хороший банк

MarynaSheva MarynaSheva
16 января 2017, 11:16
4
я клієнтка банку з 2014р. звісно є те, що влаштовує і що б хотілось змінити. з того, що влаштовує — маю депозит і користуюсь кредиткою всеможу. умови облуговування мене влаштовують по обох продуктах. відсотки по «спокійному» депозиту непогані і я можу зняти кошти достроково коли захочу. по кредитці – також без проблем. оформила через заявку на сайті. у відділені це зайняло хвилин 20-30. ніколи до цього не користувалась кредиткою, а тепер розумію що даремно. це дуже зручно, коли розплачуєшся в інтернеті (часто купую на аліекспресс) або і так в магазині. ще користуюсь їхнім банкінгом, наче без проблем все працює. що дійсно засмучує, так це платний колцентр.
Ответ банка
ПУМБ
16 января 2017, 11:33
Добрий день! Вдячні за ваш відгук. Ми раді, що клієнти ПУМБ задоволені продуктами та обслуговуванням нашого банку. Звертаємо увагу на нову можливість зв'язатися з банком в онлайн-режимі. Радимо зайти на сайт ПУМБ https://pumb.ua/ і підключити навушники. Після — натиснути на значок телефонної трубки у лівому верхньому кутку на сайті банку. З'єднання з Call Center ПУМБ встановиться автоматично і перед вами відкриється цифрове меню. Далі — вам потрібно натиснути «зірочку» — * і обрати відповідий пункт меню.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться