Минфин - Курсы валют Украины

Установить

некомпетентні співробітники,

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
viktoria1005198 9 ноября 2017, 22:34
Доброго дня. Моя історія з банком Пумб невтішна. В січні місяці поточного року був взятий товарний кредит в розстрочку на 9 міс. Всі кошти повертали в банк вчасно, при цьому цікавилися за номером 490(який до речі платний) чи не має просрочки чи комісії. Коли прийшов час останнього платежу набрали 490 і дізналися суму для повного закриття кредиту, оператор завірила, що все нормально, що цієї суми буде вдосталь і що терміни оплати не порушують умов договору. До кінця пільгового періоду було ще 10днів, тому я була впевнена, що все добре і кредит повністю погашений. Після цього почався справжній «розводняк» Зразу прийшло повідомлення, що просрочена заборгованість, Дзвінки на номер 490 ніякого результату не принесли. Оператори вели себе некомпетентно, давали різну інформацію, щоразу просили зачекати і переключали на інші відділи, чекала 10хвилин ПЛАТНО!!!, а потім мене взагалі розєднували. По десять раз уточнювали прописку, де і коли оплачувала останній платіж і чи не помилилась розрах/ рахунком, хоча в них же ця інформація є. Одним словом тягли час, бо ніхто не знав, що відповісти.Раз по раз мене розєднували, навіть поставили на блок, бо після чергового мого незадоволеного звернення, на номер 490, мені було сказано, що цей номер для мене недоступний!!! Як гаряча лінія, яка впершу чергу повинна бути зацікавлена в наданні якісних послуг мені як споживачу, натомість, щоб вирішити мою проблему, почали вести себе не як спеціалісти, а як стайка курей без мозгів. Із десяти «спеціалістів» жоден не надав конкретної відповіді. Але все одно мені все ж таки вдалося залишити заявку, щоб розглянули мою скаргу, обіцяли наступного дня зателефонувати і сказати, що вирішилось по питанню. Думаєте хтось телефонував? -Звісно НІ!!! Я не стала чекати, поки цей банк буде і далі нараховувати неіснуючу просрочку і звернулася до найблищого відділення,їх відповідь була зовсім інша, ніж на гарячій лінію, стали теж фантазувати і придумувати свої версії, звичайно не в мій бік. Будь ласка розберіться, не ведіть себе як шарлатани!!!
ПУМБ
Ответ банка
PUMB 10 ноября 2017, 10:43
Доброго дня! Перепрошуємо за ситуацію що склалася. Для того, щоб ми могли розібратись у ситуації, будь ласка, залиште ваш ІПН та контактний номер телефона в особистих повідомленнях. Дякуємо!

Комментарии - 1

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
9 ноября 2017, 23:07
#
«Як гаряча лінія, яка впершу чергу повинна бути зацікавлена в наданні якісних послуг мені як споживачу,»
«Будь ласка розберіться, не ведіть себе як шарлатани!»

Я всегда рекомендую начинать знакомство с банком с его устава. :-)

Устав ПУМБ
п. 1.2 второй абзац
Целью деятельности Банка является привлечение, накопление и использование денежных средств для всестороннего способствования экономическому развитию Банка и получению прибыли в интересах акционеров.

И ни слова о клиентах и о качественных услугах.
Поэтому все сотрудники ПУМБа неукоснительно выполняют прописанные в уставе цели деятельности банка.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.4 9.9
USD 39.4 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Отзывы о ПУМБ 📝 / некомпетентні співробітники,