Списання відсотків за користування власними коштами (не кредитними), проблеми з відкриттям рахунку онлайн
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Оновлення по пункту 2:
Описану проблему було вирішено (кошти повернули) менше ніж за добу після публікації відгуку та передачі даних, необхідних для ідентифікації.
Перше звернення до банку стосовно даної проблеми було 26 серпня, потім ще декілька звернень різними каналами зв’язку, такими як чат на сайті, звернення у відділення, і на пошту info@fuib.com. Лише після публікації відгуку на minfin.com.ua проблему було оперативно вирішено.
В підсумку минуло 55 днів з початку першого звернення стосовно описаної проблеми.
Приємно, що все-таки проблему вирішено.
Описану проблему було вирішено (кошти повернули) менше ніж за добу після публікації відгуку та передачі даних, необхідних для ідентифікації.
Перше звернення до банку стосовно даної проблеми було 26 серпня, потім ще декілька звернень різними каналами зв’язку, такими як чат на сайті, звернення у відділення, і на пошту info@fuib.com. Лише після публікації відгуку на minfin.com.ua проблему було оперативно вирішено.
В підсумку минуло 55 днів з початку першого звернення стосовно описаної проблеми.
Приємно, що все-таки проблему вирішено.
Оновлення по пунтку 4:
При зверненні на пошту info@fuib.com запросили лише номер телефону, при запиті на даному сайті спочатку ПІБ, ІПН та номер телефону, хоча потім теж скоротили лише до номеру телефону. Все-таки невелика розсинхронізація в процесах присутня.
При зверненні на пошту info@fuib.com запросили лише номер телефону, при запиті на даному сайті спочатку ПІБ, ІПН та номер телефону, хоча потім теж скоротили лише до номеру телефону. Все-таки невелика розсинхронізація в процесах присутня.
Оновлення по пунктам 1,3,5.1,5.2:
Сподіваюся, що банк має аналітику, бачить висвітлені проблеми і вирішує їх.
Наприклад, по пункту 5.2 просто пояснює клієнтам, як пояснили на даному сайті у відповіді до даного відгуку.
Сподіваюся, що банк має аналітику, бачить висвітлені проблеми і вирішує їх.
Наприклад, по пункту 5.2 просто пояснює клієнтам, як пояснили на даному сайті у відповіді до даного відгуку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Все по порядку:
1. Проблеми з відкриттям дебетової картки через додаток ПУМБ — додаток 2−3 рази просто падав, то зависав, то не приходило смс. Після 2-х дзвінків на гарячу лінію та витративши близько 2-х годин карту таки вийшло відкрити. З додатками інших банків таких проблем не мав.
2. Несанкціонований овердрафт — банк списав кошти з дебетового рахунку як комісію за користування власними (не кредитними) коштами оскільки, цитую «кошти були зняті занадто швидко». Майте це на увазі, коли будете надсилати кошти на рахунки у ПУМБ. Обіцяли повернути, розгляд заяви на протязі 45 днів — але навіть на 46,47 день нічого не відбулося. Банк просто забив. Це вперше стикнувся з такими проблемами у банку, в інших з таким жодного разу не стикався на протязі 10 років.
3. Незрозумілі регулярні дзвінки без відповіді, які самостійно скидаються. При перевірці ідентифікуються як ПУМБ. З’явилися після того, як було здійснено заявку на отримання карти (пластику) на сайті. Схоже, десь автоматика зламалася)
4. Гаряча лінія та відділення живуть у «різних світах» та мають різні інструкції. Гаряча лінія може легко сказати те, що у відділенні можуть проігнорувати/доповнити/заперечити тощо. Це показує відсутність налагоджених процесів у банку та відслідковуння за їх дотриманням. Наприклад: колл центр каже взяти з собою додаток ПУМБ щоб простити обслуговування, а оператор у відділенні все рівно просить документи, які у них уже мають бути повністю ігноруючи додаток. Два повністю розсинхронізовані процеси — два різні світи.
5. Банк не дотримується ж власних правил зустрічі — поставили зустріч на 9:00 ранку, але при цьому у відділенні нікого не було до 9:30. Можна зрозуміти, коли це стосується виключно одного співробітника, в кожного бувають непередбачувані обставини, але ж не у всього відділення разом)
5. Дивне відношення при відкритті кредитної картки з мінімальним лімітом — інформації беруть як для відкриття повноцінного кредиту, причому деяку ту, яку вже мають або була їм передана до цього під час відкриття рахунку. В підсумку відмовився, бо якщо є непорозуміння ще на цьому етапі, то уявляю, що може бути у разі виникнення проблем при користуванні.
6. Дзвінки без відповіді через 1 годину після відвідування відділення з номерів які ідентифікуються як шахрайські. Можливо, співпадіння, але до цього на використовуваний номер дзвінків подібного характеру не було понад 2 місяці.
В підсумку не рекомендую банк для будь-яких банківських послуг, окрім розрахунків дебетевою картою на порівняно невеликі суми (до 1000 грн). В інших випадках можуть виникнути складнощі.
Оцінка складається з наступного: 1 зірочка за те, що все-таки вийшло відкрити рахунок і отримати дебетову картку пластик + 1 зірочка за тарифи.
Сподіваюся, що банк таки налагодить процеси для надання якісного обслуговування і зможе створювати конкуренцію іншим банкам з мобільними додатками. І вирішить, нарешті, мою проблему зі списанням відсотків за користування власними коштами)
1. Проблеми у роботі додатку можуть виникати при використанні застарілої версії або при нестабільному інтернет-підключенні. Рекомендуємо перевіряти наявність оновлень та стабільність мережі. Також можемо порадити скоритсатися іншим мобільним пристроєм.
2. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Ми перевіримо інформацію.
3. Банк застосовує різні методи ідентифікації й підтвердження пр ивиконанні тих чи інших операцій, зокрема смс-повідомлення та дзвінки.
4. Якщо Ви маєте на увазі Дію, то на жаль наразі не всі відділення мають змогу працювати з електронними документами. У частини відділень можливе оформлення кредитних договорів тільки при наявністі оригіналів документів. Ми працюємо над тим, щоб усі наші відділення мали змогу приймати документи з Дії.
5.1. Уточніть, будь ласка, дату, коли Вам була поставлена зустріч, і хто її поставив. Ми перевіримо інформацію.
5.2. Через війну були переглянуті вимоги до ідентифікації та поновлення інформації.
6. Якщо це шахраї, то не надавайте їм інформацію про себе чи свої рахунки.