Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
KostenkoOlga
KostenkoOlga
7 июля 2025, 16:52
Костенко Ольга, Дніпро
Доброго дня! Звертаюся до Вас вас за допомогою. Сподіваюся, Ви зможете допомогти або хоча б підказати, до кого звернутись у моїй ситуації. Пів року тому я відкрила розрахунковий рахунок ФОП у вашому відділенні банку. Я підприємець на 2-й групі, займаюся інтернет-продажами: запускаю рекламу через таргетинг у Facebook і закуповую товари на китайському сайті 1688 через Міст Чайну (вони також здійснюють доставку). Основні витрати — це: • реклама в Facebook (міжнародні витрати), • викуп товарів та логістика з Китаю (також міжнародні витрати). Перед відкриттям рахунку ми прозоро пояснили, чим займаємося, які в нас платежі та чому нам необхідно буде здійснювати міжнародні розрахунки. На той момент обмеження в 100 000 грн/міс на валютні платежі вже діяло, і нам порадили знімати кошти з рахунку та поповнювати доларову фізичну картку, з якої вже здійснювались оплати — за рекламу та закупки товару. На минулому тижні ми отримали повідомлення від фінансового моніторингу з вимогою надати пакет документів. Ми надали все, що запитували. У відповідь отримали повідомлення про розірвання договору, без додаткових пояснень, окрім того, що ми нібито є «ризикованими» через поповнення валютної картки та використання її для міжнародних оплат (що робилось відповідно до попередніх рекомендацій банку). Наразі у відділенні нове керівництво, яке, на жаль, не надає жодної допомоги, як і менеджер. Я не знаю, як діяти далі, і звертаюся до Вас із проханням: • Чи могли б Ви допомогти мені у цьому питанні? • Або хоча б порадити, до кого саме звернутися, щоб розібратись у ситуації і вирішити це питання? Буду дуже вдячна за будь-яку підтримку чи направлення. З повагою, ФОП Костенко О.В.
ПУМБ
Ответ банка
7 июля 2025, 18:13
Вітаємо! Нам прикро, що Вас спіткала така ситуація. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.

Комментарии - 1

+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
6 августа 2025, 14:46
#

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
PLN 11.45 11.75
USD 42.1 42.7
Все курсы банка