Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк ігнорує своїх клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Volodymyr44343 17 октября 2021, 11:42
Мною з пошти v.semenets.dp@gmail.com на пошту банку info@fuib.com було надіслано 13 вер. 2021 р. о 09:38 лист стосовно нарахування відсотків по моїй кредитній карті. Через некоректну консультацію оператора чату онлайн (листування з яким я зберегла в скріншотах) підтримки даного банку в особистому кабінеті я втратила пільговий (грейс) період по карті та мені були нараховані відсотки. Я прохала переглянути суму нарахованих % по карті. Лише 17 вер. о 12:43 я отримала відповідь, що моє звернення зареєстровано під номером, наче, #337430. Так, як щодня почали нараховуватись відсотки, то кожен день для мене — втрата коштів, і у випадку вирішення питання не на мою користь, мені сплачувати відсотки, тому я що три дні приблизно зверталась в особистому кабінеті https://online.pumb.ua в той же чат онлайн, де прохала уточнити строки розгляду мого питання, і щоразу отримувала розмиту шаблонну відповідь: «ваше питання розглядається, коли буде рішення, Ви його отримаєте». Знаючи законодавство, я з часом припинила надокучати та плекала надію, що отримаю відповідь хоча б в строк 30 днів, відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян». Проте навіть станом на 17.10.2021 жодної відповіді я й досі не отримала, мій банк мене ігнорує та не помічає. Жодної реакції, хоча б про вжиття заходів щодо оператора, що некоректно мене проконсультував, запевнення, що проведуть навчання, жодної реакції щодо нарахування %, ні перерахунку, ні відмови в перерахунку я не отримала, судячи зі відсутністю зворотнього зв’язку від банку «ПУМБ», питання не розглядається, порушено ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян», про перенесення строків розгляду питання я не була повідомлена.
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 17 октября 2021, 12:58
Доброго дня! Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо допомогти розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для того, щоб провести відповідне розслідування. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання його результатів.

Комментарии - 1

+
0
Volodymyr44343
Volodymyr44343
18 ноября 2021, 18:25
#
Дякую Банк за розуміння та клієнтоорієнтований підхід. Питання вирішилось на мою користь
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.4 43
PLN 9.4 9.9
USD 39.5 39.99
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.4 43
PLN 9.4 9.9
USD 39.5 39.99
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / Банк ігнорує своїх клієнтів