дуже глухий банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
9 січня отримала відповідь від банку — Доброго дня. Отримали відповідь від колег — номер видалено з системи як такий що не належить вказаному клієнту.
Дякую!
З 9 січня дзвінків та повідомлень від банку та колекторів не було. Сьогодні 12 січня. Надіюсь, що більше через незрозуміло чий кредит турбувати нас не будуть
Дякую!
З 9 січня дзвінків та повідомлень від банку та колекторів не було. Сьогодні 12 січня. Надіюсь, що більше через незрозуміло чий кредит турбувати нас не будуть
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
А у києвстару погана звичка — номери, якими довго не користуються, знову продавати. В травні 2017 мій чоловік купив нову!!! сімку — все запаковано, нове!.. І почались дзвінки та погрози йому про цю оксану та її борги.
Додаю номери в чорний список — вони з нового номеру дзвонять та пишуть смс.
Хоч в розмові з тими, хто звонить і чоловік, і я зі свого телефону їм звонила і пояснювала,
що ми купили нову сімку в офісі києвстару і ніякої оксани не знаємо.
В розмові з ними з«ясувалось, що кредит вона брала ДО травня 2017 року. Кажу їм, щоб викреслили наш номер, не знаємо оксани. А вони у відповідь — занесіть наш номер в чорний список або купіть нову сімку!!!
Ми пенсіонери. І тратити гроші через глухих працівників банку не можемо.
Та й нема гарантії, що нова сімка не буде привязана до чийогось кредиту в банку…