Курс валютв ПУМБ |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.4 | 50.1 |
| PLN | 11.65 | 11.95 |
| USD | 42.1 | 42.7 |
| Все курсы банка | ||
Отделение ПУМБ: ул. Заричанская, 18, Хмельницкий
Адрес:
Хмельницкий, ул. Заричанская, 18
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерыва (касса: 08:30-17:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
srg311
14 августа 2025, 13:56
У меня была карта в банке, я ее почти не использовал потом брат попросил использовать ее я дал, оказалось что брат крутил п2п, но я не знал что он будет этим заниматься, потом банк попросил документы о доходах, я предоставил документы которые были указаны, они мне ответили что не все документы хотя я дал что нужно по их списку, потом второй раз высылал и опять они что-то пробурмочали, я ждал их ответ, потом они со мной разорвали договор, хотя я предоставил документы и в принципе не по моей вине, я не знал зачем брату карта, прошу банк как-то решить проблему, тем более я использую лично карту только для покупок в магазинах, в будущем хочу у вас обслуживаться буду использовать карту только для покупок в магазинах, в будущем хочу открыть у вас ФОП, пересмотрите пожалуйста ваше решение, спасибо.
Комментарии (5)
Ответ банка

Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас виникла така ситуація, проте, хочемо зазначити, що банк не несе відповідальності за самостійну та добровільну передачу особистих даних (в т.ч. карток чи документів) третім особам, що тягнуть за собою будь-які втрати.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Ми завжди намагаємось максимально детально пояснювати, які документи потрібні, і розглядаємо кожен випадок індивідуально. Якщо Ви бажаєте знати більш детальну причину про відмову у співпраці та можливості поновлення ділових відносин, то необхідно сформувати письмове звернення, що можна надати до будь-якого відділення банку або на пошту info@fuib.com у відділ звернення громадян.
Нам шкода, що у Вас виникла така ситуація, проте, хочемо зазначити, що банк не несе відповідальності за самостійну та добровільну передачу особистих даних (в т.ч. карток чи документів) третім особам, що тягнуть за собою будь-які втрати.
Відповідно до п. 4 та п. 5 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення \" № 361 — IX від 06.12.2019р. (далі – Закон), «Банк зобов'язаний здійснювати належну перевірку клієнтів та забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та ризик, включаючи в разі необхідності інформацію про джерела коштів, пов'язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).
Ми завжди намагаємось максимально детально пояснювати, які документи потрібні, і розглядаємо кожен випадок індивідуально. Якщо Ви бажаєте знати більш детальну причину про відмову у співпраці та можливості поновлення ділових відносин, то необхідно сформувати письмове звернення, що можна надати до будь-якого відділення банку або на пошту info@fuib.com у відділ звернення громадян.
Никогда не подумал бы что такое возможно. 12.09 Поменял на bybit р2р криптовалюту на гривны, мне человек оплатил 11000 грн на пумб и я перевел ему крипту. Через сутки захожу в приложение — невозможно, смотрю что и карта с епл пей заблокирована. Оказалось что мне заблокировали банк, потому что отправитель пожаловался на меня и требует вернуть ему деньги, 11000 грн (которые он получил успешно в криптовалюте) Я пошел в банк, чтобы решить эту проблему, показал все скриншоты и дал всю информацию что криптовалюту я перевел сразу когда получил эти деньги и очевидно не буду ничего возвращать (дарить). На что я получил ответ, что мне разблокируют банк только тогда когда я подарю эти 11000 отправителю. Выходит что вот так просто можно кидать людей, покупаешь крипту, потом звонишь в пумб и тебе деньги назад возвращают, огонь пумб, вы мечта для мошенников!
Деньги я дарить так и не собираюсь, дело принципа, думаю писать на пумб заявление.
Комментарии (6)
Деньги я дарить так и не собираюсь, дело принципа, думаю писать на пумб заявление.
Ответ банка

Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення для проведення перевірки. Ми розберемося у ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Заблокували всі рахунки з власними коштами.
Вже майже тиждень не має ніякої відповіді чому заблоковано мої рахунки. Завітав у міні відділення Пумб у себе в місті так як велике відділення знаходиться 50 км від мого міста і немає змоги його відвідати, створили заявку і вже тиждень ніхто нічого не поясню на гарячій лінії також кажуть ми нічого не бачимо цим займаються відповідні спеціалісти.
Комментарии (2)
Вже майже тиждень не має ніякої відповіді чому заблоковано мої рахунки. Завітав у міні відділення Пумб у себе в місті так як велике відділення знаходиться 50 км від мого міста і немає змоги його відвідати, створили заявку і вже тиждень ніхто нічого не поясню на гарячій лінії також кажуть ми нічого не бачимо цим займаються відповідні спеціалісти.
Ответ банка

17 мая 2023, 11:56
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Ми бажаємо детальніше розглянути описану Вами ситуацію. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону. Ми розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Хочу Вам описати ситуацію, відкрив я рахунок в Пумбі користувався декілька місяців, потім без ніякого попередження фін моніторінг заблокував мені карти, всі документи я надав які маю, але почалися різні запитання незрозумілого змісту, договора куплі продажу чи у Вас є. Я надав але толку ніякого небуло, 10 разів я дзвонив на тех підтримку але видповіді так і не дочекався, на картці були також кошти, які теж не повертають, ці кошти я збирав на автомобіль нашим воїнам на ЗСУ, в підтвердження тому у мене є відповідна відзнака (медаль) за допомогу ЗСУ.
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
Комментарии (6)
Звертався у віділення написав заяву, відповіді так і не отримав, замітьте подія трапилася ще 10 лютого і від тоді всі чекають, як Ви думаєте з лютого місяця можна було би хоть прийняти якесь рішення, хотя б з поваги до наших воїнів, тому прошу Вас повпливати на вирішення даного конфлікта. Дякую
Ответ банка

Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
Нам прикро, що дана ситуація залишила у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, тому проведемо внутрішнє розслідування та обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок про результати перевірки.
День добрый. Декабрь, январь по кешбеку возврат ноль! В чем суть проблемы? Очень слабенькая служба поддержки…
Комментарии (4)
Ответ банка

1 февраля 2022, 14:03
Добрый день! Будем рады помочь Вам и проверить корректность начисления кешбэка. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, номер телефона. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
Нараховують не відомо за що штрафні санкції, з( особливо під час карантину, коли вони відмінені ).Не рекомендую цей банк нікому і обирати інші банки
Написать комментарий
Ответ банка

25 сентября 2020, 17:21
Добрий день!
Для перевірки інформації уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Для перевірки інформації уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Дякуємо.
Добрый день. 9 числа этого месяца предоставил форму 5, так как являюсь военным с 2016 года. Сказали что документ приняли зафиксировали и % приостановили, почему тогда в этом месяце я вышел в минус? И сколько времени требуеться что бы вернули рание списаные %? В банку сказали что около 7 дней все сделаеться, тогда в чем задержка?
Написать комментарий
Ответ банка

22 июня 2020, 10:14
Здравствуйте! Для уточнения информации напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО, идентификационный код, и адрес отделение, в котором вы предоставили форму 5 и писали заявление.
Спасибо.
Спасибо.