Розблокування картки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- 0
- Yurii Kytsenko
- 20 июня 2022, 15:04
- #
Банк 17.06.2022року передав інформацію до СБУ?
Чи Банк затягує час?
Наразі запит до СБУ зроблено?
Чи Банк затягує час?
Наразі запит до СБУ зроблено?
Якщо Ви вже надали всі необхідні документи, то запит на СБУ зроблено.
- +
- 0
- Yurii Kytsenko
- 20 июня 2022, 15:28
- #
Підкажіть зазвичай скільки часу Банк чекає відповіді від СБУ. Я розумію, що кожен випадок різний часовий проміжок часу, але зазвичай середній проміжок який. Мені потрібно розуміти коли кошти розблокуються?
Це потрібно уточнювати в СБУ. Може бути і декілька днів, і декілька тижнів.
- +
- 0
- Yurii Kytsenko
- 21 июня 2022, 15:08
- #
Доброго дня. Нова інформація стосується обслуговування клієнітів на гарячій лініі. 17.06.2022року банк мені заблокував картку 5355280208332492. Того ж дня мною були надані документи походження коштів та написана заява на розблокування. Крім того через відділення банку № 4 (Львів) банку були надані ще дві заявки. З 17.06.2022року банк можна сказати відключів мені можливість доступу до гарячої лініі: відповідає компютерний оператор «Поліна» і після 3−4 хвилин невдалих спроб з'єднання з реальною людиною-оператором просто «сухий» текст, що картка заблокована і зверніться до відділення і обрив з'єднання. Прошу відреагувати представників банку і надати змогу спілкування з реальним оператором для отримання інформації по моїм заявкам (120/99/56.4.4.1 та 120/98/56.4.4.1 від 20.06.2022р). Крім того була ще заявка до банку № 1191257216 від 20.06.2022р. У відділенні № 4 у Львові співробітники не мають доступу до скарг і звернеть: вони тільки надсилають інформацію, але нічого не вирішують і не мають доступу до надання клієнтам інформації. Прошу повідомити мені на якому етапі знаходяться вирішення проблем по заявкам і чому я не маю можливості спілкуватись з реальним оператором? Дякую.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Картка № 5355***2492.
p. s. чесно поставлю гарний відгук, якщо проблему буде оперативно вирішено.
Дякую.
Якщо Ви вже надали необхідні документи, блокування з Вашого рахунку зніметься не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від Служби Безпеки України інформації про те, що підозра Банку не підтвердилася.