Просто Жахливи Недобанк!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
При оформленні картки мав розмову з 3 спеціалістами. Останній спеціаліст з відділу безпеки навіть перепитувала умови, щоб переконатись чи я їх зрозумів. В застосунку також умови не прописані… В результаті отримую гарний мінус через, як на мене, важливу умову «пільговий період відсутній при знятті готівки з картки» яку мені усі ці «спеціалісти» не повідомили. Тобто, я прийшов до висновку, що заробіток банку заснований на брехні та маніпуляціях. Обходьте стороною цей #недобанк.
Ответ банка
PUMB
4 ноября 2021, 16:59
Вітаємо! Ми зацікавлені у тому, щоб у повному обсязі забезпечити кожного клієнта необхідною інформацією, тому, окрім індивідуальної консультації, надаємо її також у відкритих джерелах. З ДКБО, тарифами обслуговування та детальними умовами обслуговування кредитних карток можна ознайомитися на офіційному сайті банку («Звернення та безпека» — «Документи») та у веб-версії особистого кабінету ПУМБ Online («Налаштування» — «Документи та тарифи»). Будь ласка, відправте в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, дату отримання консультації та номер телефону (якщо це була телефонна консультація) або адресу відділення, до якого Ви зверталися. Ми перевіримо повноту наданої інформації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- MykolaRiabokon
- 22 ноября 2021, 14:36
- #
Є продовження історії: Мені зателефонували з банку і повідомили, що нібито мають запис розмови оператора зі мною, в якій оператор повідомляв про «відсутній пільговий період на зняття готівки», але якщо я бажаю прослухати запис то маю приїхати за 75 км в їхнє відділення (це в 21 столітті). Потім був дзвінок, де мені намагались «впарити» ще якусь послугу цього недобанку. Висновок залишається незмінним — гімно, а не банк!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |