Найгірше відділення банку в Кропивницькому.

Вика Корж Вика Корж
21 декабря 2016, 14:53
1
Добрий день. В нашому місті одне єдине відділення банку,і чесно кажучі звертатись туди крайньо не охота. Ми з чоловіком були клієтами виключно укирссиб банку і всь час були задоволенні їхнім обслугтвуванням, відділень багато і заходити туди приємно в консультантів завжди посмішка делікатно підходять до любої проблеми відчуваєш себе комфорто чого не скажеш про відділення ПУМБ банку. Дуже часто хамлять як на касі так і самі консультанти. За пів години до закриття каси з дуже незадоволенною гримасою відправляють до терміналу зі словами «ви час бачили, нам скоро закриватися чого ви сюда прийшли ідіть до терміналу. А ще внас була втрачена карта комфі якою ми регулярно користувались після її втрати отримати нову зясувалось не можливим так як її можна отримати тільки в Києві бо вних немає пластику і не буде!!! Так навіщо її взагалі видавати??? З горем по полам ми ледве її закрили звонячі на Київ з власного мобільного на стац.номер… тому виріштли більше не користуватись карточними продуктами цього банку та й після сплати споживчого кредиту ми ніколи не будем користуватись послугами данного банку.
Ответ банка
ПУМБ
21 декабря 2016, 16:26
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Просимо вас залишити відгук із зазначенням номеру вашого телефону, відділення, в якому ви обслуговувались, а також імен співробітників, з якими ви мали справу, у формі зворотного зв`язку на нашому сайті: https://about.pumb.ua/support/complaint
Щодо картки Comfy — тут треба звертатися до служби підтримки Comfy та з`ясовувати з ними деталі проблеми з карткою.

Комментарии (2)

+
0
Вика Корж
Вика Корж
21 декабря 2016, 17:57
#
Карта від ПУМБ з кредитним лімітом яка видається разом зі споживчим кредитом на торг.точці і яка зі слів кредитгих спеціалістів перевипускається тільки в відділенні на якому такої карти ніколи не буває(тобто якщо загубив карту9 то забудь що вона взагалі існувала так як в данному місті перевипустити таку карту не можливо).
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
22 декабря 2016, 17:09
#
Радимо вам уточнити цю інформацію у Call Center банку +38 044 290 7 290 (по Україні та з-за кордону), та обрати пункт 2 у голосовому меню для зв`язку з оператором. Колеги зможуть порекомендувати вам оптимальне рішення.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться