Минфин - Курсы валют Украины

Установить

«Ясно»? Не думаю

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Олександр Д 19 января 2021, 11:18
В середу (13.01) пізно увечері на сторінці www.pumb.ua/yasno я оформив заявку на «ВсеМожу». Оскільки в четвер до 12 ніхто не перетелефонував — я пішов у відділення сам. Мені повідомлили, що без призначення зустрічі розглянути завку не можуть. Ще близько пів-години я спостерігав сніг за вікном, чекаючи дзвінка з головного офісу Пумб’а. Після цього мене попросили пересісти до іншого співробітника (який листом попросив призначити мені зустріч), тоді передзвонили з центру пумба і я (за підказкою співробітника) двічі в трубку повторив, що мова йде про акцію «ясно». Оформили документи, все підписали — за порадою працівника банку одразу зняв кредитних 100грн (щоб активувати картку) і через деякий час отримав смс у вайбер з інформацією, що «Пумб — учасник ФГВФО», а також з пропозицією встановити «пумб-онлайн» і що найближчим часом мені подзвонить фахівець, щоб провести індивідуальну консультацію.
Парадокс (чи ні?), але фахівець не подзвонив ні в четвер, ні в п’ятницю, ні в суботу, ні в неділю, ні в понеділок…
В неділю я сам написав в підтримку 2 простих питання: «Чи можна уже оплачувати комуналку по акції „Ясно“?» і «Як отримати перелік інших категорій кешбеку». Відповіді мене ледве не вбили. 1) Перевірка банку виявила, що картка була оформлена не з сторінки «ясно» (дуже дивно, виходить www.pumb.ua/yasno — сторінка не банку, а ФЕЙКОВА? Навіщо я двічі казав оператору по телефону, що картка по акції «ясно»? Навіщо у відділенні мене перепитували, чи по акції я оформляв?). 2) Категорії кешбеку можна отримати індивідуально клієнтам, які отримали від банку смс з відповідними пропозиціями (звичайно, я нічого не отримував).
Логічно, я задав просте питання: «Оскільки така картка мені не потрібна — як її закрити?» — і отримав абсолютно індеферентну відповідь: «Закрити можна в відділенні з паспортом і ідентифікаційним кодом». Тобто банк без проблем готовий попрощатись з клієнтом, який менше тижня тому оформив картку… Ну нічого собі…
Я думаю ще почекати до кінця цього тижня (ну раптом щось проясниться), а тоді вже закриватиму картку. Бо є велика підозра, що з таким непрофесіоналізмом і некомпетентністю — мене з цим банком чекають ВИКЛЮЧНО неприємні сюрпризи
ПУМБ
Ответ банка
19 января 2021, 15:45
Здравствуйте!
Ваше обращение взяли в работу. Предоставим обратную связь в личные сообщения по результатам расследования.

Комментарии - 2

+
0
Олександр Д
Олександр Д
2 февраля 2021, 3:18
#
Є якісь новини?
+
0
Олександр Д
Олександр Д
2 февраля 2021, 9:59
#
Є якісь новини?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.4 44.1
PLN 9.85 10.35
USD 41.7 42.3
Все курсы банка