Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відсутній зворотній зв’язок по скаргах

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Денис Куликов 3 мая 2022, 16:06
Добрий день.
Я не отримав відповідь на свої чотири (!) скарги:
1245572350 від 25.02.2022
1151814951 від 09.03.2022
491670 від 13.04.2022
491686 від 13.04.2022.
Суть скарги наступна:
25.02.2022 мною була виконана покупка в продавця Binance (далі Продавець) віртуальної криптовалюти у розмірі 1000 USDT з карти ПУМБ (далі Банк) 4314 **** **** **70. Продавець зазначив суму платежу по покупці у розмірі 31519,4 грн, з урахуванням комісії Продавця (зобр.1). Дата та час на чеку у форматі UTC+1.
Натомість від заявленої продавцем суми Банк списав з картки 4314 **** **** **70 суму у розмірі 37030 грн.
Спершу я подумав що сталася помилка, та Продавець списав з мене більше, ніж вказав у чеку. Звернувшись до техпідтримки Продавця я отримав відповідь, що ним отримана саме та сума, що була вказана у чеку, а саме 31519,4 грн. Було рекомендовано звернутися в Банк для уточнення причини.
Я зателефонував у підтримку Банку 25.02.22 у 18:16, та детально пояснив усю ситуацію оператору Максиму. Протягом 20 хвилин Максим уточнював інформацію, попросив ще додатковий час, та сказав що перетелефонує коли все вияснить. О 18:43 Максим зателефонував, та сказав що зараз відбувається масовий збій стосовно таких операцій. Він зафіксував скаргу стосовно цієї ситуації, сказав що мають повернути кошти, та розглянути скаргу протягом п’яти робочих днів. О 18:52 мені надійшов лист про оформлення звернення під номером 1245572350. І я почав чекати відповіді від Банку.
Прочекавши до 09.03.22, тобто сім робочих днів, замість п’ятьох, та не отримавши жодної відповіді на своє звернення о 10:34 я повторно зателефонував до підтримки Банку. Оператор Юлія відповіла мені що зараз, у зв’язку з високим навантаженням розгляд скарг виконується не п’ять робочих днів, а десять, і сказала що треба ще почекати. Та запропонувала оформити скаргу про відсутність зворотного зв’язку на свою попередню скаргу. Я погодився на це, і Юлія оформила звернення під номером. Я продовжив чекати на відповідь від Банку.
Не отримавши відповідь на жодну зі своїх скарг 16.03.22 о 10:46 я знову зателефонував у підтримку Банку. Оператор Анастасія відповіла мені, цитую «З двадцять четвертого лютого НБУ зафіксував курс на відмітці тридцять п’ять гривень за долар. Саме по цьому курсу у Вас і були списані кошти».
Ця інформація не відповідає дійсності, тому що по-перше, на сайті https://about.pumb.ua/info/currency_converter станом на 25.02.2022 вказано курс продажу 30.85 гривень за долар.
По-друге, на офіційному сайті НБУ https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=25.02.2022&period=daily станом на 25.02.2022 вказано курс 29.2549 гривень за долар.
Та по-третє, Банк відправив на користь Продавця саме суму, розраховану по курсу 30.85 гривень за долар, яка, як я писав вище, дорівнює 31519,4 грн.
Виходячи з усього вище вказаного, Банк додатково стягнув з мене суму у розмірі 5 510,6 гривень.
ПУМБ
Ответ банка
6 мая 2022, 13:18
Вітаємо!

Приносимо вибачення за очікування, ми шкодуємо що склалася дана ситуація. Наші колеги вже зв'язалися з Вами і продовжують розбиратися в ситуації, як тільки буде прийтято рішення з Вами зв'яжуться.

Дякуємо.

Комментарии - 6

+
0
Денис Куликов
Денис Куликов
23 мая 2022, 12:27
#
Ітого, вже 23 травня, а обіцяної відповіді я так і не отримав.
Я вимагаю офіційну відповідь від банку на мою поштову адресу gcyx0b@gmail.com по стану розгляду моєї скарги, якщо до 27.05.2022 я не отримаю свої кошти.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
25 мая 2022, 18:10
#
Вітаємо!
Надали Вам зворотній зв’язок в особистих повідомленнях. Кошти було повернено на Ваш рахунок.
Дякуємо за розуміння!
+
0
Денис Куликов
Денис Куликов
25 мая 2022, 21:24
#
Добрий вечір.
Сума надійшла не у повному обсязі. Надійшло лише 4404,23 грн.
Нагадую, Продавець вказав ціну у розмірі 31519,4 грн. Банк стягнув з мене суму у розмірі 37030 грн.
Тобто Банк додатково стягнув з мене суму у розмірі 5 510,6 грн.
Таким чином невистачає 1106,37 грн.
Я не можу визнати мою проблему вирішеною.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
26 мая 2022, 12:29
#
Вітаємо! Надіслали Вам роз’яснення у особистих повідомленнях.
+
0
Денис Куликов
Денис Куликов
26 мая 2022, 13:21
#
Тобто ви відібрали в мене МОЇ гроші, протримали в себе три місяця, та при поверненні незаконно стягнули ще й ПДВ за мій рахунок??? Я ВИМАГАЮ повернути мені ВСЮ суму повністю, інакше я подам в суд за таке знущання!
+
0
Денис Куликов
Денис Куликов
30 мая 2022, 11:38
#
Питання вирішене, усі гроші повернули в повному обсязі.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.7 45.3
PLN 10.1 10.6
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Відсутній зворотній зв’язок по скаргах