Заблокували всі рахунки з власними коштами.
Вже майже тиждень не має ніякої відповіді чому заблоковано мої рахунки. Завітав у міні відділення Пумб у себе в місті так як велике відділення знаходиться 50 км від мого міста і немає змоги його відвідати, створили заявку і вже тиждень ніхто нічого не поясню на гарячій лінії також кажуть ми нічого не бачимо цим займаються відповідні спеціалісти.
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Все курсы банка |
Отделение ПУМБ: Хмельницкий, ул. Заричанская, 18
Адрес:
Хмельницкий, ул. Заричанская, 18
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва (касса: 08:30-17:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
23 сентября 2023, 9:48
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Ответ банка
17 мая 2023, 11:56
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Хочу Вам описати ситуацію, відкрив я рахунок в Пумбі користувався декілька місяців, потім без ніякого попередження фін моніторінг заблокував мені карти, всі документи я надав які маю, але почалися різні запитання незрозумілого змісту, договора куплі продажу чи у Вас є. Я надав але толку ніякого небуло, 10 разів я дзвонив на тех підтримку але видповіді так і не дочекався, на картці були також кошти, які теж не повертають, ці кошти я збирав на автомобіль нашим воїнам на ЗСУ, в підтвердження тому у мене є відповідна відзнака (медаль) за допомогу ЗСУ.
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
Комментарии (6)
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
Ответ банка
8 мая 2023, 9:12
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
День добрый. Декабрь, январь по кешбеку возврат ноль! В чем суть проблемы? Очень слабенькая служба поддержки…
Комментарии (4)
Ответ банка
1 февраля 2022, 14:03
Добрый день! Будем рады помочь Вам и проверить корректность начисления кешбэка. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, номер телефона. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
Нараховують не відомо за що штрафні санкції, з( особливо під час карантину, коли вони відмінені ).Не рекомендую цей банк нікому і обирати інші банки
Написать комментарий
Ответ банка
25 сентября 2020, 17:21
Добрий день!
Для перевірки інформації уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Для перевірки інформації уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Добрый день. 9 числа этого месяца предоставил форму 5, так как являюсь военным с 2016 года. Сказали что документ приняли зафиксировали и % приостановили, почему тогда в этом месяце я вышел в минус? И сколько времени требуеться что бы вернули рание списаные %? В банку сказали что около 7 дней все сделаеться, тогда в чем задержка?
Написать комментарий
Ответ банка
22 июня 2020, 10:14
Здравствуйте! Для уточнения информации напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО, идентификационный код, и адрес отделение, в котором вы предоставили форму 5 и писали заявление.
Спасибо.
Спасибо.
Деньги я дарить так и не собираюсь, дело принципа, думаю писать на пумб заявление.