×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Все курсы банка | ||
Не виконує рішення суду.
Написать комментарий
Списання коштів з рахунку та не видача готівки з банкомату ПриватБанку
Комментарии (1)
Проблема з отриманням готівки
Сьогодні 20.05.2025 року історія повторилась. Тепер уже з зарплатної картки. Поясніть може є обмеження на зняття готівкових коштів? Кожного разу сума зняття не перевищувала 5000 гривень. Я дуже незадоволений роботою банкоматів Приватбанку.
Що стосується колл центру за телефоном 3700 — голосовий помічник не вирішує багатьох питань. А навіщо потрібен персональний менеджер в голд клубі взагалі незрозуміло. Зв’язок з ним відсутній.
Комментарии (1)
«Допомога з людським обличчям — окрема подяка Ангеліні!
«Я втратила доступ до картки, яка була прив’язана до державної виплати. Моя ситуація здавалася безнадійною, поки не потрапила на прекрасну спеціалістку — Ангеліну.
Вона не лише терпляче вислухала, а й детально пояснила, що виплата буде переадресована на нову картку.
У світі, де тебе часто ігнорують або «відписуються», я відчула справжню підтримку.
Дякую за сервіс! Якщо таких як Ангеліна буде більше — ПриватБанк поверне довіру українців навіть у найтемніші часи.
Написать комментарий
Акімова Руслана Токсичність Хайлевел, бутафорна експертність, бардак, хаос, мобінг
Має необмежений доступ до систем банку, затирає діалоги, видаляє робочі файли зі спільного доступу
Підміняє робочі завдання, ставить нереалістичні дедлайни 10 хвилин, щоб показати Твою некомпетентність керівництву, піднести свою велич та вислужитись перед керівництвом.
Дресирує знеціненням.
ЇЇ Токсичність Хайлевел, бутафорна експертність, бардак, хаос, мобінг, подвійні стандарти, токсична культура, неетична комунікація, приниження, знецінення швидко зчитуються одразу.
Руслана Акімова — Недо-керівник, Проф.Непригодна посередність.
Виключний критерій її лояльності — абсолютна послужливість та Відсутність інтелектуальної чесності.
Робота має бути місцем розвитку, підтримки та зростання, а не боротьби за елементарну повагу.
Риба гниє з голови
То ж система контролю температури і мікроклімату все ж має бути, щоб вчасно очиститись, якщо щось раптом гниє
Комментарии (3)
Жертва шахрайства
Банки і платіжні сервіси повинні проводити якийсь фінансовий моніторинг операцій клієнтів, якщо той чи інший переказ є підозрілим або перевищує ліміт…має додатково підстрахувати своїх клієнтів…Мені дуже шкода, що клієнти Приватбанку не захищені від шахрайських, сумнівних дій і довіра падає…
Хочу застережити всіх клієнтів, закривайте картки з кредитними коштами----це є ПАСТКА!!!
Комментарии (6)
Складнощі в отриманні інформаціі
Всі ці місяці, з моменту розірвання угоди я сплачувала кредит за реквізитами з додвідкі, яку мені надали в банку (сплачував мій батько через застосунок, всі квитанції я маю).
АЛЕ! зараз цього місяця не вдається поповнити картку через застосунок: вона заблокована чи що. Мій тато звернувся до банку, але там йому відповіли, що я маю сама звернутися на номер 3700 (я знаю що для дзвінків з-за кордону інший номер) зі свого номеру привязаного до картки. Ок. Але! Я закордоном в Непалі, тарифи на дзвінки тут 150 грн хв до України. Я намагаюсь звʼязатися з агентом банку через чат на сайті — Privat24 не вдається, бо я не є клієнтом банку…я вже декилька разів робила селфі та відправляла фото, проходила авторизацію.
Мені потрібно вирішити мою проблему через інтернет, через сайт без дзвінків до України бо це для мене немаленькі гроші.
Я просто хочу отримати виписку-довідку скільки залишок кредиту та як його продовжувати сплачувати. Нажаль ПриватБанк дуже ускладнює цим життя: чи це такий сенс, що зараз я не можу сплатити кредит бо оплата не проходить, щоб потім нараховувати відсотки та мені платити штрафи? Мало того, що без попередження розірвали договір минулого року, було також складно отримати будь-яку інформацію від банку. Та навіть щоб отримати довідку минулого року мені знадобилось декілька днів, поки мене перенаправляли з одного фахівця до іншого, надсилали недійсні посилання. Це дуже ускладнює життя. Я незадоволена цим обслуговуванням, хоча до розирвання угоди я багато років була клієнтом банку.
Написать комментарий
Повернення платежу за реквізитами
Я подумав написати в підтримку і дійсно, одразу повернули.
Оператор зв’язався менше ніж за хвилину і ще через хвилину повернули гроші на рахунок. Хай клієнти знають що це можливо, якщо одразу звернутись.
Написать комментарий
Проблеми з банкоматами
Написать комментарий
Банкоматы
Написать комментарий
чому не можу зайти в приват банк в компютері ?
Написать комментарий
4441114435391188 / 4441 1144 3539 1188 Шахрайська картка!
Комментарии (2)
Негативный отзыв о ПриватБанке
Во-первых, служба поддержки стала абсолютно бесполезной. Обратиться за помощью в чат — это всё равно что кричать в пустоту. Боты отвечают шаблонными фразами, операторы включаются редко и, как правило, ничего не решают. Один и тот же вопрос приходится повторять по 5 раз, при этом результат — ноль. Такое ощущение, что цель поддержки — не помочь, а просто «отфутболить» клиента.
Во-вторых, политика блокировок и проверок вызывает возмущение. Банк может заморозить ваш счёт без объяснения причин, ссылаясь на «внутреннюю безопасность». Деньги на счету становятся недоступны, а процесс «проверки» может затянуться на дни, а то и недели. Людям, у которых на счету последние средства, просто перекрывают доступ к ним без внятного обоснования.
Также были ситуации с ложными подозрениями в «финансировании терроризма» и другими абсурдными формулировками. Банк требует кучу документов — от скринов переводов до договоров с контрагентами, даже если речь идёт о переводе 100 гривен. Всё это сопровождается угрозами блокировки и постоянным стрессом.
Интерфейс приложения хоть и выглядит современно, но наполнен назойливой рекламой. Приват навязывает кредиты, страховки и «выгодные предложения», которые на деле оказываются бесполезными или даже кабальными. Отписаться от всего этого невозможно — уведомления продолжают приходить, даже если их отключить в настройках.
Отдельно хочется отметить хамское поведение сотрудников отделений. С ними можно попасть в бесконечный круг бюрократии: отправляют из одного офиса в другой, заставляют стоять в очередях по часу, даже если пришёл по записи. Персонал явно не мотивирован помогать клиенту, а лишь «отбывает номер».
С учётом всего вышеизложенного, я категорически не рекомендую ПриватБанк. Это учреждение, где клиента не уважают, где ваши деньги могут быть заблокированы без причины, а за любую мелочь вы столкнётесь с непроходимой стеной формализма. На сегодняшний день есть масса других банков, где к людям относятся с уважением и ценят их время и средства. ПриватБанк — это разочарование, потеря времени и нервов.
Комментарии (2)
Знущаються з людей, без обгрунтованних причин деактивують компанію заважаючи бізнесу! liqpay.ua
Коротко о ситуації: В мене заблокували можливість надавати розстрочку та оплату частинами, по причині того, що в мене перестав працювати сайт, я за це вибачився, оновив сайт, мені сказали створювати нову компанію і активувати, добре, роблю, не приймають. Питаю чого. Кидають шаблонну відповідь, яка НЕ містить ніякого пояснення!
Цитую:
Банк має низку зобов’язань перед регуляторами (міжнародні платіжні системи, НБУ тощо) щодо перевірки мерчантів, їх моніторингу та проведення транзакцій.
Під час перевірки наданих даних ми виявили, що магазин не відповідає цим вимогам повною мірою.pushpin
На прошення, вимогу надати обгрунтованну відповідь
Почав «спілкуватися» з установою 6 травня… сьогодні вже 13 травня, і мені знову кажуть чекайте 3 дні… Я надав усі документи, як на самому сервісі, так і на пошті, так і в чаті, всі це бачать, всі це підтвердили, і всі на це зволікають, і знущаються, «відправляючи» чекати 3 дні… В мене піднявся тиск, в мене двоє маленьких дітей, я покинув дім і переїхав в іншу область, я сплачую податки кожного місяця, навіть не раз у квартал, у мене все чисто і прозоро, і що я отримую у відповідь? Чому таке ставлення до нас, до Українців, за що.
В онлайн чатах установи https://www.liqpay.ua/. «сидять» зовсім не компетентні люди, вони зухвало спілкуються, вони зневажливо відправляють людей «чекати» не зрозуміло чого, вони не хотят працювати, я не хочу щоб з моїх податків отримували зарплатню такі люди!
Я прошу МІНФІН розглянути мою претензію і скаргу, я готовий вийти на зв’язок з менеджером, надати усі скриншоти, усі докази, будь ласка допоможіть мені у цій ситуації!
Комментарии (1)
Жодного зворотнього зв’язка
А коли вирішила, зо ьаке ставлення мені не потрібно, то вислала грощі, щоб закрити такий кредит. Та да, не тут то було. Ці *** мої гроши на картку не зарахувади взагалі. Гроші зникли, відсотки капають і їм хорошо.
Я за кордоном, та прийти особисто не могу. А їм і гаразд людей дурити.
Відділення в Овідіополі. Його взагалі у списку немає
Написать комментарий
Банк розірвав ділові відносини
Вхід в кабінет заблоковано, додзвонившись оператору отримала відповідь, що чекайте листа і все. Ніякого листа з поясненнями немає. Причина розірвання не зрозуміла. Добре, що коштів на рахунках не було.
Жахливий банк, жахлива комунікація. Скоро залишаться вони самі там з таким відношенням. Мої близькі та знайомі після цієї ситуації прийняли рішення про розірвання відносин з ними. Нікому не раджу цей банк!!!
Написать комментарий
Мошенники, номер карты 4149 6090 1750 7577 Юхименко Ірина Михайлівна
ТГ @FruttoDella
Комментарии (1)
Руйнація українського бізнесу
В подальшому, знов прийшла відмова в актуалізації даних і рахунки стали заблоковані (компанія скористалась можливістю розблокування 15 днів, і повторно таку заявку подавати неможливо, поки не пройде рік).
Після скандалів, розмови з купою менеджерів, виявилось, що анкета не погоджується, тому що треба було вказати саме Київську адресу проживання нового акціонера (зважаючи на те, що акціонер там зараз не проживає, через ракетні атаки і виїхала з дітьми на захід України), а вказувалась її адреса реєстрації, але чомусь ця інформація була отримана лише після скандалу.
Другою причиною було те, що працівники банку хотіли приїхати в офіс, щоб побачити чи дійсно там здійснює свою господарську діяльність підприємтво (договір оренди для них виявилось мало), на питання, чи читали представники банку закон і на підставі якого закону і статті, вони відмовляють в актуалізації у зв’язку з тим, що їх не «запрошують» в офіс, менеджери пропали.
Після пів дня витраченого дня в розборках з банком, на питання чи може банк актуалізацію і розблокування рахунків зробити швидше представники банку зазначили наступне, цитую: «у нас не вистачає людей, і ми нічим вам не допоможемо». Зважаючи на те, що компанія сплачує податки, несе зобов’язання перед контрагентами і підтримує економіку країни у військовий час, Приват банку дуже всеодно стосовно цього.
Фіналом стало те, що навіть скарги, які будуть подані банку, банк закине в чорний ящик, і їх читати не буде, зважаючи на комунікацію з менеджером банку, який так і зазначив: «подавайте, не подавайте скаргу, читати її все одно ніхто не буде і вам ніхто не допоможе».
Зважаючи на все вищевикладене, з огляду на те, що бізнес і так виживає в Україні у військовий час, Приват банк, зробить все щоб життя вам малиною не здавалось, адже принцип банку: Це ваші проблеми, а не наші.
Комментарии (2)
Розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки. Клієнт банку 15 років.
Близько місяця тому отримав лист від ПриватБанку з проханням надати документи щодо бізнесу. Усі документи були надані, перевірені й погоджені банком. Після цього мені підтвердили, що все в порядку і можна продовжувати роботу.
Проте сьогодні отримав повідомлення про те, що мої рахунки заблоковані в односторонньому порядку. Під час візиту до відділення банку мені повідомили, що це остаточне рішення і жодних пояснень не буде.
На рахунках зберігалося понад 1 мільйон гривень в еквіваленті різних валют (проблем з виведенням наразі немає). Жодних підозрілих чи сумнівних операцій я не проводив, і найцікавіше — за останній місяць взагалі не було жодної транзакції.
Причину блокування мені не повідомили, а зробити якісь висновки самостійно — складно. Дуже розчарований такою політикою банку.
Окремо хочу подякувати працівнику відділення, який був дуже уважним і допоміг з усіма питаннями — це єдиний позитив у цій ситуації.
Написать комментарий
Поляка касиру
Написать комментарий