некомпетентні працівники
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Мені Приват банк заблокув рахунок. Причин при цьому ні працівники банку, ні на гарячій лінії не повідомили. Дату народження в банку вказали неправильно.Заявку на розблокування подала. Але карту так і не відновили. Скільки часу триватиме так зване розслідування вони «не знають». Компетентність працівників бажає кращого результату. Вони нічого НЕ знають.
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 23 декабря 2015, 17:52
- #
Шановний Автор!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
Шановний Приват Банк! Щойно працівник Вашої гарячої лінії повідомив, що карту мені заблокували через те, що я не пройшла ідентифікацію. А її я не пройшла тільки через те, що працівник банку неправильно вказав мої особисті дані. Щоб вирішити проблему працівник гарячої лінії відсилає в банк, а банк, в свою чергу, відсилає дзвонити на гарячу лінію. Вибачте, звичайно, але це вже просто нахабство! Чому, через неуважність співробітників банку, повинні страждати їхні клієнти? Я все зробила за вище вказаною Вами інструкцією. Чомусь мене досі ігнорують. Харчук Наталя.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Все курсы банка |