Отделение ПУМБ: Львов, ул. Грюнвальдская, 5-А
Адрес:
Львов, ул. Грюнвальдская, 5-А
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва (касса: 08:30-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
hunter2008
27 декабря 2023, 13:47
Працював з цим банком і відділенням з валютними операціями. Дуже багато можна зробити через додаток не виходячи з дому, пряма інтеграція з дією — максимально зручно. У цьому відділенні проводив готівкові операції — ввічливі працівники, в касі завжди є готівка яку не потрібно замовляти дні наперед, парковки навколо вдосталь. прийду ще
Написать комментарий
Ответ банка
27 декабря 2023, 15:27
Вітаємо!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Працюємо для Вас!
Щиро дякуємо за високу оцінку нашої роботи та обслуговування. Працюємо для Вас!
Я клієнт того банку вже майже рік і за цей час не було жодного місяца коли б банк без всякої підстави не блокував би мені рахунки ніби то для проведеня перевірки на пару днів. І кожен раз я надаю банку той самий пакет документів — довідку про доходи і поясненя якогось зарахування по якому не було ніякої скарги від відправника! Вони що їх там не зберігають??? І кожен раз треба з’являтися в банк щоб надати ту ж саму інформацію! В минулому місяці банк заблокував карту і робив перевірку 21 день після чого попросив надати обгрунтування зарахування яке було пів року назад! Все надав, розблокували, проходе два тижні і знов блок- теж саме, надайте обгрунтування доходів, хоча кожен раз я надаю податкову декларацію з більш ніж достатнім доходом для такого руху грошей що є в мене по рахунках і знов чекайте 10 робочіх днів- тобто мінімум 2 тижні! Я не розумію зміст ціх перевірок- якщо проходе перевірка і сб каже все добре, що змінюється за два тижні щоб робити знов перевірку і знов її треба робити два тижні??? Переглянути два документа треба два тижні?! Здається мені банк просто таким чином утримує гроші клієнтів підвищує свою ліквідність. Банк ніколи не відповідає на скарги та запити, в минулий раз я надав майже десять запитів і скарг перед тим як до мене в кінці кінців через місяц зателефонували, СБ взагалі жахливе, особливо оператор Владислав який дозволяє собі кидати слухавку, перебивати та не слухати клієнта. Тільки на відділені є нормальний сервіс і бажання допомогти від дівчаток- операторів, але вони так саме нічого не можуть зробити так як СБ ігнорує і їх запити та уточнення. Отже останній раз — не вирішиться нормально питання переводжу всі гроші в Приват.
Комментарии (4)
Ответ банка
18 апреля 2023, 14:18
Вітаємо!
Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Також просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію, щоб ми мали можливість перевірити коректність консультації, наданої нашим оператором.
Ми бажаємо розглянути цей випадок детальніше і вже передали Ваше звернення до відповідного відділу. Також просимо надіслати нам в особисті повідомлення дату і час звернення на гарячу лінію, щоб ми мали можливість перевірити коректність консультації, наданої нашим оператором.
Це не банк, це навіть не знаю як назвати.Керівник відділення не може порахувати навіть календарні дні, я вже не кажу про інші речі.Менеджери чи операціоністи не знаю, як їх назвати також далекі від математики та реальності. Гаряча лінія не може доступно і фахово відповісти на 90% питань.
Написать комментарий
Ответ банка
25 августа 2022, 10:25
Вітаємо! Опишіть, будь ласка, більш розгорнуто ситуацію, на яку ви скаржитися. Також напишіть нам в оробисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми могли перевірити інформацію.
Я оформила картку кредитну і мені пояснили прості, хороші умови користування.Дали договір.
Пільговий період там до 2міс. Я робила покупки, знімала готівку з цієї картки протягом 1 місяця.
Коли почали списувати з карти гроші!!! я дзвонила і на гарячу лінію і в відділеннях мені озвучували різну інформацію…
Почула :«що пільговий період діє тільки на розрахунок карткою ..., якщо я зняла в банкоматі кошти автоматично перестає діяти пільга і відсотки починають нараховувати за все!!»
100грн.зняли за штраф!!(перший раз почула за нього, в договорі цього нема і не підписувалася!!)
В відділенні говорили лише за відсотки після пільгового періоду, що будуть нараховуватися…
А в мене списали штраф100грн + відсотки за готівку+відсотки за розрахунок.При заборгованості після пільгового періоду в 400грн =%370грн.
Перший Аферистичний Банк
Ps. українці так не поступають)
Комментарии (1)
Пільговий період там до 2міс. Я робила покупки, знімала готівку з цієї картки протягом 1 місяця.
Коли почали списувати з карти гроші!!! я дзвонила і на гарячу лінію і в відділеннях мені озвучували різну інформацію…
Почула :«що пільговий період діє тільки на розрахунок карткою ..., якщо я зняла в банкоматі кошти автоматично перестає діяти пільга і відсотки починають нараховувати за все!!»
100грн.зняли за штраф!!(перший раз почула за нього, в договорі цього нема і не підписувалася!!)
В відділенні говорили лише за відсотки після пільгового періоду, що будуть нараховуватися…
А в мене списали штраф100грн + відсотки за готівку+відсотки за розрахунок.При заборгованості після пільгового періоду в 400грн =%370грн.
Перший Аферистичний Банк
Ps. українці так не поступають)
Ответ банка
25 сентября 2019, 15:43
Доброго дня, savka84onlineua!
Шкода, що у Вас могла скластись така думка про ПУМБ.
Пільговий період до 62 днів по кредитним карткам діє виключно на операції покупок за допомогою картки, зняття — не входить в пільговий період, за що нараховується банківська ставка по продукту.
100 грн нараховується за несвоєчасне внесення або ж невнесення хоча б мінімального платежу. Якби Ви повернули до платіжної дати всю суму заборгованності, включаючи і відсотки за зняття за минулий період, то відсотки не були б нараховані.
Своїм підписом документів Ви погодились, що ознайомлені з Публічною пропозицією від банку на укладання договору комплексного банківського обслуговування, в котрому відображені всі умови, зокрема і про штраф про несвоєвчасне погашення заборгованності, котра розміщена публічно на сайті банку — в розділі «Файли для завантаження» https://retail.pumb.ua/credit/can-all
Оновлення балансу може проходити не в Online режимі, а в залежності від способу внесення коштів да надходження запитів на списання коштів від торгових точок.
Для уникнення нарахування штрафу в подальшому, рекомендуємо вносити платежі згідно кредитного договору.
Контролювати баланс та здійснювати інші операції Ви можете і самостійно в ПУМБ Online https://online.pumb.ua/ в сервісі також відображаєтсья інформація щодо суми, котру треба внести, аби картка була в пільговому періоді.
Шкода, що у Вас могла скластись така думка про ПУМБ.
Пільговий період до 62 днів по кредитним карткам діє виключно на операції покупок за допомогою картки, зняття — не входить в пільговий період, за що нараховується банківська ставка по продукту.
100 грн нараховується за несвоєчасне внесення або ж невнесення хоча б мінімального платежу. Якби Ви повернули до платіжної дати всю суму заборгованності, включаючи і відсотки за зняття за минулий період, то відсотки не були б нараховані.
Своїм підписом документів Ви погодились, що ознайомлені з Публічною пропозицією від банку на укладання договору комплексного банківського обслуговування, в котрому відображені всі умови, зокрема і про штраф про несвоєвчасне погашення заборгованності, котра розміщена публічно на сайті банку — в розділі «Файли для завантаження» https://retail.pumb.ua/credit/can-all
Оновлення балансу може проходити не в Online режимі, а в залежності від способу внесення коштів да надходження запитів на списання коштів від торгових точок.
Для уникнення нарахування штрафу в подальшому, рекомендуємо вносити платежі згідно кредитного договору.
Контролювати баланс та здійснювати інші операції Ви можете і самостійно в ПУМБ Online https://online.pumb.ua/ в сервісі також відображаєтсья інформація щодо суми, котру треба внести, аби картка була в пільговому періоді.
Ситуация такова. Моя теща пенсионер. Проживает 180 км от Львова. Недавно перенесла сложную операцию. Тесть- инвалид 2 гр. Ухаживают за сыном который после травмы головы лежачий инвалид 1гр. И вот в один прекрасный день теще звонят с номера 0442907290, сотрудник банка ПУМБ, представился «пан» Богдан и сказал что ей предоставляется кредитная карта в данном банке на 20000 гривен, все документы готовы, так как теща уже пользовалась их товарным кредитом и закрыла его с отличной кредитной историей. И теперь ей надо приехать во Львов, подписать документы и, соответственно, получить карту. Так как теще практически невозможно вырваться из дому, то эти звонки продолжались на протяжении двух недель. Вот она и решилась. Отмотала стоя в маршрутке 180 км, приперлась в указанное отделение ПУМБа на улице Грюндвальдской, и тут все началось: Двухчасовое оформление документов, час ожидания, фотографирования, да в результате она получила карточку с громким «GOLD», НООООО!!! Еще через час ей на телефон пришло смс что в кредите ей ОТКАЗАНО. Надо было видеть полные слез и разочарования ее глаза. Она, как и все люди ее возраста немного наивна и доверчива. К таким аферам не привыкшая. И я пошел за нее ругаться. А в отделении, женщина которая представилась руководителем группы отделений ПУМБ, начала объяснять что виноват во всем киевский отдел маркетинга, на который они влияния не имеют. Так вот, засуньте свой маркетинг себе знаете куда…
С «уважением».........!
Написать комментарий
С «уважением».........!
Ответ банка
4 мая 2017, 18:12
Здравствуйте! Приносим извинения за неудобства. Я вас по человечески понимаю.
Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте: https://about.pumb.ua/support/complaint Наши коллеги из управления качеством рассмотрят ваш отзыв и займутся расследованием. Мы очень благодарны вам за отзыв.
Вы можете оставить свой отзыв в форме обратной связи на нашем сайте: https://about.pumb.ua/support/complaint Наши коллеги из управления качеством рассмотрят ваш отзыв и займутся расследованием. Мы очень благодарны вам за отзыв.