найгірший банк в Україні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброї ночі, хочу розповісти про цей банк… Був такий випадок, мій чоловік подав заявку на кредит, зв«язалися з ним працівники цього „чудо банку“сказали що по Вашій заявці попередньо одобрений кредит, щоб його отримати потрібно під»їхати у віділення банку в((найближче відділення Кременчуг-130 км), ми поїхали у Полтаву(так як ми в Кременчузі не були ні разу, то вирішили поїхати в Полтаву) це 170 км від нас там де ми живем, приїжаєм туди, знов почали заповнювать анкетку, хоча нам говорили що там уже все готово тільки потрібно Ваш підпис… Щось там співробітниця банку оформляла, через 5 хвилин говорить що у Вас відмовленно, я їй говорю як таке можеть буть якщо нам звонили і говорили зовсім друге, короче прокатались ми почти сутки(так як їздили електричкою))скільки нервів пішло)
Ответ банка
19 декабря 2016, 13:59
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Після первинної обробки наданих даних, приймається попереднє рішення щодо можливості надання кредиту. У відділенні банку здійснюється вторинний аналіз на підставі наданих документів, і приймається остаточне рішення. Дякуємо!
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 6
Теж мав з ПУМБ (Княжий Затон 2/30) прикол. Поклав депозит. Через міс. прийшла СМС «Погасіть заборгованість ....». Яка заборгованість, якщо ніяких операцій (окрім депозиту) не проводив? Передзвонив на гарячу лінію, там підтвердили, що це якась помилка і порадили йти розбиратися у відділення. Так як це помилка (сказали на гарячій лінії) нікуди не пішов. Через міс. нова СМС, уже з більшою сумою заборгованості. Сходив в банк, там «сотрудница» сказала «это какая-то ошибка. Щас исправлю». Поковирялась в комп«ютері і каже „Всё“.
Через міс. СМС з іще більшою сумою заборгованості. А тут і депозит закінчився. Забрав депозит і розказую молодому фахівцю про СМС. Він здивувався і тут же в програмі знайшов причину і ліквідував цю надуману заборгованість. Ось таке було моє перше і поки останнє знайомство з ПУМБ.
Через міс. СМС з іще більшою сумою заборгованості. А тут і депозит закінчився. Забрав депозит і розказую молодому фахівцю про СМС. Він здивувався і тут же в програмі знайшов причину і ліквідував цю надуману заборгованість. Ось таке було моє перше і поки останнє знайомство з ПУМБ.
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Просимо вас залишити відгук із зазначенням номеру вашого телефону, відділення, в якому ви обслуговувались, а також імен співробітників, з якими ви мали справу, у формі зворотного зв`язку на нашому сайті: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням. Дякуємо!
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням. Дякуємо!
Шановний PUMB! Щиро і приємно здивований на Вашу реакцію. Щоб не бути голослівним, та не вважали мене за нечемного, даю максимальну відповідь яку можу. 1. Відділення вказане вище. 2. СМС отримано 10.02.15 11:03 з текстом «Uvazhaemyj klient, platezh po dogovoru #32820377 oplachen ne polnost»ju, vnesite oplatu v razmere… UAN. PUMB 0800502575". У 12:11 в цей же день ця СМС була вдруге надіслана. 3. Для ідентифікаціїї мене. Договір депозиту 260620566 від 22.01.15.
4. Номер телефону вказаний в Договорі. 5. Інфо щодо працівників. Молодий фахівець, який закривав (виписав папірчик в касу) Договір і був тим, хто професійно розібрався в ситуаціїї. За це, хоч із запізненням, хочу йому подякувати. 6. Наступні СМС приходили: 04.03.15, 03.04.15. Як бачите, все як описав.
4. Номер телефону вказаний в Договорі. 5. Інфо щодо працівників. Молодий фахівець, який закривав (виписав папірчик в касу) Договір і був тим, хто професійно розібрався в ситуаціїї. За це, хоч із запізненням, хочу йому подякувати. 6. Наступні СМС приходили: 04.03.15, 03.04.15. Як бачите, все як описав.
Доброго дня! Дякуємо вам за інформацію, та просимо вас особисто відправити листа на адресу info@fuib.com, для того, щоб надалі колеги могли зв`язатися з вами особисто, і дати вам відповідь.
ПУМБ. А це вже вибачте некоректно. Хіба я десь просив щоб мені надавали якусь інформацію? Відповідь — ні. Спочатку, чесно кажучи, подумав, що Ви хочете розібратися і доказати, що такого не могло бути. Дійсно, на форумі більше половини відгуків — є замовними (пишуть самі праціники банків), окремі не професійні (іншими словами — безграмотні), а також такі, де сам клієнт винний. У мене — пряма вина банку, але не тоді і ні зараз мене це не цікавить. Написав не для розгляду банком, а просто підтвердив, що Ваш банк може бути не правий і навів конкретний приклад. Вважаю, що історія майже 2 роки тому закінчилася. А інформацію надав, хочете перевірити — її достатньо, а ні — то це історія.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |