Все було добре до певного моменту...
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Мошенничество чистейшей воды.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 26 сентября 2019, 20:19
- #
Всё строго согласно правил банка — пополнение карты моментальное, а погашение кредита только в операционное время и значит платёж по погашению кредита был проведен на следующий рабочий день.
ТС написала, что погашала кредит вечером, а значит в послеоперационное время.
Надо просто внимательнее относиться к не очень адекватным правилам банков и стараться их соблюдать, ведь изменить их не в вашей компетенции…
ТС написала, что погашала кредит вечером, а значит в послеоперационное время.
Надо просто внимательнее относиться к не очень адекватным правилам банков и стараться их соблюдать, ведь изменить их не в вашей компетенции…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Вимушена залишити негативний відзив. Можливо вже у когось було.
Мала грошовий кредит, яким користувалась 2 місяці. Вирішили закрити, щоб не переплачувати комісії банку.
Через онлйн-банкінг визначили суму до повного погашення. Сума з копійками. Ввечері у відділенні банку через термінал самообслуговування вноситься сумма округленна в більшу сторону. Термінал приймає необхідну для зарахування суму, а так звану решту пропонує або на мобільний, або ж на картковий рахунок. Звичайно вибрано останній варіант. Все добре. Десь за два тижні телефонує працівник банку пропонує погоджений кредит знову.
Я повідомила, що кредит закритий і поки не цікавить. Працівник підтверджує, що кредит дійсно закритий. Все добре. Через деякий час знову надходить пропозиція перекредитування, але уточнюється, що лише в певному відділенні, а не там де обслуговуюсь. Знов підтвердження що все закрито і все добре. Десь за тиждень надходить СМС від банку з текстом, що я маю сплатити комісію за кредитом. У відділенні при зверненні підтверджують, що комісія присутня і вже подвоєна. При спілкуванні з працівниками відділення ситуація ніяким чином не прояснилась. Гаряча лінія відповіла, що дійсно кошти були внесені всі. ТЕПЕР СИТУАЦІЯ — БАНК ЗАРАХОВУЄ ЛИШЕ МЕНШУ ЧАСТИНУ ВСІЄЇ СУМИ В ТОЙ ЖЕ ДЕНЬ, А ДРУГУ ЧАСТИНУ НА СЛІДУЮЧИЙ РОБОЧИЙ. ХОЧА ВСЯ СУМА ВНЕСЕНА ОДНОЧАСНО. Такі дії ніхто прокоментувати не може. Гаряча лінія оформлює звернення-скаргу, яка реєструється — є СМС підтвердження, запевнюючи, що протягом 5 робочих днів буде відповідь. НЕ МАЄ ДОСІ.
Повідомляємо, банк працює тільки і виключно згідно чинного законодавства, банк НЕ проводить будь-яких операцій та дій аби кредити «не закривались» одразу.
Питання взято на первірку. Рвшення повідомимо Вам в особистих повідомленнях