×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Марина Хлікей
- 4 августа 2023, 10:49
- Марина, Черноморск (Ильичёвск)
Ще раз. Ви написали мені що інформація уточнюється. Писали сюди три дні тому. Запросили ІПН та ПІБ. Що саме ви уточнюєте три дні? Мій ПІБ? Ще раз в мене така проблема. Не приходить заробітна плата мужа на мій рахунок у ПУМБ. Банк відправник каже що відправив, є підтвердження що гроші списалися, є копія swift переводу. На прохання ініціювати пошук або повернення платежу до їх банку кажуть що не можуть тому що гроші відправлено. Кажуть звернутися до банку отримувача. На мої прохання у ПУМБ відповідають шаблонами, допомагати ніхто не хоче. Кажуть тільки відправник може ініціювати пошук. В їхньому банку кажуть що служба безпеки ПУМБ (як що дослівно англійською security department, може в нас по другому) може зв'язатися з їх банком для уточнення і що це звичайна процедура. У ПУМБ нам кажуть що ми нічого не можемо зробити, звертайтесь до відправника. Але відправник все відправив. То до кого звертатися? Через 10 днів буде вже місяць як відправли
Ответ банка
4 августа 2023, 12:53
Вітаємо! Ми надіслали Вам в особисті повідомлення запит інформації, яка необхідна для пошуку платежу.
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться