Біда з роботою он-лайн додатку, повний ігнор звернень від кліента
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- LiudmilaSL
- 8 июля 2022, 18:05
- #
Як я можу пояснити Вам, чому у Вас з системою онлайн сервісу — суцільна лажа??? Перегляньте мої скарги — 03.06 -1111540935, 09,06- 1711278948,1973509074,1115305332, 17.06. — звернення в відділення 15 м. Київ,01.07.1190094829,01.07 — 120/154 — звернення відділення 15 м. Київ, 04.07−1718995259,1509325330,06.07−1179080483,07.07−1820765121,08.07−1492074234, 08.07−1882856136, 1399414036, 1172909711, та скріншоти, що я Вам надсилала на почту info@fuib,com, зверныться до співробітниці відділення № 15 м. Київ на ім'я Наталя — вона була безпосереднім свідком лажи вашої системи.Я — не можу пояснить, чому у ваших програмістів ростуть руки із місця, що ніжче спини.
- +
- 0
- LiudmilaSL
- 8 июля 2022, 18:39
- #
У Вас вже досить давно виникла системна проблема з адекватними робітниками. Проблема є як з відображенням, так і з системою обліку залишку грошових коштів. Мабуть, якщо у клієнта на рахунку сума більше двозначного числа — 10 гривень — ваш ПУМБ онлайн і програмісти, що обслуговують систему — зависають — конкретно і на довго.Підкажіть, ну де ви їх таких знаходите? Невже так коштів на достойний персонал, що вміє і хоче працювати, так не вистачає?
За закрытие счёта ФОП содрали 300 грн. (мы тут ни при чём РКО)) Интернет банкинг для ФОП это просто ужас!
- +
- +7
- LiudmilaSL
- 11 июля 2022, 15:08
- #
Согласна с Вами на все сто. С меня не содрали — у них есть вариант перевести деньги на счет личной карты — это без оплаты. Но советую Вам — проверьте баланс вашего счета. Для ПУМБ обычная практика одну платежку провести Вам дважды. При этом , если вы ФОП, то заплатите налогов больше с не существующего в реальности оборота. Если Вы думаете, что этот банк знает что такое система бухучета и контроля — вы так ошиблись, что просто слов нет. БЕГИТЕ ВСЕ ИЗ ЭТОЙ ШАРАШКИНОЙ КОНТОРЫ!!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
і додому.Воно якось там та й буде. Але чекайте — 1 липня в онлайн додатку з’явиться платіж від 03 червня, з інформацією про списання з гривневого рахунка коштів в євро, операція про зняття коштів зі зміною балансу по рахунку відобразитись декілька лишніх разів, при тому що ви цих операцій не робили, і ваш баланс, протягом 3 днів змінитися від 15000 до 61000, але не в вашу користь. Кошти з вашу рахунку зникнуть і вам ніхто не дасть відповіді — як це можливо? Що відбувається? Перевірити баланс за рахунком, перевірити коректність його відображення в системі — ви мрієте таке зробити!!! І не мрійте! Це — з області фантастики. Ну не працюють в банку люди з інтелектом. Категорична раджу — в жодному разі НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ до служби *** (в нормальних банках — лінія підтримки). Це просто зібрання людей, які взагалі не уявляють, хто вони і навіщо вони ходять на роботу. Звернення ви їм можете лишати кожний день протягом місяця, що дня. Якщо ви думаєте, що на них хоча б хтось прореагує — ви наївні. Не для того цей банк існує, щоб звертати увагу на клієнтів. Це банк, який з високої гори плює на вимоги своїх клієнтів, уявлення немає про те, що таке система обліку і коректна робота онлайн додатку