×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Клієнт ПУМБ
- 11 августа 2023, 3:25
Я є клієнтом ПУМБ протягом багатьох років. Регулярно і без проблем користувалася застосунок ПУМБ. Наразі не можу в нього зайти, бо для входу в застосунок на екрані відображенно мій недійсний номер телефону, а значить при введені дійсного паролю виникає помилка. У застосунку змінити неправильний номер самостійно на дійсний неможливо. Оновити пароль також не можливо, бо не надходять смс на фінансовий номер. Сформувати запит до ІТ з кодом помилки неможливо, бо я не можу зайти в застосунок ПУМБ. Прошу терміново вирішити ці проблеми — відновити правильний номер телефону для входу в застосунок та вхід до застосунку, а також надходження смс на мій фінансовий номер, коли я знаходжуся за межами України. Наперед дякую!
Ответ банка
11 августа 2023, 9:45
Вітаємо! Будь ласка, надішліть в особисті повіломлення Ваші ПІБ, ІПН та коректний фінансовий номер телефону, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться