Я расстроилась
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Повідомдяємо, що Центр обслуговування клієнтів працює в стандарному режимі.
При дзвінку за номерами гарячої лінії банку автовідповідач повідомляє останню актуальну інформацію і після цього Вас вітає голосовий асистент — Поліна, який пропонує вирішити питання без з'єднання з оператором. Для того, щоб Поліна могла Вас зрозуміти питання потрібно формувати чітко та коротко. Якщо ж ваше озвучене питання не можна вирішити в автоматичному режимі, то Вас з'єднають з оператором.
Щодо робити відділень, то Ви можете ознайомитись на сайті банку: https://about.pumb.ua/map. Перелік працюючих відділень може постійно змінюватись в залежності від ситуації.
Що стосується валюти, то є деякі обмеження, а саме здійснюється видача готівки з рахунків клієнтів в іноземній валюті в обсязі, що не перевищує еквівалент 30 000 гривень в день і рамках залишків валюти на відділенні.
Якщо ж у Вас виникали складнощі з додзвоном, наприклад, з'єднання зривалось або відправили звернення на електронну пошту банку та не отримали відповідь, будь ласка, просимо уточнити в особисті повідомлення дату дзвінка та номер телефону з якого був дзвінок та адресу електронної пошти з якої напраляли звернення, щоб ми перевірили інформацію.