Отделение ПУМБ: Полтава, ул. Небесной Сотни, 9/17
Адрес:
Полтава, ул. Небесной Сотни, 9/17
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (касса: 08:30-17:00), Сб: 09:00-13:00 (касса: 09:00-12:30), без перерыва, Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Orel1272
22 августа 2023, 20:18
Прийшов на відділення, щоб отримати кредит на ремонт авто, там працює знайома, взяв кредит, а через 2 дні мої знайомі задають питання про мій кредит, що я взяв кредит, типу грошей немає обслужити авто, і я точно знаю що це моя знайома (працівник відділення)
Комментарии (1)
Ответ банка
22 августа 2023, 21:05
Вітаємо!
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення додаткову інформацію: Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та ім'я фахівчині, яка розголосила банківську таємницю.
Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо надіслати нам у приватні повідомлення додаткову інформацію: Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та ім'я фахівчині, яка розголосила банківську таємницю.
Ми проведемо внутрішнє розслідування та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок з результатами нашої перевірки.
03.08.2023 року звернувся в ПУМБ — для відкриття розр.рахунку для новоствореного ТОВ. Співробітники банку зібрали весь пакет документів, «напарили» картки свого банку — які мені не потрібні, і повідомили що потрібно чекати підтвердження не більше доби. Наступного дня повідомили — що потрібно написати пояснення на Фінмон, чи має відношення підприємство на якому я працював рік тому до моєї ТОВ. Написав + надав документи що ні. Ще наступного дня — попросили надати декларації з зареєстрованого на мене ФОП, я надав! Потім квитанцію про сплату податків, я надав! Потім листочок розрахунку податків моїм бухгалтером — я надав!
Зараз 10.08.2023 рік. Рахунок не відкритий. Стільки гемору — а я ще навіть РАХУНОК НЕ ВІДКРИВ!
Співробітники банку ПУМБ — нанесли моєму підприємству шкоду у вигляді неотриманого доходу і діловій репутації. Так як я одразу після реєстрації — зробив комерційну пропозицію на тендер, та надав відомості про відкритий рахунок, з яким планував працювати. На даний час відкрив поточний рахунок в Приватбанку менше ніж за годину.
Висновки: співробітники банку ПУМБ — не на своєму місці! Всіх підряд клієнтів заганяють в Фінмоніторинг. Відкрити рахунок можливо тільки тим людям, хто ніколи не займався бізнесом!
Якщо ви цінуєте свій час — обходьте дану фінансову установу стороною!!!
Буду скаржитись на дії ПУМБ у встановленому порядку!
Комментарии (1)
Зараз 10.08.2023 рік. Рахунок не відкритий. Стільки гемору — а я ще навіть РАХУНОК НЕ ВІДКРИВ!
Співробітники банку ПУМБ — нанесли моєму підприємству шкоду у вигляді неотриманого доходу і діловій репутації. Так як я одразу після реєстрації — зробив комерційну пропозицію на тендер, та надав відомості про відкритий рахунок, з яким планував працювати. На даний час відкрив поточний рахунок в Приватбанку менше ніж за годину.
Висновки: співробітники банку ПУМБ — не на своєму місці! Всіх підряд клієнтів заганяють в Фінмоніторинг. Відкрити рахунок можливо тільки тим людям, хто ніколи не займався бізнесом!
Якщо ви цінуєте свій час — обходьте дану фінансову установу стороною!!!
Буду скаржитись на дії ПУМБ у встановленому порядку!
Ответ банка
10 августа 2023, 9:54
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо Вас надіслати у особисті повідомлення Ваші ПІБ та контакний номер телефону та/або ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження про обслуговування у нашому відділенні. Ми бажаємо розібратися детальніше, тому просимо Вас надіслати у особисті повідомлення Ваші ПІБ та контакний номер телефону та/або ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Снял 1500$ co счета, через неделю при попытки их обменять на гривны оказалось что три банкноты не принимают в связи с их состоянием. После обращения в кассу этого отделения и мне было отказано в обмене, только по заниженному курсу, с комиссией. То есть, мне выдали купюры не надлежащего качества, и сами же отказались их принимать!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
23 марта 2021, 13:56
Здравствуйте! Уточните, пожалуйста, в личные сообщения дату снятия средств со счета и дату повторного обращения в отделение банка.
Через сайт подав заявку на оформлення особистої кредитної карти «ВСЕМОЖУ». Через 5 хвилин зі мною зв’язався представник банку, запитав який кредитний ліміт я хочу, назвав йому і він сказав, що так, мені можна оформити карту з таким лімітом. Трішки розпитав чим я займаюсь та іншу загальну інформацію. Погодили зустріч в банку, з собою потрібно було взяти паспорт(у мене ID карта, про що казав) і оригінал ІПН. Аналогічна інформація прийшла і потім в СМС повідомленні. Прийшовши в банк в назначений час, від мене крім паспорта і ІПН ще попросили «витяг про місце реєстрації», якого я не маю, бо на даний момент ніде не зареєстрований, але я маю постійне місце проживання уже на протязі 3х років., про що повідомив представнику. Але мені відмовили у відкритті карти сказавши: «спочатку зареєструйтесь десь, візьміть вигят і потім приходьте для відкриття карти». Я перший раз таке чую! В жодному адекватному банку не вимагають такий документ при відкритті кредитної карти. 2020 рік надворі, зараз більша частина населення України проживає без реєстрації місця проживання, або з реєстрацією, ну взагалі в іншому місті. До цього відкривав кредитну карту у монобанку і ще одному банку — все було добре, ніхто про такий документ навіть не згадував, ID карти і ІПН було достатньо. Не можу рекомендувать даний банк, пуста витрата часу. А самому банку: ви щойно втратили свого потенційного клієнта.
Комментарии (2)
Ответ банка
28 декабря 2020, 17:27
Доброго дня!
Приносимо вибачення за дане непорозуміння.
Прохання уточнити в особисті повідомлення Ваше ПІБ, номер телефону та час розмови з представником Банку.
Приносимо вибачення за дане непорозуміння.
Прохання уточнити в особисті повідомлення Ваше ПІБ, номер телефону та час розмови з представником Банку.