Подвійне списання платежу , немає відповіді на заяву с 25 жовтня .
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
25 жовтня по техніним проблемам банка було списано 400.11 грн. два раза, сразу звернувся в с.п. банка по телефону, на слідуючий день написав заяву в відділенні банка, там сказали що будуть розбиратись 30 днів з 26.10. по 06.12. пройшло вже більше 30 днів і ніякої відповіді немає. Це що? Така двойна транзакція у цього банка не поодинокій випадок, чув що і у других клієнтів така сама проблема і банк просто ігнорує свої негаразди перед клієнтами. Щось мене угораздило зв’язатися с цією конторою, з банками працюю вже з годов так 1997 -98 но такого безпардонно пофігізму щось не було …
Ответ банка
7 декабря 2022, 12:27
Вітаємо! Надішліть нам, будь ласка, Ваші ПІБ,ІПН та номер телефону. Ми перевіримо статус розгляду заявки та розберемося в ситуації.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий