Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 43.9 |
PLN | 9.6 | 10.1 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Сумы, ул. Соборная, 32
Адрес:
Сумы, ул. Соборная, 32
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (касса: 08:30-17:00), Сб: 09:00-13:00 (касса: 09:00-12:30), без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Cubcetup
27 апреля 2024, 19:05
ПУМБ заблокував мій рахунок після того як мені прийшла сумма 2100гривень. Вже більше двох місяців з мене знущається банк ПУМБ. Я їздила вже до відділення разів десять так як найближче відділення знаходиться 100 кілометрів від мого міста. Після того як я на біржі Binance продала криптовалюту на 2100 гривень покупець звернувся до банку де обізвав мене шахрайкою і почав вимагати повернення коштів. Я була у відділенні не один раз написала вже купу заяв, подала їм всі документи які підтверджують за що мені перевели цих 2100гривень, але мене наче ніхто не чує. Відповідь банку одна поверніть гроші і ми вас розблокуємо. Це як так можна? Тобто я віддала криптовалюту, а тепер ще й гроші повинна повернути. Хто стикався з даною ситуацією прошу допоможіть мені. Що мені далі робити? Куди звертатися? Знущання тривають вже більше трьох місяців, а в мене на рахунку заблоковані ще й мої гроші. Буду вдячна за кожну пораду
Комментарии (5)
Ответ банка
28 апреля 2024, 10:47
Вітаємо!
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Ми бажаємо розібратися у ситуації і вже передали Ваше звернення на розгляд відповідального спеціаліста. Ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Вкрали ідею у Монобанку з приводу запрошення друзів на оформлення карток і отримання винагороди по 100 грн, тому хто запросить друга на оформлення картки через реферальне посилання і тому хто її власне оформить і активує.
Сьогодні 15.12.2023 року, порекомендувала другу дану дебетову картку, скинула реферальне посилання. Друг оформив картку, активував її, розрахувавшись на більше ніж 200 грн. Ні їй, ні мені винагороди не нарахували, а оператори в чаті послали і її і мене далеко і на довго. Виникло бажання познімати всі депозити та закрити рахунки навічно за такий обман.
Тобто фактично, дана програма не працює, вони просто набивають на обмані собі нових клієнтів. Винагороди ці не нараховуються і не виплачуються. Легкий метод поповнення нової клієнтської бази, а головне на обмані безкоштовно.
Ще раз повторю оператори не допомогли. Скрін шоти можу всі надати. Дані також. Винагорода не отримана, а я розчарована і дуже зла. Бо Монобанк в таких ситуаціях всі зобов’язання виконував.
Комментарии (1)
Сьогодні 15.12.2023 року, порекомендувала другу дану дебетову картку, скинула реферальне посилання. Друг оформив картку, активував її, розрахувавшись на більше ніж 200 грн. Ні їй, ні мені винагороди не нарахували, а оператори в чаті послали і її і мене далеко і на довго. Виникло бажання познімати всі депозити та закрити рахунки навічно за такий обман.
Тобто фактично, дана програма не працює, вони просто набивають на обмані собі нових клієнтів. Винагороди ці не нараховуються і не виплачуються. Легкий метод поповнення нової клієнтської бази, а головне на обмані безкоштовно.
Ще раз повторю оператори не допомогли. Скрін шоти можу всі надати. Дані також. Винагорода не отримана, а я розчарована і дуже зла. Бо Монобанк в таких ситуаціях всі зобов’язання виконував.
Ответ банка
15 декабря 2023, 14:46
Вітаємо!
Нам шкода, що така ситуація склалася і негативно вплинула на нашу співпрацю. Ми бажаємо детальніше розібратися в цьому, тому просимо для повідомити нам номер телефону запрошеного друга в особисті повідомлення. Це дозволить нам ефективніше розглянути Ваше звернення та надати Вас зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Нам шкода, що така ситуація склалася і негативно вплинула на нашу співпрацю. Ми бажаємо детальніше розібратися в цьому, тому просимо для повідомити нам номер телефону запрошеного друга в особисті повідомлення. Це дозволить нам ефективніше розглянути Ваше звернення та надати Вас зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Заблокировали карту, сказали придти с паспортом в отделение. В отделении сказали что была мошенническая транзакция, я предоставил скриншоты с бинанса, которые банк просил. Моей вины нету. После этого банк каким то образом решил, что я с кем-то в ступил в зговор и являюсь частью этой мошеннической операции, хотя у меня был просто ордер на продажу тезера и я не екстрасенс — не могу проверить покупает у меня мошенник криптовалюту или нет. Теперь они говорят, что деньги не вернут мне. 25000 грн. Оснований конкретных банк мне не предоставил. Мошенники вы. Не рекомендую держать активы в этом банке!
Комментарии (3)
Ответ банка
13 ноября 2023, 15:11
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
В мобільному додатку надається інформація про борг і там зазначено «сума до повного погашення» 17000 грн та «Платіж пільгового періоду» 12000, при цьому було вказано «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.10.2023. я 29.10.2023 сплачую 12000. І в мене вже зазначається «сума до повного погашення» 5000 грн та «Платіж пільгового періоду» 5000 і вже зазначено «Щоб не сплачувати відсотки сплатіть цю суму до 18−00 30.11.2023. На наступний деньсума до повного погашення починається збільшуватись. В бесіді з оператором з’ясовується, що якщо я хоча б 100 грн зняв з кредитної картки то щоб не нараховувались відсотки мені потрібно погасити весь борг в 5000 тисяч. При цьому в мобільному додатку не видно розділень, в історії обігу коштів зняття відсотків не видно, в інформації зазначено що загальний борг та пільговий борг 5000. Тобто ця інформація повністю не співпадає з словами оператора так як він повідомив, що сума пільгового періоду це лише кошти за які було оплачено товар чи послугу, а решта коштів не входять до пільгового періоду (в моєму випадку це близько 600 грн). Одже візуально в додатку я бачу, що вся сума боргу це «платіж пільгового періоду» з ствердженням, що якщо я оплачу цю суму з мене не буде стягнуто відсотків, а насправді це не так.
Комментарии (5)
Ответ банка
3 ноября 2023, 20:28
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми неодмінно перевіримо всі деталі та проведемо перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Пока в стране идёт война, этот банк разводит людей на деньги. Если у вас был кредит и вы его погасили, то им всеравно они выдумывать какую-то сумму и требуют её с вас, а если у вас нет подтверждения об уплате и закрытии кредита то ваш якобы не оплоченый кредит передадут коллекторам
Комментарии (5)
Ответ банка
27 июля 2023, 13:41
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Я не могу на свой новый смартфон установить приложение Пумб.Я нахожусь заграницей и мне не приходит код доступа при входе в приложение, стоит украинская карта и эстонская в общем телефоне. Это карта привязана к фирме Эстонской, на которой я работаю и моя зарплата находится на ней, я не могу пользоваться приложением, чтобы управлять финансами. Что мне делать? Роуминг подключать? Чтобы получить код доступа??? Или как???
Комментарии (1)
Ответ банка
22 февраля 2022, 11:17
Добрый день! Мы понимаем Ваше беспокойство. В целях безопасности банк использует двухфакторную аутентификацию, которая предусматривает ввод кода подтверждения, поступающего на финансовый номер телефона. Данная процедура необходима для защиты персональных данные и средств клиента от возможных попыток мошеннических действий.
Загальне враження від банку: вище середнього. Зручний додаток, хоча кешбек могли б додати в додаток, а не в вайбер-бот. Також відправляв запит про доповнення переліку комунальних підприємств, для оплати комуналки — реакції нуль. Ну типу оплачую через інший банк, в якому таке підприємтво є.
Після оформлення кредитної картки мав дзвінок з номера 0487296177. Мене почали питати чи я користуюся карткою. Десь на другій хвилині, я зрозумів що це шахраї: інтонація, нуль емоцій на мої відповіді, та спроба затягнути розмову, дізнатися які операція я уже здійснював та коли здійсню наступну, спроба продовжити розмову коли навіть мені набридло їм підігрувати та я сказав «до побачення» (і вони явно велися на мої неправдиві дані, бо в банку ж мала би бути база). Чому я не надав сильної уваги тоді цьому: бо мав уже дзвінок з звичайного мобільного номера, коли людина представилася співробітником банку, яка видавала мені картку і запитала чому я активно не користуюся нею. При цьому вона назвала кількість операцій та їх суми, коли я їй сказав, що я робив парочку операцій уже. Я тоді подумав, що вона зацікавлена в тому, щоб я зробив операцію саме від 100 грн та більше. І говір у тієї людини був місцевим, та й дійсно схожий на ту людину, яка видавала мені картку. До речі, картку видавали уже після прийняття закону про обслуговування українською, а співробітниця навіть не подумала говорити зі мною українською, коли я звертався виключно цією мовою (але це інший нюанс). Зараз підозрюю, що можливо той дзвінок був пов’язаний з наступним одеським номером. Пізніше, я побачив відео, що в лютому-березні було багато клієнтів ПУМБ ошуканих шахраями, в яких з рахунків зникли кошти. То ж службі безпеки банку варто перевірити зазначений телефон, оскільки вони представилися саме співробітниками банку і знали, що я нещодавно оформив кредитку і чотири останні цифри картки також. Пропонували якусь акцію, якщо я зроблю покупку до 17 квітня.
Комментарии (1)
Після оформлення кредитної картки мав дзвінок з номера 0487296177. Мене почали питати чи я користуюся карткою. Десь на другій хвилині, я зрозумів що це шахраї: інтонація, нуль емоцій на мої відповіді, та спроба затягнути розмову, дізнатися які операція я уже здійснював та коли здійсню наступну, спроба продовжити розмову коли навіть мені набридло їм підігрувати та я сказав «до побачення» (і вони явно велися на мої неправдиві дані, бо в банку ж мала би бути база). Чому я не надав сильної уваги тоді цьому: бо мав уже дзвінок з звичайного мобільного номера, коли людина представилася співробітником банку, яка видавала мені картку і запитала чому я активно не користуюся нею. При цьому вона назвала кількість операцій та їх суми, коли я їй сказав, що я робив парочку операцій уже. Я тоді подумав, що вона зацікавлена в тому, щоб я зробив операцію саме від 100 грн та більше. І говір у тієї людини був місцевим, та й дійсно схожий на ту людину, яка видавала мені картку. До речі, картку видавали уже після прийняття закону про обслуговування українською, а співробітниця навіть не подумала говорити зі мною українською, коли я звертався виключно цією мовою (але це інший нюанс). Зараз підозрюю, що можливо той дзвінок був пов’язаний з наступним одеським номером. Пізніше, я побачив відео, що в лютому-березні було багато клієнтів ПУМБ ошуканих шахраями, в яких з рахунків зникли кошти. То ж службі безпеки банку варто перевірити зазначений телефон, оскільки вони представилися саме співробітниками банку і знали, що я нещодавно оформив кредитку і чотири останні цифри картки також. Пропонували якусь акцію, якщо я зроблю покупку до 17 квітня.
Ответ банка
27 мая 2021, 18:08
Вітаємо!
Дуже дякуємо, що знайшли час розповісти про свої враження щодо нашої роботи.
Хочемо зазначити, що номер телефону, що зазначений в Вашому відгуку, не належать до номерів нашого банку. Ми рекомендуємо: мати окрему фінансову SIM-карту; звернутися до мобільного оператора, прив’язати мобільний номер до паспорта (це виключить можливість віддаленого перевипуску SIM-картки); не поширювати в інтернеті мобільний телефон, до якого прив’язаний банківський рахунок; використовувати тільки складні паролі; не називати коди з SMS-повідомлень, коли Вам дзвонять з невідомих сумнівних номерів, навіть, якщо говорять, що зараз передзвонять з номера «гарячої лінії». Пам’ятайте, що банк ніколи не дзвонить з номерів call-центру (номери використовуються тільки для вхідних дзвінків).Та за будь-яких незрозумілих обставин дзвоніть до call-центру Вашого банку.
Ви можете нам, в особисті повідомлення, відправити квитанцію Вашого постачальника, щоб ми його зареєстрували та в майбутньому мати можливість зручно оплачувати комунальні послуги через мобільний додаток ПУМБ online.
Дуже дякуємо, що знайшли час розповісти про свої враження щодо нашої роботи.
Хочемо зазначити, що номер телефону, що зазначений в Вашому відгуку, не належать до номерів нашого банку. Ми рекомендуємо: мати окрему фінансову SIM-карту; звернутися до мобільного оператора, прив’язати мобільний номер до паспорта (це виключить можливість віддаленого перевипуску SIM-картки); не поширювати в інтернеті мобільний телефон, до якого прив’язаний банківський рахунок; використовувати тільки складні паролі; не називати коди з SMS-повідомлень, коли Вам дзвонять з невідомих сумнівних номерів, навіть, якщо говорять, що зараз передзвонять з номера «гарячої лінії». Пам’ятайте, що банк ніколи не дзвонить з номерів call-центру (номери використовуються тільки для вхідних дзвінків).Та за будь-яких незрозумілих обставин дзвоніть до call-центру Вашого банку.
Ви можете нам, в особисті повідомлення, відправити квитанцію Вашого постачальника, щоб ми його зареєстрували та в майбутньому мати можливість зручно оплачувати комунальні послуги через мобільний додаток ПУМБ online.
Доброго дня! Хочу залишити негативний відгук в адресу банка ПУМБ, який безпідставно заблокував мій рахунок та гроші на ньому!
Спочатку я зателефонував в колл центр мені відповіли що не відомо в чому справа(!) і що треба відвідати відділення в місті Суми де обгрунтують причину… У відділення консультант зателефонував щоб дізнатися деталі, потім виявилося, що платіж з обміну на p2p сервісі
( працює як дошка оголошень з функцією гаранта, а покупка чи продаж відбувається з іншими людьми) який надійшов 23.09.2020 року на мою особисту картку виявився відправлений шахраями з чужої картки іншого банку без відома власника. Всі підтвердження обміну (інвойс с сервісу, скріншоти ) я надіслав на електронну пошту, написав детальне пояснення в відділенні, потім мені зателефонував консультант і сказав що потрібно йти в поліцію, відкривати кримінальну справу по факту шахрайства, зробити копію, принести в банк і мій рахунок буде розблоковано! Я відразу відповів, що не буду йти в поліцію та надавати неправдиві свідчення, бо по справі я не можу бути потерпілим, а лише свідком! Консультант відповіла що зрозуміла і сказала що зателефонує пізніше. Згодом зателефонувавши мені вже відповіли що писати заяву потрібно на сервіс, тому що це не вперше трапляється на ньому і він є шахрайський(хоча не внесений до списку заблокованих на території України, має ліцензію на надання послуг). Я відповів знову що не буду йти до поліції і додав що йти треба тій людині у якої вкрали гроші, мені відповіли що рахунок не буде розблоковано якщо я цього не зроблю! Тобто банк безпідставно блокує мої кошти та порушує чинне законодавство України і нічого не боїться!
Маю надію, що данний відгук буде розглянуто і банк змінить відносини до клієнтів як в наступному так і у всіх інших випадках. Дякую за увагу.
Комментарии (10)
Спочатку я зателефонував в колл центр мені відповіли що не відомо в чому справа(!) і що треба відвідати відділення в місті Суми де обгрунтують причину… У відділення консультант зателефонував щоб дізнатися деталі, потім виявилося, що платіж з обміну на p2p сервісі
( працює як дошка оголошень з функцією гаранта, а покупка чи продаж відбувається з іншими людьми) який надійшов 23.09.2020 року на мою особисту картку виявився відправлений шахраями з чужої картки іншого банку без відома власника. Всі підтвердження обміну (інвойс с сервісу, скріншоти ) я надіслав на електронну пошту, написав детальне пояснення в відділенні, потім мені зателефонував консультант і сказав що потрібно йти в поліцію, відкривати кримінальну справу по факту шахрайства, зробити копію, принести в банк і мій рахунок буде розблоковано! Я відразу відповів, що не буду йти в поліцію та надавати неправдиві свідчення, бо по справі я не можу бути потерпілим, а лише свідком! Консультант відповіла що зрозуміла і сказала що зателефонує пізніше. Згодом зателефонувавши мені вже відповіли що писати заяву потрібно на сервіс, тому що це не вперше трапляється на ньому і він є шахрайський(хоча не внесений до списку заблокованих на території України, має ліцензію на надання послуг). Я відповів знову що не буду йти до поліції і додав що йти треба тій людині у якої вкрали гроші, мені відповіли що рахунок не буде розблоковано якщо я цього не зроблю! Тобто банк безпідставно блокує мої кошти та порушує чинне законодавство України і нічого не боїться!
Маю надію, що данний відгук буде розглянуто і банк змінить відносини до клієнтів як в наступному так і у всіх інших випадках. Дякую за увагу.
Ответ банка
29 сентября 2020, 15:28
Добрий день!
Для перевірки інформації по Вашому рахунку уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Для перевірки інформації по Вашому рахунку уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Есть две карты Пумба зарплатная и кредитная ( лимит 3000). Вчера на зарплатной было 4 гривни, на кредитке — -126 гривен. Открываю сегодня и опа!!! Сюрприз! На обеих картах -57183 гривны. Это вообще как?! 57тысяч?
Комментарии (1)
Ответ банка
24 апреля 2020, 9:13
Здравствуйте! Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения, ваш идентификационный код и ФИО для проверки информации. Спасибо.