Ганебна компанія, високопосадовці органів державної влади закривають очі
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 30 марта 2016, 12:05
- #
Svitlana Bondarchuk, доброго дня.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
- +
- 0
- ValentinaK
- 30 марта 2016, 19:33
- #
Жесть. Так получается вас оставили без билетов(((
Как вернете свои деньги не забудьте закрыть счета в этом банке.
- +
- 0
- ValentinaK
- 31 марта 2016, 13:26
- #
А какая выгода от постоянных коментов против привата?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 45.4 | 46.4 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Все курсы банка |
Натомість, я отримала електронного листа від Приватбанку, в якому зокрема зазначається: …. чтобы не вводить в заблуждение клиентов, ПриватБанк отклоняет платежи такого типа, пока клиент осознанно не согласится с тем, что с его карты будет списана сумма, которая может быть выше той, которую он видит во время покупки». Разом з тим мої гроші були списані, а повернути я їх не маю можливості, оскільки на мої звернення до кол-центру жодної обґрунтованої та зрозумілої інформації не можу отримати, різні оператори мені надавали суперечливу інформацію про причини не проведення операції та списання грошей з мого рахунку. В одній інформації мені повідомлялося, що мій платіж заблокований та має бути розблокованим протягом трьох днів, в іншій інформації – заяву про спірну операцію будуть розглядати протягом 180 днів, оскільки заблоковано не Приватбанком, а сайтом компанії Wizzair.
29 березня 2016 року я звернулася до відділення Приватбанку, що знаходиться за адресою м.Київ, вул. Московська, 15/9. На мій превеликий сумнів, жодного пояснення я не отримала, між тим півгодини чекала відповідь в онлайн-чат від співробітників Головного офісу Приватбанку, до яких звернувся співробі