Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ніколи не працюйте з ПУМБ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
AntonTr 3 сентября 2022, 17:38
Знаходячись за кордоном та отримавши переказ, банк заблокував картку, лишивши мене можливості робити будь які оплати. Поставивши в ситуацію коли я навіть купити авіаквиток не міг, щоб рухатись по плану. Ніхто не зв’язався, ніяких попереджень. Просто блокування картки і все. На звернення реагували відписками, що розбираємось. Розбирались 6 діб, кожного разу вимагач якісь нові документи, за цей був вимушений прибувати в готелі звідки давно мав виїхати, подовжувати оренду авто і тп. Після того як всі нерви вимотали картку розблокували … на 1 день, після чого мені написали що уважно ще раз (після 6 діб!!!) оцінивши ситуацію заблокували рахунок. На свій розсуд роблять з вашим рахунком, що захотять, ініціативу проявляють тільки щоб вам зробити проблеми. Ніякого клієнтоорієнтованого підходу нема. Біжить з цього банку поки не отримали проблем. До речі валютна картка так досі і не розблоковано, на всі звернення по email на протязі тиждня жодного разу не відповіли.
ПУМБ
Ответ банка
5 сентября 2022, 10:40
З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану», згідно якого з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки. Ви перевищили цей ліміт, тому рахунки заблокувалися. Вам було сформовано перелік документів, які необхідно надати в Банк для подальшого вивчення. Надайте, будь ласка, їх усі. За результатами перевірки, Ваші рахунки будуть розблоковані.
Уточнити інформацію по запиту, або надіслати додаткові документи можна на пошту Банку info@fuib.com.

Комментарии - 4

+
+23
AntonTr
AntonTr
5 сентября 2022, 12:58
#
Я надав банку вичерпну інформацію про джерело надходження коштів та інші документи які запросив банк. Банк має виконувати виключно свої функції та вимагати документи в рамках своєї відповідальності. Не підміняючи собою інші державні органи. На звернення вже більше тижня ніяких відповідей нема. До цього часу картка заблокована. Не треба прикриватись законом. Ці проблеми тільки у вашому банку.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
5 сентября 2022, 14:23
#
Якщо Ви вже надали всі необхідні документи, то очікуйте. Розблокування рахунків у роботі.
+
+35
AntonTr
AntonTr
5 сентября 2022, 13:01
#
Info@fuib.com Надіслано на протязі тижня декілька раз запити , жодної відповіді не отримано. Звернення у відділення результату не дали. Банк з такою рьяністю блокує гроші клієнтів , що скоро клієнтів не залишиться.
+
+35
AntonTr
AntonTr
5 сентября 2022, 13:06
#
Після надання інформації про джерела надходження коштів, банк має розблокувати рахунки. Банк цю інформацію отримав, але рахунки не розблоковує.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Ніколи не працюйте з ПУМБ