Банк ігнорує своїх клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мною з пошти v.semenets.dp@gmail.com на пошту банку info@fuib.com було надіслано 13 вер. 2021 р. о 09:38 лист стосовно нарахування відсотків по моїй кредитній карті. Через некоректну консультацію оператора чату онлайн (листування з яким я зберегла в скріншотах) підтримки даного банку в особистому кабінеті я втратила пільговий (грейс) період по карті та мені були нараховані відсотки. Я прохала переглянути суму нарахованих % по карті. Лише 17 вер. о 12:43 я отримала відповідь, що моє звернення зареєстровано під номером, наче, #337430. Так, як щодня почали нараховуватись відсотки, то кожен день для мене — втрата коштів, і у випадку вирішення питання не на мою користь, мені сплачувати відсотки, тому я що три дні приблизно зверталась в особистому кабінеті https://online.pumb.ua в той же чат онлайн, де прохала уточнити строки розгляду мого питання, і щоразу отримувала розмиту шаблонну відповідь: «ваше питання розглядається, коли буде рішення, Ви його отримаєте». Знаючи законодавство, я з часом припинила надокучати та плекала надію, що отримаю відповідь хоча б в строк 30 днів, відповідно до ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян». Проте навіть станом на 17.10.2021 жодної відповіді я й досі не отримала, мій банк мене ігнорує та не помічає. Жодної реакції, хоча б про вжиття заходів щодо оператора, що некоректно мене проконсультував, запевнення, що проведуть навчання, жодної реакції щодо нарахування %, ні перерахунку, ні відмови в перерахунку я не отримала, судячи зі відсутністю зворотнього зв’язку від банку «ПУМБ», питання не розглядається, порушено ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян», про перенесення строків розгляду питання я не була повідомлена.
Ответ банка
PUMB
17 октября 2021, 12:58
Доброго дня! Ми розуміємо Ваші емоції та бажаємо допомогти розібратися в ситуації. Наданої Вами інформації достатньо для того, щоб провести відповідне розслідування. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання його результатів.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- Volodymyr44343
- 18 ноября 2021, 18:25
- #
Дякую Банк за розуміння та клієнтоорієнтований підхід. Питання вирішилось на мою користь
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |