Жахливе обслуговування клієнтів!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Працівники банківськой установи не повідомили про зміну адреси відділення, зміну контактних телефонів! Змушена була розшукувати йх місцезнаходження по всьому місту Кривій Ріг, щоб забрати свій вклад. Підійшов кінцевий термін вкладу — жодного повідомлення від працівників установи. Знайшовши де вони знаходяться, повідомила, про те що завтра приїду і закрию вклад і заберу гроші. Було сказано, що обслуговування можливе тільки з понеділка по п, ятницю і тільки до 15:00 години! Дуже добре....., а що ж робити якщо я працюю всі ці дні??? Приїхала, закрила вклад, а гроші, кажуть, приїдете і заберете через два дні… По якому це? Вони знали про мій приїзд, і не могли зібрати ці гроші??? Це ж, вибачте, не мільйони!!! Мій робочий тиждень подарован прминвестбанку! Скільки раз потрібно приїхата щоб забрати своє???!!! То я краще буду зберігати гроші в другому банку,… надійніше буде в «трьохлітровому»…
Написать комментарий