Культура обслуговування в онлайн-чаті - нульова
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Не знав, що у «ПУМБ"а їх багацько — підкажіть, будь-ласка, які ще можливі варіанти, окрім нижченаведеного.
В моєму відгуку мова йшла про чат, доступ до якого відкритий всередині «ПУМБ-онлайн» зліва. Скріншот Вам на допомогу https://www.screencast.com/t/3GXweA5es2R
В моєму відгуку мова йшла про чат, доступ до якого відкритий всередині «ПУМБ-онлайн» зліва. Скріншот Вам на допомогу https://www.screencast.com/t/3GXweA5es2R
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Кожного разу кидається в очі одне й те ж саме — повна відсутність культури спілкування з клієнтом та будь-якої емпатії у операторів. Слова «будь ласка», «дякую», «на жаль» і т.д. відсутні в лексиконі цих людей взагалі — а це перше, чому їх повинні були навчити при прийомі на роботу.
Неодноразово залишав з цього приводу зворотній зв’язок по завершенні чату, банк вирішив проблему дуже оригінально — просто прибравши форму для оцінки оператора.
Чуваки, у вас же люди — найбільша цінність, якщо вірити агіткам, які у відділеннях розвішані. Так вкладіть трохи коштів у їх навчання — повірте, клієнтам не все одно, «какая разніца» тут не проканає.
Уточніть, будь ласка, про який саме онлайн-чат іде мова?