×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.3 | 41.8 |
Все курсы банка |
1. Чому банк не надав письмову відповідь на офіційне звернення?
2. В які дні працює гаряча лінія банку?
3. До кого звертатися ( до якого відділу/конкретної особи) хто може дати відповіді на запитання стосовно Ваших «партнерів»-колекторів які дозволяють собі сунути свого носа туди куди їм не потрібно, посилаючись при цьому на Ваш банк?
1. Якщо ви відправили офіційний запит, то відповідь на нього надається у 30денний термін. Якщо цей термін вже вийшов уточніть, будь ласка, коли і як саме ви відправляли запит, в чому його питання та ПІБ відправника (уточнити можна в особисті повідомлення)
2. Гаряча лінія ПУМБ з загальних питань працює цілодобово. Якщо питання спеціалізоване, то радимо звертатися у робочий час (пн-пт з 09:00-18:00).
3. Якщо ваше питання стосується простроченої заборгованості, то дізнатись інформацію ви можете обравши відповідний пункт меню (2, потім 3) за телефоном гарячої лінії ПУМБ +38 044 290 7 290.