Отделение ПУМБ: Кривой Рог, мкр-н 5-й Заречный, 9
Адрес:
Днепропетровская область, Кривой Рог, мкр-н 5-й Заречный, 9
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (касса: 08:30-17:00), без перерыва, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Anatoii
18 декабря 2023, 14:24
Сегодня утром пытался снять деньги, деньги списались, но банкомат их не выдал, написал в под сказали что деньги заблокировали на счёте попросил вернуть отказались нужно ждать от 3−5 дней!
Комментарии (3)
Ответ банка
18 декабря 2023, 16:13
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що в Вас виникла така ситуація. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Нам дуже прикро, що в Вас виникла така ситуація. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Банк розірвав відносини, не попередив навіть!
На рахунку залишилася велика сума коштів! Знаходжусь за кордоном, зробила генеральну довіреність на свекра, але йому 3 тиждень поспіль кошти не віддають, схиляються на 15 статтю! Надали рахунок іншого банка власника коштів, але все одно перевод відмовляються робити, говорять, щоб власник особисто приїздив в країну і отримував свої кошти! Це жах!!!
Комментарии (5)
На рахунку залишилася велика сума коштів! Знаходжусь за кордоном, зробила генеральну довіреність на свекра, але йому 3 тиждень поспіль кошти не віддають, схиляються на 15 статтю! Надали рахунок іншого банка власника коштів, але все одно перевод відмовляються робити, говорять, щоб власник особисто приїздив в країну і отримував свої кошти! Це жах!!!
Ответ банка
28 августа 2023, 19:51
Вітаємо!
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Нам шкода, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
10 дней назад мой счёт был заблокирован.
Обратился в отделение предоставил декларацию о доходах ФОП, расписал подробно информацию о переводах и снятии личных средств в банкомате.
На протяжении последних 3 дней не могу получить информацию о результатах проверки и снятии ограничений.
В отделении о результатах не знают, обратная связь запросы по почте игнорирует.
Прошу предоставить информацию о возможности пользоваться счётом или его закрытии.
Комментарии (1)
Обратился в отделение предоставил декларацию о доходах ФОП, расписал подробно информацию о переводах и снятии личных средств в банкомате.
На протяжении последних 3 дней не могу получить информацию о результатах проверки и снятии ограничений.
В отделении о результатах не знают, обратная связь запросы по почте игнорирует.
Прошу предоставить информацию о возможности пользоваться счётом или его закрытии.
Ответ банка
27 мая 2022, 17:03
Вітаємо, Олександр Валерійович!
Банк підпорядковується законам України, тому ретельно перевіряє всі надані документи, а це займає деякий час.
Ми передали контактні дані з Вашої завки — фахівець, який працює з Вами з приводу питання розблокування рахунків, у найближчий час зв'яжеться з Вами і надасть зворотній зв'язок.
Дякуємо за розуміння!
Банк підпорядковується законам України, тому ретельно перевіряє всі надані документи, а це займає деякий час.
Ми передали контактні дані з Вашої завки — фахівець, який працює з Вами з приводу питання розблокування рахунків, у найближчий час зв'яжеться з Вами і надасть зворотній зв'язок.
Дякуємо за розуміння!
Когда моюно будет снять или перевести с кредитки на дебетовую картку, раньше все было без проблем понятно что сейчас война, но все же хочеться что бы банк помогал своим клиентам, и в связи з жалобами клиентов какие то делал привилегии.
Написать комментарий
Ответ банка
9 марта 2022, 15:04
Доброго дня.
Кредитні кошти доступні для розрахунків в магазинах, інтернеті та при оплаті послуг у додатку ПУМБ Online. Перекази на інші картки та зняття готівки можливе за рахунок особистих коштів.
Якщо в Вас є особисті кошти, можете в ЛС написати свої дані, фін. номер та ІНН, щоб ми могли розглянути Вашу ситуацію та допогти.
Кредитні кошти доступні для розрахунків в магазинах, інтернеті та при оплаті послуг у додатку ПУМБ Online. Перекази на інші картки та зняття готівки можливе за рахунок особистих коштів.
Якщо в Вас є особисті кошти, можете в ЛС написати свої дані, фін. номер та ІНН, щоб ми могли розглянути Вашу ситуацію та допогти.