Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Взяли 200 грн за непотрібну послугу

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Терещенко Поліна 18 августа 2022, 20:05
Дані для ідентификації мене як клієнта:

Останні 4 цифри картки: 5089
Поліс страхування: № 309111640

17.08.2022 я, Терещенко Поліна Сергіївна, прийшла для оформлення дебетової картки до відділення у м. Чорноморськ за адресою вул. Данченка, № 5/81-Н

В процесі оформлення менеджер сказав мені, що потрібно внести на рахунок 200 грн для оформленні та активації картки. Нічого не підозрюючи, я поповнила нову картку на вище вказану суму.

Потім менеджер попросив у мене телефон для внесення якихось реквизитів у додатку ПУМБ. Вони щось наклацала, потім віддала телефон мені і сказала натиснути кнопку «Продовжити». Як я зрозуміла, це була плата за оформлення картки, тому оплатила без питань.

Далі менеджер дала мені згорнутий папірець і я пішла додому. Вже дома з’ясувала, що цей папірець — угода про добровільне страхування фінансових ризиків, яке мені не потрібно від слова зовсім.

Співробітник банку нічого не сказала мені про страховку, і під приводом платної активації картки з мене просто зідрали 200 грн. На наступний день прийшла до відділення, щоб подати скаргу керуючому відділенням Ганні Лісовій.

Ганна Лісова пообіцяла передивитися відео моєї зустрічі зі співробітником банку і дати зворотний зв’язок. Коли я прийшла дізнатися результат моєї скарги, то менеджер разом з керуючим відділенням почали доказувати мені, що під час оформлення картки мені чітко зазначили, що 200 грн беруть за страховку і це необов’язкова послуга. Це абсолютна брехня, відео з камер для спростування моїх слів мені не показали.

У зв’язку з неправомірною ситуацією прошу:

1) Провести розслідування інциденту. Перегляньте записи з камер, щоб впевнитися, що менеджер просто обдурив мене і взяв 200 грн не за страховку, а за відкриття картки, яке є безкоштовним.

2) Оштрафувати керуючого відділом Лісову Ганну та менеджера Шулепову Наталю.

3) Видати бейджі всім співробітникам. Під час двох визитів до банку у менеджерів не було бейджів для їх ідентифікації.

4) Принести мені публічні вибачення від імені співробітника, який мене обдурив.

Також хочу додатково попросити звільнити менеджера Шулепову Наталю. Вона не просто некомпетентно себе повела, а ввела мене в оману і назавжди спаплюжила думку про ваш банк. На всі мої претензії вона робила вигляд, що я винна сама. Такого відношення у фінансових установах я ще не зустрічала
ПУМБ
Ответ банка
19 августа 2022, 10:15
Вітаємо!
Скаргу за Вашим зверненням зафіксували. Ми розбересось в ситуації та надамо зворотний зв'зок.

Комментарии - 2

+
0
Stasho
Stasho
20 августа 2022, 23:34
#
І 5 — видайте мені лампу з Джином, бажано блакитного кольору,для здійснення всіх моїх бажань! 😃
+
0
Терещенко Поліна
Терещенко Поліна
21 августа 2022, 18:50
#
А що, співробітник який займається такими махінаціями заслуговує на премію?

І бейджі в 2022 році — це щось надприродне?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Взяли 200 грн за непотрібну послугу