Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРАЦІВНИКАМИ БАНКУ ТРЕТІХ ОСІБ ПРО КРЕДИТ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Tany0011 4 января 2020, 16:41
В мене в банку ПУМБ є споживчий кредит, я його вже майже виплатила, залишилось на 2 місяці проплати, за ці півтора роки я не нарікала ні на жодного працівника, дуже була задоволена цим банком, ( хоча ситуації були різні ),і не розуміла людей, які скаржились на погане ставлення зі сторони працівників цього банку. Але в один раз моє ставлення змінилось не вкращу сторону. 29 числа грудня місяця, це була неділя, вихідний день, десь приблизно о 10 ранку пролунав дзвінок з банку, так як я знаходилась в поїзді тому що поїхала до мами в гості, я не могла належно дати відповідь на питання які ставила мені працівник банку, тому що зв'язок був поганим, а потім і взагалі пропав.
Десь о шостій вечора, коли я тільки із сумками переступила поріг домівки, мені моя мама тремтячими руками дає слухавку і говорить що телефонують з банку і в тебе там є кредит, та ще ти його не сплачуєш. ( Хоча, прошу замітити банком, що номер телефону своєї мами, як довіриної особи, при заповненні документів я не вказувала, звідки банк взяв її телефон, хоча я здогадалася звідки, але це є прямим порушенням закону. )
Я взяла слухавку, працівник представився паном Назаром ( хоча він ледве вимовив відділ з якого він телефонує настільки в нього заплітався язик, в якому він був стані не знаю, не берусь судити, я його наочно не бачила )… Зразу же почав показувати свою не вихованість. Чому ви не сплачуєте кредит??? І так далі і втому дусі!!! Моя відповідь була йому що я кредит сплатила, правда я його прострочила всього на два дні, я повинна була заплатити 25 а заплатила 27 ввечері, у мене є квитанція, перетелефонуйте мені на мій номер, я тим часом покладу сумки і дістану квітанцію… Хамська відповідь пана Назара: Я не буду перетелефонувати на ваш номер, чому я буду телефонувати вам, давайте шукайте мені квитанцію… І вже я, з тремтячими руками, почала шукати квитанцію, я таки знайшла, продиктувала номер квитанції від якого числа, від якої години, коли буде дата валютування коштів, яка сума була сплачена, продиктувала рахунок на який було сплачено, і через який банк я робила платіж… Але я так розумію що от цю всю інформацію він не відмітив ніде, тому що 31 числа вже на зовсім інший номер, до зовсім мені чужої людини знову телефонували з банку, і знову повідомили що в мене є кредит і борг перед банком, при тому що на мій номер телефону не було зроблено банком ні жодного дзвінка… Тепер питання до керівництва банку, на якій підставі ваші працівники розголошують інформацію про мене третім особам ???? Чи в нас є вже такий закон, чи може я злісний боржник перед банком ??? І навіть якби я була таким боржником, хоча я виконую свої зобов'язання перед банком, ви жодного права не маєте телефонувати моїм родичам і знайомим і не знайомим і надавати таку інформацію про мене…
29 числа дзвінок був здійснений з номера 067 300 94 72 о 17:35 на номер 096 984 42 78
Другий дзвінок був здійснений 2 січня о 9:20 з номера 067 300 84 36 на номер 096 984 42 78.
Чому банк телефонує моїм родичам ??? І чому банк не завіксував інформацію щодо моєї проплати, яку я надала ще 29 грудня пану Назара ???

Комментарии - 2

+
+4
PUMB
Ответ банка
PUMB
10 января 2020, 11:51
#
Доброго дня, перепрошуємо за некоректну поведінку співробітника - колеги прослухали дзвінки та вже провели з ним роботу. Щодо як ви пишете «заплітався язик», то у співробітника дійсно є певні проблеми з мовленням - він часом заїкається. 
Також хочемо зазначити, що на момент дзвінка термін сплати черговового платежу пройшов, тому банк і дзвонив вам. Щодо самого платежу, то ми отпримали його 3 січня, оскільки на свята були не банківські дні. Будемо вдячні за вчасне внесення наступних платежів.
+
0
Broshkin
Broshkin
29 января 2020, 21:25
#
Так автор пишет же вроде ясно, что именно ЕЙ ни разу не звонили, в следующие дни, после первого неудачного. И задала ещё несколько вопросов. По ним тоже проведена работа со звонившим сотрудником? Он был один? Я не просто так интересуюсь, хочу стать клиентом банка, но что то мне подсказывает, что не надо... Опровергнуть мнение моего внутреннего голоса сможете, PUMB?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.6 44.2
PLN 9.7 10.2
USD 41.1 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / ПОВІДОМЛЕННЯ ПРАЦІВНИКАМИ БАНКУ ТРЕТІХ ОСІБ ПРО КРЕДИТ