номер телефону — введення пароля з СМС — помилка. Яка може бути надійність роботи банку — якщо ще до реєстрації у додатку вже 2 помилки?
ПУМБ
Ответ банка
22 мая 2023, 12:25
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше, тому просимо Вас, надіслати нам в особисті повідомлення, Ваші ПІБ та фінансовий номер телефону аби ми могли провести внутрішню перевірку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Got 18 мая 2023, 20:13
Маю заборгованість в цій шаразі, виникла вона після початку війни, коли лишилася роботи, до цього часу — сумлінно сплачувала, питань не було.
З’явилася робота та можливість потроху виплачувати кредит. Тут і пропозиція прощення з банку подоспіла.
За домовленістю сплачувала частинами, сподівалася, що все ж таки закрию це питання.
Але, виявилося, що коли ти робиш хоч якісь внески на карту, тебе по 100 разів на день починають діставати колектори цієї контори. Сказати, що це задовбує — це нічого не сказати.
З усіх колекторів лише дві були в адекватні і нормально спілкувалися, інші — використовують скриті погрози, розмова ведеться хамські.
Остання крапля — дзвінок людині похилого віку та доведення її до лікарні.
Враження, що спеціально це спеціально робилося, щоб відбити будь-яке бажання врегулювати питання з кредитом.
Так ось, більше особисто я сплачувати нічого не буду. Оплата заборгованості буде коли будуть виплачені репарації від п…сії.
Ви свого домоглися
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 19 мая 2023, 9:12
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, дату і час дзвінків та номери телефонів, з яких вони були отримані. Це дозволить перевірити якість консультації операторів та надати Вам зворотній зв'язок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Zzzzzzz0701 17 мая 2023, 21:26
Мав кредит в цьому банку, з березня 2022 залишився без роботи. ПУМБ нараховує відсотки, представники спілкуються грамотно та етично без матів залякувань погроз як в інших шарагах. Запропонували закриття кредиту на лояльних умовах за 3 місяці назбирав та закрив. Додаток ПУМБ теж подобається є з чим порівнювати) Взагалі ні одній фінансовій організації гарного відгуку не писав вам 5 зірок. Насамперед за те що працюєте в рамкам закону з великої літери та етнічну повідинку ваших сот рудників. Інші хай беруть приклад! Дякую!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 18 мая 2023, 9:06
Вітаємо!

Щиро дякуємо за співпрацю та за високу оцінку нашої роботи. Працюємо для Вас!
Минфин
Ответ администратора
19 мая 2023, 20:05
Відгук не зарахований (на 19.05.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
mariupol2023 17 мая 2023, 20:59
Сегодня ПУМБ пробивает очередное дно. Банк обнулил все мои счета на основании договора поручительства, который закончился 26.01.2023 г.! В договоре поручительства четко было указано, что термин действия персональной гарантии оканчивается 26.01.2023, а сегодня 17.05.2023! Если у вашего предприятия есть кредит в ПУМБе и вы давали персональное поручительство, не держите деньги на персональных счетах т.к. банк обнулит счета, когда ему вздумается, в нарушение всех договорных условий и законов Украины. Написала в ПУМБ, чтобы одумались и вернули все на счета обратно в течение 2х дней, далее жалоба в НБУ и если не вернут после этого, тогда суд и требование компенсации из расчета 25% годовых. Персонал считает, что их хозяин Ахметов со всеми порешает, у них протекция в НБУ и на любые жалобы НБУ ответит отпиской. Ну что же, будем посмотреть …
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 мая 2023, 21:28
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в описаній Вами ситуації. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в читуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
LHovorun 17 мая 2023, 11:52
Отделение по адресу: Киев, пр-т Соборности, 1
Владелец карты взял предоплату за батут, потом сказал, что отправил случайно за свой счет, выслал номер ттн новой почты, и попросил перекинуть на карту еще сумму доставки. В итоге вечером при проверке ттн оказалось, что никто ничего не отправлял…
ПУМБ
Ответ банка
17 мая 2023, 13:40
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями. Ми передали заявку до Департаменту безпеки нашого банку. Також радимо Вам звернутись до Кіберполіції для написання заяви про протиправні дії.
Anna19800 17 мая 2023, 11:10
Заблокували всі рахунки з власними коштами.
Вже майже тиждень не має ніякої відповіді чому заблоковано мої рахунки. Завітав у міні відділення Пумб у себе в місті так як велике відділення знаходиться 50 км від мого міста і немає змоги його відвідати, створили заявку і вже тиждень ніхто нічого не поясню на гарячій лінії також кажуть ми нічого не бачимо цим займаються відповідні спеціалісти.
ПУМБ
Ответ банка
17 мая 2023, 11:56
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Проблема решена
Лилия Литвин 15 мая 2023, 21:22
Сменили реквизиты оплаты торгового кредита и меня никак не уведомили.
Ранее я по шаблону с приложения другого банка оплачивала долгое время кредит, но в этом месяце не прошла оплата, но деньги сняты со счета.
И теперь названивают операторы с целью немедленного погашения задолженности, иначе будут насчитываться штрафы.
Теперь из-за ошибки Пумба, решает вопрос другой банк, с которого был совершен платеж.
Повторно платить я не собираюсь.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 16 мая 2023, 18:20
Вітаємо, Ліліє!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження про нашу співпрацю. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше і вже передали Ваше звернення в роботу. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
fred77 15 мая 2023, 9:48
Заблокували рахунки, причину не повідомляють. По телефону всі данні випатили, сказали зайти в відділення, а я за кордоном, тоді кажуть напишить на емаїл, а з якого такого часу електронка стала більш безопасна чим по телефону. Такі проблеми були і з другими банками, але все решалось по телефону і не таким угрюмим оператором. ПУМБ хто з вами ще співпрацює? ви самі відстали в Україні. Перший відсталий банк …
ПУМБ
Ответ банка
15 мая 2023, 11:58
Вітаємо!

Після перевірки інформації, було виявленно, що Ваші рахунки заблоковані Службою безпеки задля протидії шахрайських дій на рахунках. Для розблокування рахунків радимо Вам, звернутись на Гарячу лінію банку.

Зателефонувати на Гарячу лінію банку можливо за номерами:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Також є можливість зателефонувати через сайт банку за посиланням: https://www.pumb.ua, знизу сторінки є зелена кнопка «Зателефонувати Online»
Проблема решена
Olena15041993 11 мая 2023, 15:02
На початку війни банк пумб запровадив кредитні канікули на 3 місяці (в період яких було не сплачувати кредит) я ознайомившись на сайті з інформацією що при використанні кредитних канікул не будуть нараховуватись ніякі відсотки використала дану послугу (на 2 місяці). Коли лишилось два останні платежі мені почали нараховувати штраф що я не дотрималась пільгового періоду по кредиту на 2 місяці. Тобто банк нараховує штраф щомісяця протягом 2 місяців за використання кредитних канікул. Прикриваються війною в країні і обкрадають клієнтів! Не раджу зв‘язуватись з даним банком!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 12 мая 2023, 11:00
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас залишилися негативні враження від співпраці з нами. Ми розберемося в ситуації детальніше та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 9 мая 2023, 10:50
Таки получилось пройти ее. Лечебная критика работает
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 мая 2023, 11:48
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Раді, що Ви задоволені даним процесом! Ми постійно покращуємо наші сервіси та робимо їх ще більш комфортними для наших клієнтів. Бажаємо Вам гарного дня!
Проблема решена
Alinka02 8 мая 2023, 15:04
Детские вовсе банки совбез на числил ещё в пятницу в 11:00 на всех банках получили детские кроме пумб в группах все говорят что один пумб не выплатил когда я позвонила туда мне сказали что на карту прийдут протяжном трёх рабочих дней хотя не один банк по закону не имеет права по закону задерживают соц выплату больше трёх часов когда перечисляет соц выплату в бан у меня ребенок шесть месяцев у которого закончился смесь и у меня не капельки мне что ему говорить Потерпи три побочных дня Пумба не чего не случится пумбу важнее подержать детские на проценты они умрут бедные если не поставят, а дети пускай покричат не чего сними не случится они з голоду не умрут, а мы да не кому не советую этот банк и все кто получает детские это подтвердят
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 мая 2023, 10:31
Вітаємо!

Нам прикро, що користування нашими послугами залишило у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо зворотній зв'язок про результати перевірки.
Проблема решена
avdeeva86 8 мая 2023, 12:36
После неудачной попытки купить военные облигации в ПриватБанке, я решила попробовать сделать это через Пумб. Оказалось тут тоже не все так просто. На сайт банка много пиара и бесполезной информации. А вот чтобы узнать размер банковской комиссии при покупке облигаций сроком на год мне потребовалось три дня. Это десятки смс разными каналами связи, потраченные часы на вычитку бесполезных и второстепенных ответов, регулярная и ошибочная переадресация на якобы специалистов и профильные отделы. Одним словом — бедлам. Основная проблема в том, что я нахожусь за границей. С горем пополам мне удалось получить ответ. Банк якобы не берет комиссию по этому виду ценных бумаг. Хотя это неполный ответ. Меня интересовали все возможные расходы. Однако купить облигации я все равно не могу. Оказывается нужно посетить отделение банка для этого. Абсурд какой то. Главное, чтобы оформить депозит посещать банк не обязательно. А для покупки облигаций надо явиться в отделение. Нет слов. Выходит, что через пумб я тоже не могу поддержать армию. Хоть и являюсь клиентом банка. Мне интересно куда смотрит нбу и Минфин??? Не думаю, что я одна такая
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 9 мая 2023, 13:49
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми постійно покращуємо функціонал нашого застосунку ПУМБ Online та уже працюємо над реалізацією купівлі ОВДП у ньому, тому просимо слідкувати за оновленнями.

Хочемо звернути Вашу увагу, що у ПУМБ Online є можливість підтримати ЗСУ, переказавши кошти у відповідні благодійні фонди: головне меню- «Підтримка України».

Дякуємо за Ваш відгук! Бажаємо Вам гарного дня!
Qevgeniy86 7 мая 2023, 19:49
Хочу Вам описати ситуацію, відкрив я рахунок в Пумбі користувався декілька місяців, потім без ніякого попередження фін моніторінг заблокував мені карти, всі документи я надав які маю, але почалися різні запитання незрозумілого змісту, договора куплі продажу чи у Вас є. Я надав але толку ніякого небуло, 10 разів я дзвонив на тех підтримку але видповіді так і не дочекався, на картці були також кошти, які теж не повертають, ці кошти я збирав на автомобіль нашим воїнам на ЗСУ, в підтвердження тому у мене є відповідна відзнака (медаль) за допомогу ЗСУ.
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 8 мая 2023, 9:12
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 8 мая 2023, 17:02
Вітаємо, Євгене!

Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361 — IX від 06.12.2019р., банк зобов’язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та моніторинг їх фінансових операцій на предмет відповідності до наявної у банку інформації.
Також банк зобов’язаний перевіряти діяльність клієнтів, включно з інформацію про джерела коштів, пов’язаних з фінансовими операціями.

Ми провели внутрішнє розслідування та виявили, що Ваша інформація у скарзі містить пункти, яких Ви не вказали в письмовому поясненні, наданому 10.02.2023р стосовно походження коштів на Ваших рахунках.
Задля збереження банківської таємниці, ми написали Вам у приватні повідомлення перелік документів, які потрібно додатково надати для засвідчення Ваших доходів. Дякуємо за Вашу увагу та бажаємо гарного дня!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Aleksandr000 6 мая 2023, 13:28
5355086023698763
карта мошенника. по профилю женщина, живущая в Киеве. взяла 100грн предоплати за товар, и перестала виходить на связь
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 мая 2023, 16:22
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви зіткнулися зі шахрайськими діями, проте дана картка не нашого банку. Просимо перевірити правильність написаного номеру картки та надіслати нам у приватні повідомлення або звернутися до Кіберполіції.
LadyMariupol 3 мая 2023, 19:48
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 96
Хочу поделиться собственной историей. В июне 2022 г ПУМБ заблокировал доступ в PUMB Digital (ФОП) без объяснения причин. После долгих поисков моего менеджера (ни у кого из Мариуполя не было связи и интернета несколько месяцев), мне дали контакт нового менеджера, который при первом же звонке потребовал явиться в отделение в г. Запорожье для очной идентификации. На замечание, что я пожилая женщина, у меня больной муж и мне тяжело передвигаться, не то что доехать в Запорожья, тем более через линию фронта он сказал, что все уже озвучил. 1 января 2023 г был заблокирован мой личный счет и карта, на которую я получаю пенсию. Месяцы звонков в банк, написания обращений на info@fuib.com о предоставлении официальной причины блокировки доступа к счету ни к чему не привели и ответ на сегодняшний день я так и не получила. В апреле 2023 г я в течении недели посетила 3 отделения ПУМБа в г. Львов, прошла идентификацию, написала собственноручно новое заявление на получение информации о причине блокировки счетов (ФОП и личного), но месяц спустя так и не получила ответ. Счета остаются заблокированными и мой менеджер возлагает вину на меня потому, что Львовские отделения с ним не связались и нужно было проходить другой вид идентификации. В данный момент я выехала на лечение за границу и смогу приехать во Львов только через несколько месяцев. Средств к существованию практически не осталось, деньгами в данный момент помогает сын. Написала заявление в банк с требованием закрыть счета и перечислить остатки на мой счет в другом банке, но уже месяц нет ответа по данному заявлению, а менеджер, который заблокировал счета половине Мариуполя (у кого были остатки свыше 100 тыс грн на счету) ухмыляется и продолжает выдвигать новые требования.
ПУМБ
Ответ банка
4 мая 2023, 13:25
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви стикнулись с такою ситуацією, саме тому ми бажаємо у всьому розібратися. Ми проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
vlas30051980 3 мая 2023, 7:17
14 марта 2022 года были блокированы карты.Сагласно законапроэкту КМУ от 02.03 2022г.№ 198р банк обязан предоставить физичним особам здийснювати видаткови опирации з рахункив! На мои запросы о разблакировке карт банк не реагирует!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 3 мая 2023, 9:38
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Wa6425 1 мая 2023, 20:07
Решила написать отзыв на приложение ПУМБ онлайн.Вначале о хорошем.Пополнение мобильного, перевод с карты на карту, коммунальные услуги без комиссии.Я советовала банк родственникам и друзьям, но … Безопасность денежных средств на картах стремится к нулю.Я никогда ранее не сталкивалась с тем, чтобы заставляли (вначале предлагали как вариант), а потом категорически, без вариантов заставляли поменять пароль со сложного, состоящего из цифр и букв на примитивный и простой, состоящий только из пяти цифр. И это в интернет банкинге, где предлагают хранить деньги на картах ??? На многих сайтах, не имеющих отношения к деньгам, невозможно составить простой пароль, а тут банкинг!!! Как такое возможно ??? И пишут, что пользоваться этим кодом не обязательно, но придумать обязательно.Если для меня он не нужен, то для кого я должна придумать этот код вместо пароля ??? Для мошенников? Чтобы они не напрягались? На претензии и жалобы один ответ: Вам перезвонят и так уже 6 рабочих дней!!! Я в шоке.Я не могу войти в ПУМБ онлайн.Если вопрос не решится, то прийдется снять все свои деньги, так как считаю этот банк не надёжным в плане безопасности и никому не посоветую.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 мая 2023, 20:52
Вітаємо!

Нам прикро, що впровадження нової системи авторизації у застосунку ПУМБ Online залишило у Вас негативні емоції та викликало сумніви у безпеці нашого банку. Хочемо зауважити, що можливості сучасних систем безпеки дозволяють спростити для клієнта процес входу у застосунок, підвищуючи рівень безпеки. Так як при першому вході у застосунок з нового пристрою необхідно ввести OTP-код, який приходить на фінансовий номер телефону у вигляді СМС-повідомлення. При цьому Ви також можете налаштувати інші способи авторизації – вхід по FaceID або за відбитком пальця (TouchID).

Ми написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти вирішити проблему зі входом у застосунок.
Проблема решена
1607Lena 1 мая 2023, 13:47
Пошла сегодня в банк хотела оформить депозит. Хорошо что не подписала договор. Оформили новую карту, затем повели к кассе, положили на нее деньги (при этом не предупредив ни о чем), а затем (после того как деньги положили на так называемую карту) выяснилось что пин-кода от карты нет и логина и пароля от онлайн-кабинета тоже нет, так как когда-то мой отец оформил карточку в этом банке и указал мой номер телефона (картой вообще не пользовался) и отца уже 5 лет как нет в живых. Удалить номер у него они не могут, горячая линия ничем не помогла. Вот так и получается бесплатный депозит. Ни денег, ни решения проблемы. Ответ шокировал — ждите решения службы поддержки, сколько ждать неизвестно. Зато теперь есть кусок пластика, которым не можешь пользоваться.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 мая 2023, 15:55
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення адресу відділення, до якого Ви зверталися. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
zig4free 1 мая 2023, 9:39
Открыть карту онлайн можно, а закрыть нельзя.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 1 мая 2023, 13:44
Вітаємо!

Повне закриття карткового рахунку відбувається у відділенні банку. До цього моменту Ви можете заблокувати видану до рахунку пластикову чи віртуальну картку в мобільному додатку ПУМБ Online. Для цього слід натиснути в додатку на відповідну картку, потім — на коліщатко в нижньому правому кутку картки та повзунок «Статус».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dzd 28 апреля 2023, 11:17
Черговий неблагонадійний клієнт ПУМБ, після мінімальної передоплати на картку зникає
5355 2802 1267 5290
представляється Єгоров Вадим
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 7 мая 2023, 11:18
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви потрапили в подібну ситуацію. Для консультації щодо повернення коштів просимо Вас повідомити про деталі переказу службу безпеки банку за номерами:

+38 044 290 7 290

+38 096 290 7 290

+38 050 290 7 290

+38 093 290 7 290
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝