Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахлива робота служби підтримки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Beetroot 10 февраля 2022, 11:55
Вже вкотре захоплююся рівнем служби підтримки цього «комфортного банку». На початку місяця звернув увагу, що в один із днів за декількома операціями не було нараховано кешбек. Знаючи, що у банку досить дивна політика відображення таких розхідних операцій у додатку, зачекав тиждень, але нічого не змінилося, тож вирішив дізнатися, що трапилося. Намагання достукатися в онлайн-чат учора ввечері були марними — незважаючи на те, що чат нібито працює до вісімнадцятої, в період з 16:30 до 18:00 на купу моїх повідомлень ніхто не відповів. Ну ок, технічні збої трапляються, але зазвичай в таких випадках на пошту надсилають follow-up — щось типу «Вибачте, Ваше повідомлення дуже важливе, але у нас тут трапилося лихо» і таке інше. Але грець з ним, культура саппорту це не про «ПУМБ» взагалі.

Сьогодні вранці продублював запит і отримав від оператора відповідь, що від нього я інформації не дочекаюся, адже потрібно зробити скріншот з додатку, на якому буде видно обрані категорії, і разом із запитом відправити банку на імейл. На моє запитання, нащо потрібен скріншот, адже на боці банку стопудово є інформація щодо того, які категорії кешбеку я обрав, отримав відповідь: «Нічо нє знаю, так нада».

Питання до банку: може вже нарешті час взяти трошки грошенят з рекордного прибутку, яким ви вихваляєтеся всюди, та витратити їх на побудову адекватної служби підтримки? Я розумію, що оператор онлайн-чату має обмежені права доступу, але що заважає йому просто передати мій запит на відповідний підрозділ? Нащо задрочувати клієнта скріншотами для отримання інформації, яка і так є на боці банку? Нащо задрочувати клієнта написанням електронних листів, якщо клієнт вже верифікований в додатку і оператору достатньо скопіпастити його запит із чату і передати далі, а клієнта просто попросити зачекати, доки з ним зв’яжуться? Риторичні питання на кшталт цих виникають щоразу, як доводиться контактувати з підтримкою банку, і майже кожного разу досвід цих контактів — відверто негативний. Схаменіться, панове, за вікном 2022 рік, пора вже переходити від декларацій про комфорт і сервіс до конкретних дій. Дякую, дуже дякую.
ПУМБ
Ответ банка
10 февраля 2022, 12:53
Вітаємо! Розуміємо Ваші емоції та те, що ситуація не приємна. Будемо раді допомогти Вам та розібратись в ситуації детальніше. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення Ваш ПІБ, ІПН, номер телефону, дату та час звернення на нашу підтримку та її канал зв'язку, щоб ми змогли перевірити коректність консультації зі сторони наших колег. Ми обов'язково все перевіримо та надамо Вам зворотний зв'язок в особистих повідомленнях.

Комментарии - 1

+
0
Beetroot
Beetroot
10 февраля 2022, 13:14
#
Коментар банку вкотре доводить правдивість наведених вище тез: замість того, щоб перевірити, чи немає вже історії листування з клієнтом на цьому сайті, яка містить необхідну інформацію (а вона є) і самотужки на цій підставі знайти чат (в моєму відгуку надана інформація і про канал звернення, і про дату), куди простіше копіпастити стандартний текст із скрипта і позадрочувати клієнта додатковими повідомленнями. Ну ок, я так розумію, що клієнтів багато, а банк один, тому хай буде по-Вашому, відповів у приватних повідомленнях.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Жахлива робота служби підтримки