Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Проблема з зарахуванням коштів на карту

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
trotsiuk 3 декабря 2021, 15:00
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 41
30,11,2021р на мою віртуальну дебетову карту було здійснено переказ коштів з іншого банку для відкриття депозитного рахунка у вашому банку.
Кошти незараховані ще й досі(а вже 3,12,2021р) Банк відправник надав повні супровідні документи (квитанція про списання коштів) та при зверненні на гарячу лінію даного банку. аналогіно отримано підтвердження про списання коштів в той самий день.
При спробі вияснення долі грошей, я звернувся на гарячу лінію вашго банку (ПУМБ), де милим голосом віртуальний оператор Поліна поставила ряд питань, які взагалі не стосувалися суті мого дзвінка. Нареші, мене переключили на «звичайного"(людину оператора Юлію (2,12,2021р) яка мене запевнила, що мої кошти можуть бути в обробці до 3(трьох!!!) днів. Сьогодні вчерговий раз звернувся на гарячу лінію — пройшло 3 дні з дати переміщення коштів, і наступний оператор Марина, вислухала суть мого питання, уточнила мої дані і сказала чекати — «з Вами зв2яжеться» представник банку що займається процесом зарахуваненя коштів. Сьогодні третій день переказу коштів, робочий день добігає закінчення, попереду вихідні ДВА дні, а зв2язуватись так ніхто і неспішить… Ще раз перевіряю всій онлайн рахунок, а там 0 грн.00коп.
Підкажіть шановні працівники банку ПУМБ чи хто цю скаргу буде читати, я дочекаюся своїх коштів на рахунку чи можливо хоча б дзвінка відповідальної людини? Чи Вам на клієнта байдуже???
ПУМБ
Ответ банка
3 декабря 2021, 16:52
Вітаємо!
Вдячні Вам, що звернули нашу увагу на описану Вами ситуацію. Дійсно, грошові перекази які здійснюються через сторонні сервіси або з карт інших банків, можуть зараховуватися до 3-х робочих днів.

Будемо раді допомогти Вам та перевірити всю інформацію. Залишені Вами данні в заявці дають нам можливість все перевірити найближчим часом. Зворотний зв'язок обов'язково надамо Вам в особистих повідомленнях, будь ласка, очікуйте.

Комментарии - 2

+
0
Kita
Kita
7 декабря 2021, 1:17
#
Не заважайте пумбу заробляти на Вас! Навіть, якщо 1 добу Ваші гроші пролежать в пумбу -вони вже заробили, але не Ви. Пумб постійно згадує закон від 2001 року про Платіжні системи та перекази і постійно тикає усім 3 доби на переказ, але тупі банкороби забувають написати, що це стосується переказу внутрі банку, але якщо переказ зовні, з іншого банку, то там діє правило банку-відправника і якщо відправник підтвердив, що на протязі 5 хвил. гроші були зараховані у пумб-беріть сірники і паліть відділення, бо вони Вам брешуть в очі.
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
7 декабря 2021, 17:08
#
Добрий день! За Вашим зверненням, було надіслано запит до банку-відправника. Згідно з отриманою нами інформацією, кошти не були перераховані на рахунки в ПУМБ, у зв’язку з відсутністю в платіжних реквізитах ІПН одержувача (Ваш). Рекомендуємо звернутися до банку-відправника та уточнити інформацію щодо платежу, або чекати повернення коштів.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.7 44.3
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Проблема з зарахуванням коштів на карту