Обман клієнта
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Суть проблеми:
Змінилися реквізити ОСББ
Оформив по процедурі лист на пошту банку про зміну банківських реквізитів, через певний час оформив повторно цю ж процедуру…
У переміжку між оформлення листа телефонував на гарячу лінію і відповіли, що це займає 30 календарних днів…
Так і ніхто цього не зробив…
Набрав знову на гарячу лінію банку, сказала я вам оформлю прискорену заявку!!!
Запитую, а прискорена заявка це який термін розгляду — 1 день?
Відповідь оператора мене поразила — 5 робочих днів… так це ж звичайна заявка банку…
Таких заявок була не одна…
На протязі 2 -х місяців банк так і реквізити оплати не змінив…
Як можна з таким банком працювати, якщо якість обслуговування клієнтів — повний 0!!! та постійно менеджери обманюють …
Взагалі не дорожить своїм клієнтом!!!