Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Пумб заблокував рахунок

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
alger98 6 мая 2022, 3:19
20.04.22 Банк заблокував мій рахунок.
Зі мною вперше така ситуація.
На рахунку стало писатися-9999999999, колл-центр відправив до відділення. Відділення сказали, що блокування пройшло через те, що були транзакції за декілька днів на суму 101 тис поповнень-виводу легального сайту Бінанас, який з16 березня 2022 на території України вважається легальним.Тобто я не робив поповнення якогось сумнівного терористичного чи пов’язаного з забороненими речами сайту. Я вчився поповнювати, виводити і працювати з цим сайтом. Ліміт в 100 тис перевищив так як мав 2 картки Пумб і не знав що це рахується як один рахунок.+ я чув тільки, що про перевищення понад 400тис грн, мають баки право запитувати.
Сказали Для розблокування потрібно справку про походження коштів.
На разі я не працюю, як і багато інших людей. Я надав і написав 2 заяви пояснення, про те, що у виписці самого банку чітко видно назву ресурсу і суми поповнень в середньому по 5000 грн кожна, та те, що відбувалося спочатку списання коштів, а потім ТІЛЬКИ надходження приблизно тієї ж самої суми. Тобто ніяких 100тис ДОХОДУ, про джерело надходження яких запитує відділ фін.моніторингу банку на мій рахунок НЕ НАДХОДИЛО це тільки оборот коштів виник через поповнення — вивід ТУДИ-СЮДИ.
Початкова транзакція, це кошти в розмірі 4000 грн з яких я робив поповнення сайту, мені перевела мама на карту. Остання транзакція 4999грн це взагалі кошти з моєї картки іншого банку, які я перевів з особистого рахунку на уже (як виявилося потім) заблоковану карткуПУМБ.
Пояснень роз’яснень -заяв банку недостатньо.
Таким чином на карті в мене зависло 10 тис грн, частину яких я маю повернути назад, а частина мені вкрай була потрібна.Вони зависли і мені прийшлося припинити важливе лікування через це (
Ця ситуація в мене вкрай розчарувала і рівень патріотизму значно впав. За кого ми зараз воюємо, за кого волонтеримо!!!:(Щоб свої такі *** забирали у простих людей останні кошти в цей час! «Вора» вони спіймали крупного називається…, коли Ахметови мільярди крутять ворочають по схемах!
Шкода що закони придумують, але інструмент, та трактування їх використання недосконалий і страждають невинні люди. Я користувався банком декілька років, привів багато людей туди, А тепер всі в мене запитають: Ну що тобі повернули кошти ці!!!

Телефонував до Нацбанку, там сказали дочекатися письмової відповіді від банку офіційної,і якщо я з нею не погоджуюсь, то подавати скаргу -заяву на банк до нацбанку.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 6 мая 2022, 9:48
Вітаємо!

Перевірка джерел походження коштів здійснюється відповідно Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Даний закон зобов'язує банк здійснювати перевірку фінансових операцій клієнта щодо їх відповідності наявній у банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик. Банк має право вимагати документи при проведенні переказу на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо вони викликають підозру про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідних операцій.

Ми бажаємо допомогти Вам краще розібратися в ситуації. Для цього, будь ласка, надішліть в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату складення заяв у відділенні банку. Ми неодмінно все перевіримо та надамо Вам зворотній зв'язок.

Комментарии - 31

+
+1
alger98
alger98
6 мая 2022, 13:52
#
Так,Даний закон зобов’язує банк здійсювати не тільки просто блокування рахунку, але й дійсно перевірку фін операцій і ДЕТАЛЬНО РОЗІБРАТИСЯ в кожній ситуації . Де по моїй чітко видно що порушень ніяких не було ! Документи предоставити можна на реальні дії і походження ,а не на видумані (типу оборот) банком! Де взяла людина 4тис грн які вона мені перевела із яких я почав поповнювати сайт можна запросто,та де я взяв 4999+488грн який я перевів з картки особистої іншого банку на вже заблоковану картку ПУМБ теж. Тільки ж банку це не потрібно чомусь. Задоволений клієнт розкаже трьом людям ,а незадоволений 10 (така формула).Я поки що терпеливо очікую ,вирішення ситуації,хоч і страждаю від дій банку.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 мая 2022, 15:06
#
Вітаємо! Відповіли Вам в особистих повідомленнях.
+
0
Jokets
Jokets
7 мая 2022, 4:24
#
Что видно? Вы подали документы запрошенные банком? Как видим нет, то что банк должен видеть кроме мутных гонялрк денег туда сюда
+
0
alger98
alger98
20 мая 2022, 15:08
#
А які документи (окрім виписки з транзакціі) ще можна представити, коли просто напросто переводяться кошти туди-сюди між своїми картками? ! Якщо сума гуляє одна і та ж. Закони написали і лвплять усім підряд,а трактувати їх і розбиратися детально в ситуації не має бажання ні у кого
+
0
xxxmmm
xxxmmm
21 мая 2022, 19:54
#
У меня точно такая же ситуация. по мнению ПУМБа я финансировал массовое уничтожение людей и прочие злодеяния переводами со своей карты на свою карту.
поэтому они меня решили лишить такого удовольствия.

а мои деньги они решили оставить себе. спрашиваю — дайте деньги забрать. морозятся.

самый неадекватный банк в моей истории.
+
+2
alger98
alger98
6 мая 2022, 17:24
#
Хочу повідомити ,що банк розблоквав мені сьогодні рахунок. За що дякую! Нажаль ця ситуація залишила для мене неприємні враження і на разі я ще не прийняв рішення чи буду й надалі клієнтом банку
+
+17
xxxmmm
xxxmmm
7 мая 2022, 17:34
#
Лучше не использовать. ПУМБ это очень мутный банк. у меня точно так же заморозили и рассказывают мне что-то там про законы украины, которых они с роду не видели. причем заметьте, закрыли доступ к счетам всем примерно в одно время.

это видимо Ахметову мало денег показалось, решил наши забрать.
+
0
alger98
alger98
28 мая 2022, 7:29
#
Таки мабуть так
+
+7
alger98
alger98
28 мая 2022, 7:28
#
UPD.Хочете повеселю?!ІСТОРІЯ ТРИВАЄ).
Після розблокування,через пару тижнів,якийсь представник Банку знову заблокував мій рахунок!))
Тепер вони інше придумали.Надіслали листа,що я маю надати пояснення і якісь документи,щодо джерел походження коштів,увага (!): тепер не за той місяць, за який вони до мене пристали перед цим, а за ЦІЛИЙ РІК !:)
Тобто ,я маю згадати ,якось пояснити, ВСІ операції по карті, і чому я маючи картки ін. банків переводив туди-сюди кошти між ними.Тобто мова йде знову не про надходження коштів,аОБОРОТ ПО КОЛУ в основниому. Це коли я міг, через відсутність будь-яких комісій між переводами і зняттям готівки,просто переводити «гратися» і з ін. своїх карт невеликі кошти, а потім повертати назад (на той же вигідний Монобанк чи ін).Чи наприклад, коли друзям,чи родичам, у яких не було на той момент картиПУМБ,домомогав знімати готівку без комісії в банкоматах («хочеш скидуй мені на ПУМБ без комісії,знімемо в банкоматі теж без комісії).При чомму НЕ ПОРУШУЮЧИ жодних місячних лімітів,чи ще чогось (суми були ну максимум по5−10 тис декілька разів в місяць).
Те що я зрозумів,то це те, що є нормальні,людяні, компетентні працівники вПУМБ,але нажаль ін.деякі представники досі НЕ ЗРОЗУМІЛИ ,що так:гратися,задовбувати (де зовсім не варто)і поводитися з людьми,своїми клієнтами не можна!:(
Як написала одна,уже бувша клієнтка банку:"До всьго,Це була остання крапля в моєму житті під час війни.Ледве забрала свої кошти і послала цей банк уди іРос.корабль.Їду з країни.Жити тут не хочу»
+
+1
PUMB
Ответ банка
PUMB
28 мая 2022, 15:50
#
Вітаємо, Олександр Сергійович!

Банк підпорядковується законам України, саме тому просимо надати Вас документи які підтверджують надходження коштів.

Це можуть бути:

1) Декларація про майновий стан і доходи з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів України)

2) Е-декларації з сайту https://public.nazk.gov.ua

3) Податкова декларація з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів України), з відміткою контролюючого органу іноземної країни про отримання (для нерезидентів України) (за наявності).

4) Довідка (відомості) відповідного державного органу України про суми виплачених доходів та сплачених податків: довідку з кабінету Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/ — Форма ОК-7 +  ключ p7s (ЕЦП), довідку про доходи пенсіонера +  ключ p7s (ЕЦП), довідку податкових органів про суми виплачених доходів та утриманих податків).
Документи просимо надіслати через додаток ПУМБ online (вкладка «Більше» та обрати «Відправити повідомлення») або info@fuib.com

Обоз’язково в темі листа вкажіть «Джерело походження коштів» та ПІБ

Після перевірки інформації банк надасть Вам відповідь.
+
+12
alger98
alger98
30 мая 2022, 15:29
#
А ЯКА ПРИЧИНА ТОГО, ЩО ВИ ЗАДОВБУЄТЕ ЛЮДЕЙ І ЩО Я ВАМ МАЮ чомусь показувати якісь докумети на оборот коштів по карті? ЩО Я ПОРуШИВ?!!! Я ще розумію ситуацю перед цим, що напротязі декулькох днів були поповінення сайту часто, якиих раніше не було і нібито перевищення ліміту в 100 тис було. АЛЕ ЩОБ запростити/ додовбатися до походження коштів за цілий рік
, які звичайна людина закидала на карту, це уже перебор! За копійки додовбуєтеся.
Грав не гітарі в центрі і лди накидали пару тисяч, така відповідь вас влаштує?!!!
Ахметова перевірте! Або свої походження покажіть краще, хто там такий розумний!
Шкода, що окрім рашистів, ще зі своїми колоборантами потрібно буде розбиратися! АЛЕ Я обіцяю, ця гн*** да, що заблокувала рахунок з вашого відділу фінмоніторингу, буде звільнена.вона отримає своє! Я покажу вам «документи»… і як звмичайний народ задовбувати! Не на того напали!
+
+7
Андрій Соловей
Андрій Соловей
18 июля 2022, 10:29
#
Кілька днів тому цей аферобанк заблокував мій рахунок з значною сумою на рахунку, на яку я сав надію.Причина: перевищення ліміту у розмірі 400к гривень з моменту початку воєнного стану.Хоча всі їхні брехучі оператори казали шо 400к це ліміт на місяць, а не на весь час!!!Ну окей, подумав ладно.Піду в банк нехаЙ Заблоковують рахунок і переводять кошти нагайно на рахунок іншого банку,як є в Приваті чи Монобанку і взягалі у всіх інших нормальних банках.Але не тут то було.Ці аферисти і обманщики сказали наступне: 1)Підтвердіть надходження коштів. 2) Якшо ви не модете це зробити — чекацте допоки воєнний стан не закінчиться, тоді ви зможете перевести кошти. Так як офіційно безробітній і прокручував невелику 30000к кілька для купівлі і продажу криптоваляти на біржі Бінанс,
+
+7
Андрій Соловей
Андрій Соловей
18 июля 2022, 10:37
#
Кілька днів тому цей аферобанк заблокував мій рахунок з значною сумою на рахунку, на яку я сав надію.Причина: перевищення ліміту у розмірі 400к гривень з моменту початку воєнного стану.Хоча всі їхні брехучі оператори казали шо 400к це ліміт на місяць, а не на весь час!!!Ну окей, подумав ладно.Піду в банк нехаЙ Заблоковують рахунок і переводять кошти нагайно на рахунок іншого банку,як є в Приваті чи Монобанку і взягалі у всіх інших нормальних банках.Але не тут то було.Ці аферисти і обманщики сказали наступне: 1)Підтвердіть надходження коштів. 2) Якшо ви не модете це зробити — чекацте допоки воєнний стан не закінчиться, тоді ви зможете перевести кошти. Так як офіційно безробітній і прокручував невелику суму 15к гривань по коло кілька раз, для купівлі і продажу криптовалюти на біржі Бінанс, надати документи , які вони требують не можливо.Лише скріни 2p2 ордерів.Написав заяву про розмороженгя своїх коштів і до неї добавив файл з усіма скрінами купівлі і продажу на Бінанс.Сьогодні передзвонили і сказали, що скріни їм не підходять!!!Тоді скажіть мені будь ласка працівники вашого москальського банку, тому що ви одні єдині на всій території України хто швиряє своїх клієнтів і за їх рахунок, тобто за їх заблоковані кошти, заробляють гроші!!!На таку наглість і беззаконість здатні лише москалі або фінансові структури, які їм належать.На Бінансі офіційної виписки здійснити не можливо, тоск мені сказали чекати ло закінчення воєнного стану.Буду звертатить до НБУ з заявою на ПУМБ.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
18 июля 2022, 10:56
#
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
+
+8
Jon
Jon
18 июля 2022, 19:08
#
ПУМБ готують до закриття.
… виводять активи.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
19 июля 2022, 10:06
#
Вітаємо! За складних умов війни ПУМБ продовжує стабільно працювати і в повному обсязі виконує всі зобов’язання перед Клієнтами, співробітниками, партнерами, державою. Наразі ліквідність і достатність капіталу ПУМБ більш ніж в 2 рази перевищує нормативи Національного банку України. На 11.07.2022 власний капітал банку складає понад 12 млрд грн.
Банк активно відновлює роботу відділень та експрес точок продажів на безпечній території, продовжує інвестувати в розширення можливостей мобільного застосунку ПУМБ Online та розвиток IT-інфраструктури. Так, з початку війни ПУМБ вже вклав в IT-інфраструктуру 171 млн грн, ще 191 млн грн інвестує до кінця року.
Тож, ми не плануємо закриватися :)
+
0
Ukraine12233444
Ukraine12233444
22 ноября 2023, 14:04
#
Банк який відстав у розвитку років на 15! Всі питання вирішуються онлайн (чат, пошта) Лише в цьому банку всі клієнти мають бігати у відділення, тому що вони так захотіли! А ситуація банальна, блок всіх рахунків, пояснення немає Пишу що немає можливості прийти в банк! Їм всерівно. На картці особисті кошти плюс кредит! Розблокувати як і коли я зможу, ніхто не кажи! Перший український банк це дно!
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
22 ноября 2023, 14:12
#
Вітаємо! Відповіли Вам у приватних повідомленнях.
+
0
Ukraine12233444
Ukraine12233444
24 ноября 2023, 11:14
#
Очікую відповідь
+
+6
Антон Ягмурджі
Антон Ягмурджі
23 ноября 2023, 4:51
#
Підтверджую. Банк блокує рахунки пенсіонера, на який приходить тільки пенсія за те, що на акаунт пумб онлайн заходили з декількох мобільних пристроїв і розблокувати вони можуть тільки у відділені. На безліч моїх аргументів неможливості відвідання відділення і пропозицій пройти ідентифікацію по відеозв'язку або дія.підпис, також через телефоні звінки с кодовим словом, ніхто не пішов на зустріч пенсіонеру з єдиним доходом. У Приват банку легко проходили онлайн індефікацію, у Пенсійного фонді індефікацію через дія підпис проходимо. Тільки не в пумбі, який не хоче віддавати чесні людські гроші
+
0
Ukraine12233444
Ukraine12233444
24 ноября 2023, 15:38
#
Після того як було написано негативний коментар мені була надана відповідь миттєво! І що далі? Ви запросили інформацію по операції! Я вам чотири раза розписала на пошту, яку ви мені надали! І ігнор! Сьогодні після останнього листа я отримала відповідь на своє пояснення, і знаєте яке? Прохання звернутись у відділення або на гарячу лінію! Ви знущаєтесь? На гарячі ліній навіть з оператором не звязують! Для чого ви задовбуєте людей? Мені надійшла сума , я скинула всі скріни пояснення де видно за що вони надійшли!!! Чому мої картки надалі заблоковані??? Ви думаєте в людей немає роботи, лиш будуть бігати по ваших визовах в банк і чекати години черги?
+
0
Didovets
Didovets
20 декабря 2023, 19:11
#
М да за 11 днів до Нового Року, заблокувати пенсіонеру підприємцю карту і не казати причини і казати зачекайте 5 днів на відповідь в прифронтовому місці, це по-людськи, дякую скоти
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
20 декабря 2023, 19:18
#
Вітаємо! Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації та написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
+
0
Didovets
Didovets
20 декабря 2023, 20:18
#
Да перед Новим роком це просто треш, гаряча лінія дно,телеграм дно, відповідь на сайт дно, гора документів причини не зрозумілі
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
20 декабря 2023, 20:23
#
Вітаємо! Після проведення перевірки ми обов’язково надамо Вам зворотній зв’язок.
+
0
Didovets
Didovets
10 февраля 2024, 17:44
#
Надали документи, перший раз не хватило, донесли ще відповіді ноль
+
0
Ukraine220
Ukraine220
2 января 2024, 21:04
#
Мені заблокували рахунки та аккаунт, на якому був кредит, без змоги переглянути реквізити. Після звернення на гарячу лінію, мені бот сказав що треба звернутися в банк, я поїхав, а їхати мені довелося до найближчого відділення 90 км, і виявляється я ще й шахрай. Я продав річ людині яка мені заплатила на карту, і та людина подала скаргу, що я ніби шахрай, тепер банк вимагає щоб я повернув кошти тій людині, не розібравшись ні в чому, це що за середньовіччя, ви пишете що ви Перший банк, в інших банках все можна робити онлайн, якщо і блокують картки, то є можливість зайти в мобільний банкінг, і переглянути що там відбувається і там дбають про своїх клієнтів, а ви без розбору заблокували аккаунт та картки на яких були мої власні кошти, а тепер ще й вимагаєте щоб я заплатив кошти шахраям
+
0
Mida28
Mida28
21 января 2024, 1:39
#
Ви вирішили це питання з банком, ч мене та сама ситуація?
+
0
Iryna Liulka
Iryna Liulka
28 июля 2024, 20:06
#
Самий найгірший банк. У чоловіка заблокували рахунок і ми залишилися зовсім без коштів на існування. У тата кредит в їхньому гімнобанку, брав він кредит як працював, отримав інвалідність 1 групи, його вигнали з роботи, і почав отримувати пенсію по інвалідності 3 тис. грн. Просив перенести оплату кредиту в день отримання пенсії, на гарячі лінії сказали що то можливо лише потрібно звернутися у відділення банку. А як прийшов тато ц відділення сказали за перенесення дня оплати потрібно заплатити 600 грн. Он-лайн розморозити рахунок не можливо. Це не банк — це ДНО (Україна з даним банком повертається в епоху нерозвиненості, люди ау епоха цифровізації…таке відчуття, що даний банк загубився десь…)
+
0
Maksrh
Maksrh
12 сентября 2024, 7:28
#
Мені заблокували картку через те що я заходив з двох пристроїв,подзвонив на гарачю лінію, мені сказали іти до відділення,але я не маю такої можливості, тому що живу закордоном, і на карті були кошти які я не можу ніяк повернути.Не рекомендую користуватися цим банком
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
12 сентября 2024, 10:02
#
Вітаємо! Нам прикро, що Ви отримали негативний досвід роботи з нашим банком. Ми бажаємо розібратися детальніше у ситуації. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться