Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Ужгород, ул. Швабская, 70
Адрес:
Ужгород, ул. Швабская, 70
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва (касса: 08:30-17:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Vika45678
10 июня 2024, 15:34
9 травня я хотіла переказати свої власні кошти щоб здійснити онлай покупку у мене на карті ПУМБ було 4880 грн я натиснула щоб перарахувати їх. Після чого списання з карти ПУМБ не було, кошти залишилися на рахунку і навіть у виписці не було жодного переказу. Я побачивши що гроші не зняло зробила переказ повторно після другої спроби гроші було знято. Через тиждень у мене з’явився мінус на карті цієї суми з надписом збійний переказ на суму 4880 грн. З того моменту без жодного попередження чи зв’язку зі мною нарахували відсотки і лише після цього надіслали повідомлення коли сума виросла щоб я сплатила кредит овердрафту. Скажіть будь ласка який може бути кредит коли я не брала його, ніде не працюю офіційно і неповнолітня це як взагалі? Якщо дійсно був якийсь збій то невже банк не може подзвонити одразу або написати і сказати що був збій «вибачте поверніть кошти «хоча як я можу знати що кошти зняло підчас 1 переказу, якщо ніде це було не вказано і їх стягнуло лише після 2 разу
Комментарии (5)
Ответ банка
10 июня 2024, 16:16
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. На жаль, за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації.
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. На жаль, за даними, що Ви надали нам до відгуку, ми не знайшли клієнта нашого банку, але хочемо розібратись в даній ситуації. Написали Вам у приватні повідомлення, для уточнення інформації.
Получила перевод 200 долларов. Заметила, что у одной сотни края немного коричневые, подумала, что ничего страшного. Сотню эту нигде не приняли: ни в обменке, ни в двух банках.
Это не первый раз, раннее кассир пыталась дать деньги старого образца, которые никто не берет (с маленьким портретом президента). Итог: деньги не заменили, оставалось только поменять по невыгодному курсу в этом банке.
В Ужгороде это самый плохой банк т. к. помимо того, что здесь мне пытались не единожды дать проблемные купюры, большая проблема с очередями. На улице возле банка всегда можно видеть толпу-очередь в банк. В других банках не пытаются подсунуть неликвидные деньги, моя ошибка, что я продолжала пользоваться услугами ПУМБ в Ужгороде.
Комментарии (6)
Это не первый раз, раннее кассир пыталась дать деньги старого образца, которые никто не берет (с маленьким портретом президента). Итог: деньги не заменили, оставалось только поменять по невыгодному курсу в этом банке.
В Ужгороде это самый плохой банк т. к. помимо того, что здесь мне пытались не единожды дать проблемные купюры, большая проблема с очередями. На улице возле банка всегда можно видеть толпу-очередь в банк. В других банках не пытаются подсунуть неликвидные деньги, моя ошибка, что я продолжала пользоваться услугами ПУМБ в Ужгороде.
Ответ банка
1 февраля 2023, 15:25
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочемо розібратися, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактній номер телефону та дату коли отримували переказ.
Нам дуже прикро, що склалася дана ситуація. Ми хочемо розібратися, напишіть будь ласка нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, контактній номер телефону та дату коли отримували переказ.
жодного зворотнього зв’язку. Писала заяву керівнику відділу А Т Пумб Андрейчук Б. Н. від 25.08.2022, відповідь не отримала
Написать комментарий
Ответ банка
26 сентября 2022, 13:07
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Також уточніть, з яким питанням Ви зверталися до керівника відділу і з якої на яку пошту подавали заявку?
10.06.22р в 17:08 я здійснила в додатку Пумб, переказ коштів на сумму 250 гривнів. Через декілька хвилин, я помітила, що, замість однієї транзакції, чомусь пройшли чотири перекази, кожен на 250 гривень, кожна в 17:08.Я відразу зателефонувала на гарячу лінію, там мені пояснили, що стався збій в системі і запевнили, що не хвилюйтесь, три перекази в розмірі 250 *3 будуть повернені на протязі одного робочого дня. Через декілька днів я знову телефонувала на гарячу лінію, мені порадили звернутись на відділення банку і написати заяву, так як транзакції чомусь пройшли успішно, всі чотири.Я написала вже дві заяви.Сьогодні, після18:00 мені зателефонували і дали відповідь на мою заяву. Людина, яка мені телефонувала, сказала, що вони провели розслідування і вияснили, що ці чотири транзакції були проведені з різницею в 5 хв. і різним кодом підтвердженням, це є відверта брехня. Про це свідчать чотири повідомлення в додатку Пумб онлайн, в кожному із них вказаний час один і той же 17:08.Також, оператор гарячої лінії повідомила, що транзакції пройли з різницею декілька секунд. Виявляється, збій в системі пумб є проблемою клієнта. Вважаю, що 750 гривень вкрадені банком.
Написать комментарий
Ответ банка
25 июня 2022, 9:54
Вітаємо!
Дякуємо, що звернули нашу увагу на даний випадок. Інформація, залишена Вами у заявці, дозволяє нам розпочати перевірки. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Дякуємо, що звернули нашу увагу на даний випадок. Інформація, залишена Вами у заявці, дозволяє нам розпочати перевірки. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
В принципе, хороший банк со своими минусами и плюсами. Тем не менее, столкнулся с ситуацией, когда мобильное приложение другого банка не верно сосканировало номер моей карты ПУМб и 10 000 грн улетели не на нее, а на чужую карту ПУМб. Скоро пойдет 3-й месяц как я пишу заявления в ПУМб, получаю отписки, на которые опять пишу заявления. В пятницу меня уверяли, что решение о возврате средств принято положительное и в течение 3-х дней деньги зачислят. Сегодня в понедельник уже новое решение: деньги вернут, но при условии, что неправомерный получатель напишет согласие о возврате средств. Контактов этого человека у меня нет и банк, естественно, ими делиться со мной не собирается. То есть, после разговора с сотрудником банка он может быть соблаговолит зайти в отделение и написать согласие, а может и не захочет.
Глава 83 Цивільного кодексу України
Стаття 1212. Загальні положення про зобов'язання у зв'язку з
набуттям, збереженням майна без достатньої
правової підстави
1. Особа, яка набула майно або зберегла його у себе за
рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави
(безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це
майно. Особа зобов'язана повернути майно і тоді, коли підстава, на
якій воно було набуте, згодом відпала.
2. Положення цієї глави застосовуються незалежно від того, чи
безпідставне набуття або збереження майна було результатом
поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком
події.
Стаття 1214. Відшкодування доходів від безпідставно набутого
майна і витрат на його утримання
2. У разі безпідставного одержання чи збереження грошей
нараховуються проценти за користування ними (стаття 536 цього
Кодексу).
Комментарии (2)
Глава 83 Цивільного кодексу України
Стаття 1212. Загальні положення про зобов'язання у зв'язку з
набуттям, збереженням майна без достатньої
правової підстави
1. Особа, яка набула майно або зберегла його у себе за
рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави
(безпідставно набуте майно), зобов'язана повернути потерпілому це
майно. Особа зобов'язана повернути майно і тоді, коли підстава, на
якій воно було набуте, згодом відпала.
2. Положення цієї глави застосовуються незалежно від того, чи
безпідставне набуття або збереження майна було результатом
поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком
події.
Стаття 1214. Відшкодування доходів від безпідставно набутого
майна і витрат на його утримання
2. У разі безпідставного одержання чи збереження грошей
нараховуються проценти за користування ними (стаття 536 цього
Кодексу).
Ответ банка
18 июня 2018, 17:12
Добрий день! Перепрошуємо за спричинені незручності. Уточніть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення, а також коли і куди ви звертались щодо повернення коштів. Перевіремо та надамо зворотній зв'язок. Дякуємо!
Отделение банка города Ужгорода.
Очень хотелось бы узнать как работники банка в 11.14 утра могут закрывать банк на технический перерыв!? В графике работы на дверях не указан обед и ничего такого.
11 августа 2017 года в 11.14, я подошла к банку и хотела зайти в банк для погашения кредита на терминале, на что работница банка закрывая у меня перед носом дверь, сказала что у них 30 минут технического перерыва и ее не интересует, что мне надо платить. У нас в городе одно отделение и я пришла с другого конца города и в итого мне надо было ждать 30 минут на улице для оплаты кредита. За это время приходило очень много людей и ни каждый мог стоять в 36 градусную жару и ждать того, что работники не понятно там чем занимались. Две сотрудницы банка себе спокойно вышли и пошли пить кафе рядом в бар. А самое интересное, что кассир этого банка самая наглейшая из работников этого отделения, мало того что она разговаривала в таком тоне как будто пришла к ней домой, так еще пригрозила вызвать на меня охрану. Я все таки достояла и дождалась открытия банка, так эта кассир смотрела на меня такими глазами, как будто я банк грабить пришла, а не платить. Хамское отношение и отказ принимать платежи уже не однократно были, я как о старалась не обращать на это внимание, но сегодня это уже был перебор. Фамилию этой работницы мне так и никто не сказал, вроде звать ее Марьяна или Марина. Наша семья первый раз пользуется услугами Вашего банка и последний, такого отвратительного обслуживания нет ни в одном банке в нашем городе. Тщательней подбирайте персонал и проводите инструкции для работников своего банка и рабочие моменты проводите не в рабочее время с клиентами. Стоя под банков услышала я не одно отрицательное мнение про работу этого отделения!
Написать комментарий
Очень хотелось бы узнать как работники банка в 11.14 утра могут закрывать банк на технический перерыв!? В графике работы на дверях не указан обед и ничего такого.
11 августа 2017 года в 11.14, я подошла к банку и хотела зайти в банк для погашения кредита на терминале, на что работница банка закрывая у меня перед носом дверь, сказала что у них 30 минут технического перерыва и ее не интересует, что мне надо платить. У нас в городе одно отделение и я пришла с другого конца города и в итого мне надо было ждать 30 минут на улице для оплаты кредита. За это время приходило очень много людей и ни каждый мог стоять в 36 градусную жару и ждать того, что работники не понятно там чем занимались. Две сотрудницы банка себе спокойно вышли и пошли пить кафе рядом в бар. А самое интересное, что кассир этого банка самая наглейшая из работников этого отделения, мало того что она разговаривала в таком тоне как будто пришла к ней домой, так еще пригрозила вызвать на меня охрану. Я все таки достояла и дождалась открытия банка, так эта кассир смотрела на меня такими глазами, как будто я банк грабить пришла, а не платить. Хамское отношение и отказ принимать платежи уже не однократно были, я как о старалась не обращать на это внимание, но сегодня это уже был перебор. Фамилию этой работницы мне так и никто не сказал, вроде звать ее Марьяна или Марина. Наша семья первый раз пользуется услугами Вашего банка и последний, такого отвратительного обслуживания нет ни в одном банке в нашем городе. Тщательней подбирайте персонал и проводите инструкции для работников своего банка и рабочие моменты проводите не в рабочее время с клиентами. Стоя под банков услышала я не одно отрицательное мнение про работу этого отделения!
Ответ банка
11 августа 2017, 18:05
Приносим извинения за возможные недоразумения. Будем рады узнать подробности, чтобы улучшить работу операторов. Оставьте, пожалуйста, их для коллег по управлению качеством ПУМБ в такой форме на сайте банка:
https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Виплачувала кредит за товар.Протягом трьох місяців ходила у банк щоб мені сказали залишок, кожні місяці різна сума, не то щоб меншою була вона постійно збільшувалася.Коли погашала кредит то вообще ужас на 500 грн. більше заплатила.Іще попросила документ що підтверджує що я закрила кредит мені сказали треба сплатити 50 грн.Одним словом не хочу мати більше роботи із цим банком.
Написать комментарий
Ответ банка
14 декабря 2016, 11:02
Добрий день! Ймовірно, виникло певне непорозуміння між вами та співробітниками відділення. Умови обслуговування вашого кредиту прописані у договорі: радимо ознайомитися з ними. У більшості випадків, обслуговування кредиту передбачає сплату комісії, наприклад, за обслуговування рахунку типу «С» комісія складає 25 грн щомісяця, страховий платіж становить 20 грн.
Так, довідка про закриття кредиту є платною, її вартість складає 50 грн. Тарифи на обслуговування фізичних осіб у вільному доступі на нашому сайті: http://retail.pumb.ua/upload/iblock/d4b/d4b76352086abfc8e072f691a3d59bb8.pdf
Якщо ви незадоволенні роботою банку, радимо залишити свій відгук у формі зворотнього зв'язку, перейшовши за посиланням: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Колеги по управлінню якістю обов'язково врахують ваші зауваження.
Так, довідка про закриття кредиту є платною, її вартість складає 50 грн. Тарифи на обслуговування фізичних осіб у вільному доступі на нашому сайті: http://retail.pumb.ua/upload/iblock/d4b/d4b76352086abfc8e072f691a3d59bb8.pdf
Якщо ви незадоволенні роботою банку, радимо залишити свій відгук у формі зворотнього зв'язку, перейшовши за посиланням: http://pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Колеги по управлінню якістю обов'язково врахують ваші зауваження.
Ответ администратора
15 декабря 2016, 15:23
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.12.2016).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка