Здирники

senich senich
4 августа 2016, 18:30
без оценки
Вже не перший раз якась дибільна система безпеки вашого банку блокує на моїй картці мої особисті гроші для оплати через термінал. ЦЕ ВЖЕ ДІСТАЛО мене і мого чоловіка. Ми не носимо із собою готівку, і коли опиняєшся без грошей посеред ночі в місті, не маючи доступу до банкоматів, або через ваш ідіотизм затримуєш кілометрову чергу в магазині, то хочеться побажати вам просто збанкрутувати чи згоріти нафіг з вашою системою, чи що погірше. І чому це я, щоб отримати можливість витратити свої власні гроші, маю свої ж гроші витрачати на платний дзвінок вашим нічорта незнаючим операторам. ТО ваша, цілком ваша провина,і мій дискомфорт, за який я ще доплачуватиму. А якщо так станеться, що нема в мене грошей для дзвінків на міські номери, то ночуватиму десь на вулиці через заблоковану картку. Зробіть адекватне безкоштовне розблокування, або перестаньте блокувати картки, коли вас не просять. Нахаби ви і здирники.
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
PUMB
5 августа 2016, 11:27
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Ви можете налаштувати ліміти по своїй картці або ж зняти блокування за допомогою сервісу за телефоном нашої гарячої лінії: +3 8044 290 7 290 по Україні і з-за кордону а також у відділенні банку ПУМБ.
Плата за дзвінки в колл-центр була введена з метою покращення якості його роботи: зменшення часу очікування на лінії та збільшення кількості операторів.
Ви можете залишити свій відгук в формі зворотного звязку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/

Комментарии (1)

+
0
89019271
89019271
16 августа 2016, 17:08
#
На том свете в дерьмо сотру вас всех вместе с вашими колекторами царь

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться