Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ганебна компанія, високопосадовці органів державної влади закривають очі

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
Svitlana Bondarchuk 30 марта 2016, 11:52
28 березня 2016 року, будучи клієнтом Приватбанку та маючи в користуванні платіжну пластикову картку ПриватБанку «Універсальна» в національній валюті, мною був проведений грошовий переказ на картковий рахунок венгерської авіакомпании Wizzair в іноземній валюті. Операція була проведена успішно, гроші були списані з мого карткового рахунку з конвертацією у сумі 7039 гривнів. Конвертація проводилася через систему МастерКард і я отримала підтвердження того, що цей факт мені зрозумілий і я не буду мати претензію до конвертації. Проте ПриватБанк замість мене вирішує блокувати платіж, тим самим позбавляючи мене ВЗАГАЛІ можливості оплатити. Ховаючись під начебто ганебним «піклуванням про свого клієнта» Приватбанк заблокував платіж, навіть не повідомивши мене, ні СМС запитом про підтвердження, жодного звернення.
Натомість, я отримала електронного листа від Приватбанку, в якому зокрема зазначається: …. чтобы не вводить в заблуждение клиентов, ПриватБанк отклоняет платежи такого типа, пока клиент осознанно не согласится с тем, что с его карты будет списана сумма, которая может быть выше той, которую он видит во время покупки». Разом з тим мої гроші були списані, а повернути я їх не маю можливості, оскільки на мої звернення до кол-центру жодної обґрунтованої та зрозумілої інформації не можу отримати, різні оператори мені надавали суперечливу інформацію про причини не проведення операції та списання грошей з мого рахунку. В одній інформації мені повідомлялося, що мій платіж заблокований та має бути розблокованим протягом трьох днів, в іншій інформації – заяву про спірну операцію будуть розглядати протягом 180 днів, оскільки заблоковано не Приватбанком, а сайтом компанії Wizzair.
29 березня 2016 року я звернулася до відділення Приватбанку, що знаходиться за адресою м.Київ, вул. Московська, 15/9. На мій превеликий сумнів, жодного пояснення я не отримала, між тим півгодини чекала відповідь в онлайн-чат від співробітників Головного офісу Приватбанку, до яких звернувся співробі

Комментарии - 4

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
30 марта 2016, 12:05
#
Svitlana Bondarchuk, доброго дня.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
ValentinaK
ValentinaK
30 марта 2016, 19:33
#
Жесть. Так получается вас оставили без билетов(((
+
0
sanch ☺
sanch ☺
31 марта 2016, 13:22
#
Как вернете свои деньги не забудьте закрыть счета в этом банке.
+
0
ValentinaK
ValentinaK
31 марта 2016, 13:26
#
А какая выгода от постоянных коментов против привата?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.4 46.4
USD 40.85 41.45
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝 / Ганебна компанія, високопосадовці органів державної влади закривають очі