Добрий день!
Хочу залишити звернення до представників банку, так як у відділення неможливо потрапити із-за постійних загроз артобстрілів, а після відміни черги величезні.
Питання стосовно актуалізації анкети.
Ще пів року тому коли закривав рахунок, я надава оригінал ID картки, так як раніше був паспорт-книжечка.
І ВсеКарту відкривав також через Дію, з ID картою.
Але зараз отримав повідомлення:
«Інформуємо, що тип Вашого паспорта в системах Банка (ID-картка) не співпадає з типом паспорта (паспорт-книжка), за яким наявні скани.
Рекомендуємо Вам звернутись до відділення Банка для актуалізації анкети і сканів/фото ідентифікуючого документа»
Я звернувся до чату, пояснив що у відділенні надавав ОРИГІНАЛ, і карту оформлював через Дію!
Відповідь треба оригінал, але для чого Дія? Тобто паспорт в Дії не оригінал?
Хочу щоб представник банку допоміг з цим питанням. Дякую.
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Никополь, пр-т Трубников, 11-Б
Адрес:
Днепропетровская область, Никополь, пр-т Трубников, 11-Б
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-15:00 (касса: 09:00-14:30), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
18 октября 2024, 19:31
Вітаємо!
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Ответ банка
28 декабря 2023, 15:03
Вітаємо!
Ми бажаємо уточнити інформацію щодо даної ситуації. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми бажаємо уточнити інформацію щодо даної ситуації. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
Прийшов у банк (місто Нікополь) відновити втрачену кредитну картку (повністю погашена, ліміт 15 т.), я був у військовій формі. Співробітник одразу спитала, чи не хочу я встановити собі в системі статут «Військовий». Я сказав, чому б і ні, і спитав, а що це дає, на що мені відповіли, що типу нічого такого, просто буде стояли статус військовий. Я погодився. Надав документи, що я військовий. Отримавши картку я не користувався кредитними коштами деякий час. Коди я захотів купити в магазині товар, розрахуватись кредитними коштами не зміг, бо готівки не було з собою. Подзвонивши на гарячу лінію банку, виявились що військовим закривають кредитні ліміти, навіть якщо ти платоспроможний і вчасно завжди повертав гроші. Тож, не дуже шанований мною ПУМБ банк, це з вашої сторони неповага до військових, і ваш співробітник теж показав себе некомпетентним, або спеціально змовчав про умови, статусу «військовий» у вашому банку. Ганьба вам.
Комментарии (7)
Ответ банка
21 апреля 2023, 9:40
Вітаємо!
Нам прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило у Вас негативні емоції. Перш за все, хочемо пояснити, що статус військовослужбовця надається відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» та застосовує пільги по кредитам: не нарахування штрафів, пені за невиконання зобов'язань перед Банком, а також процентів за користування кредитом і щомісячної комісії за кредитним договором. Водночас, користування кредитними коштами блокується під час дії цього статусу.
Ми бажаємо розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Нам прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило у Вас негативні емоції. Перш за все, хочемо пояснити, що статус військовослужбовця надається відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» та застосовує пільги по кредитам: не нарахування штрафів, пені за невиконання зобов'язань перед Банком, а також процентів за користування кредитом і щомісячної комісії за кредитним договором. Водночас, користування кредитними коштами блокується під час дії цього статусу.
Ми бажаємо розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Обслуговування клієнтів на висоті, персонал підбираєте дуже круто :)
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
Написать комментарий
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
Ответ банка
7 апреля 2023, 19:16
Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
Договір 2001025507901 від 26.04.2018р.
кредитний рахунок, який вже майже 5 років банк не в змозі закрити!!!
Скільки б заявок не залишив, жодного сенсу. Скільки б разів не звертався у відділення, жодного вирішення.
Виникає передчуття, що банк робить це НАВМИСНО, щоб стягнути додаткові комісії/проценти!!! Ви аферисти
Написать комментарий
кредитний рахунок, який вже майже 5 років банк не в змозі закрити!!!
Скільки б заявок не залишив, жодного сенсу. Скільки б разів не звертався у відділення, жодного вирішення.
Виникає передчуття, що банк робить це НАВМИСНО, щоб стягнути додаткові комісії/проценти!!! Ви аферисти
Ответ банка
13 февраля 2023, 20:58
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося і надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося і надамо Вам зворотній зв'язок.
карта 5355 2802 1508 8905
телефон +380669946542