Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
buban31 24 ноября 2022, 21:55
Платёж по сервису «Оплата частями» должен производиться не позднее 24 числа. 23.11.2022 г. (в результате обстрела Украины) в 14.30 мы остались без света и связи Киевстар. Как позже выяснилось свет отключили на сутки. Спасибо Киевстар возобновил работу 24 числа после обеда. Сразу пришли уведомления о зачислении пенсии и проведении платежа по сервису «Оплата частями» с кредитной карты с начислением 4%. Кредитную карту пополнил в 15. 24 полностью. Вопрос: почему Приват банк снимает плату 00.32, а не в 23.59 и за какие труды с меня поимели 79.95 грн когда деньги на кредитную карту поступили 24.11.2022 г. в 15.24. Кстати сейчас 21.50 и мы до их пор сидим без света. Звонок на 3700 вопрос не решил. Оператор сказал что платёж прошёл и ничего уже сделать нельзя. Интересно 4% вернут или нет. Оператор оформил заявку
N 15639323.
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2022, 9:26
Вітаємо.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, п.2.7.1.3.4:
Для погашення заборгованості за Кредитом Клієнт доручає Банку встановити регулярний платіж шляхом здійснення щомісячного списання грошових коштів з кредитної картки у розмірі платежу та в строки, що зафіксовані у чеку (здійснювати договірне списання). При цьому Клієнт зобов'язується підтримувати на кредитній картці залишок, достатній для виконання такого договірного списання, шляхом внесення коштів на рахунок кредитної картки до дати, зазначеної в чеку.
sansic 24 ноября 2022, 21:46
Відмовляють в видачі коштів допомоги від ООН. Вимагають отримувати у них картку та переводити до них виплату пенсії/допомоги
Приватбанк
Ответ банка
25 ноября 2022, 9:06
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
10sasha 24 ноября 2022, 17:26
Отделение по адресу: Львов, ул. Гетмана Мазепы, 25-Є
Хочу висловити подяку касирам відділення Приватбанку, що знаходиться за адресу м. Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 25-А, а особливо Наталії Пришляк за професіоналізм, оперативність і доброзичливість.
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2022, 18:12
Вітаємо! Наші колеги завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами!
Проблема решена
RussellUA 24 ноября 2022, 6:51
Вже 12 років є клієнтом клятого банку, але чим далі, тим гірше він стає! Вчора в банкоматі ПриватБанк, відбувся збій в ТЦ Токіо, м.Ужгород, о 18:57, кошти не видали, а з картки списали 10000! Ледь подав заявку про дану ситуацію через клятого, тупого робота, який назвав термін вирішення даної ситуації протягом від 1 до 14 днів (у кращому випадку), номер заявки 25861677! З живим оператором нереально зв’язатися оскільки це масовий збій по всій країні і черга до оператора колосальна! Виходить я протягом цього часу буду без грошей! Сьогодні вранці додзвонився до клятого, живого оператора і скажу, що той на краще за робота, просив нормально, щоб розібралися протягом 24 годин, інакше буду фіксувати усе заявою до поліції з вилученням відеоспостереження та подавати до суду на них і буду вимагати компенсації за завдання моральної шкоди мені, витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу також на них, щоб суд зобов’язав їх відшкодувати мені ці витрати! Чесно, я є клієнтом ще декількох банків і скажу, що ПриватБанк, йде поступово на дно!
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2022, 11:11
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. За результатом обробки заявки ми інформуємо клієнта. Радимо перевірити сповіщення в своєму Приват24, щодо вашої заявки і повернення коштів.
Полезный комментарий
RussellUA 24 ноября 2022, 17:07
Щойно повернули кошти! Дякую за оперативність! Банкоматів буду тепер остерігатися)
Проблема решена
vasilissunny 24 ноября 2022, 5:09
При пополнении карты через терминал выключилась электроэнергия, платеж не прошел.
Банк сказал, что не видит операцию.
В приват 24 было написано, что все проверят и решат проблему в течение 1 дня, а если нужна будет инкассация — то течение 3 дней. Уже через день, при проверке статуса заявки, было написано о 14 днях. Сообщение о трех днях чудом исчезло. Прошло ещё 4 дня, теперь уже написано ещё о 14 РАБОЧИХ ДНЯХ. Скажите пожалуйста, сколько ещё вы будете издеваться? Верните мне мои деньги, по камерам должно быть прекрасно видно, что я клала деньги в банкомат! Не видела никогда ещё более хамского отношения к клиентам от банка!
Благодаря банку мне теперь не что жить до зарплаты!
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2022, 10:44
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наразі заявка на повернення коштів в роботі. Ми очікуємо проведення та звірки результатів інкасації. Це дасть змогу перевірити суму внесених коштів. Прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішення питання якомога швидше.
Проблема решена
Julivaleeva 23 ноября 2022, 22:08
22.11.2022 поповнювала рахунок на терміналі Приват, той що видає і приймає. Авторизувалась з допомогою карти, обрала цю ж карту для поповнення. Поклала суму 12300 грн, потім обрала додати готівку і поклала 20000, купюрами по 200. Апарат перерахував кошти, що було чути, потім подумав. Видав помилку на екран про неможливість операції. Віддав мою карту і чек з моїми даними, і написом -неможливо здійснити операцію. Ваші кошти залишились в банкоматі. Очікуйте автоматичного повернення коштів протягом 15 хвилин.
20 хвилин простояла біля цього термінала, намагалась додзвонитись, що теж ще той квест. Потім зайшла у відділення, яке поруч, звернулась до консультантки. Поки вона намагалась створити заявку пропало світло. Сказала чекати дзвінка. Не дочекалась… З 100500 спроби і очікування добилась зв’язку з оператором. Прийняли заявку. Сьогодні прийшла відмова, і повідомлення, що факт збою за моєю заявкою не підтверджено. Знов година часу на те, щоб додзвонитись і пів години на те, щоб пояснити проблему. Знов прийнята заявка, тепер очікування до 14 днів!!! Сказати, що я в щоці, це нічого не сказати…
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2022, 9:57
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
оооо оооо 23 ноября 2022, 19:18
ПриватБанк запровадив суворі обмеження на зняття готівки в банкоматах: стали відомі причини — інормація від 22.11.2022
https://biz.today.ua/pryvatbank-zaprovadyv-suvori-obmezhennya-na-znyattya-gotivky-v-bankomatah-staly-vidomi-prychyny-2/
У банку на гарячій лінії ТАКЕ заперечують
Хто має нести відповідальність за надання неправдивої інформації ???
Приватбанк
Ответ банка
24 ноября 2022, 11:02
Добрий день!
Це неправдива інформація, ПриватБанк не обмежував зняття готівки, а навпаки встановив єдині ліміти отримання готівки в мережі банкоматів банку з карток ПриватБанку та інших українських банків на рівні 20 000 грн.
Всі деталі є тут: https://privatbank.ua/news/2022/11/24/1809
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vlada45 23 ноября 2022, 14:06
14 ноября с моей карты мошенники украли 7188, 4 платежа по 1797грн за розваги эпл. Вообщем банк писал «заявка в работе «на возврат средств ждите от 45 до125 дней). Я так же обратилась в поддержку эпл на возврат средств. Не знаю сработал ли оперативно эпл или приват, но деньги вернули сегодня 23 ноября на карту. Спасибо) и кстати рекомендую людям снизить лимит оплаты в интернете до 0. Мой cvc я не знаю как узнали мошенники ибо карта лежит дома., может как-то рандомно подобрали
Приватбанк
Ответ банка
23 ноября 2022, 15:22
Вітаємо.
За перевіреними даними бачимо, що подані вами заявки у Банку ще у обробці. Також варто зазначити, що у випадку, якщо інтернет ресурс проведе списання повторно, Банк по поданим раніше заявкам продовжить проводити необхідні дії для повернення коштів.
Проблема решена
0638465555 22 ноября 2022, 17:39
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 20-А
Знімала гроші в банкоматі. Банкомат наче відраховував гроші, але нічого не видав. Кошти списались з рахунку. Ці гроші я отримала як ВПО на себе та двох малолітніх дітей. Наступний раз я щось отримаю в середині грудня. Оператор сказав чекати, вони розбираються. В мене питання як пояснити дітям, що їсти нема чого через помилку банку. Куди звернутися щоб мене почули?
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2022, 18:34
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема решена
WiktorSz 22 ноября 2022, 13:49
Доброго дня.

Мені прийшло повідомлення, що у мене є борг перед банком.
18 листопада я зателефонував на гарячу ліні, де мені повідомили що я маю борг перед банком — це судовий збір. В 2020 році я мав певні проблеми з виплатою по кредитній картці і банк подав на мене в суд, з метою відшкодувати борг. В 2021 році я погасив картку і вона була закрита в особистому кабінеті. Після закриття карти до тепер ніхто претензій не виставляв. Ваш оператор повідомила мене, що суд своїм рішенням призначив мені виплату боргу і судового збору. Я повірив інформації вашого оператора і погодився погасити борг до 25.11.2022 року, сума виплати — 2110 грн.
Я вирішив перевірити правдивість інформації наданою вашим оператором.
У відкритому доступі мені вдалось знайти мою справу в Єдиному державному реєстрі судових рішень (Єдиний унікальний номер справи — 183/6998/20).
По справі винесено 3 рішення:
Рішення № 93852293 від 21.12.2020 року — справу повернуто на доопрацювання.
Рішення № 94908475 від 15.02.2021 року — справу повернуто.
Рішення № 102013360 від 20.08.2021 року — Головному управлінню Державної казначейської служби України в Дніпропетровській області повернути Акціонерному товариству Комерційний банк «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570) сплачений при подачі до суду позову до ОСОБА1 судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок згідно платіжного доручення № PROM9B6418 від 29 жовтня 2020 року.
У мене виникає питання — чому банк вимагає від мене повернення судового збору, якщо судовий збір повернуто і виходить, що у мене немає заборгованості?
Мені дуже не приємно, що ваші фахівці надають клієнтам неправдиву інформацію.

З повагою, Віктор Шептак.
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2022, 15:28
Вітаємо. Ваше питання передане відповідним фахівцям, за результатами розгляду якого з вами вийдуть на зв'язок.
Проблема решена
klimmo 22 ноября 2022, 10:51
15.11.2022 проводив дві операції по зняттю готівки з картки приватбанку. Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, проте відключили світло і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн + 100 грн коміссії! Після того, як я залишив заявку на повернення коштів — було написано, що термін розгляду 1 день, за необхідності інкасації — 3 дні. Відповідь надійшла через 7 днів, і у відповіді сказано «На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат „Допомога Онлайн“.» Якщо б це було 200 чи 500 грн, я би навіть заявку не залишав, але по факту приватбанк вкрав в мене 10 000 грн та ще й коміссію за це взяв.
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2022, 11:46
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Вже перевіряємо інформацію. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
IrynaNik 22 ноября 2022, 10:22
Була постійним клієнтом Приватбанку протягом 15 років, користувалася всіма послугами, мала декілька рахунків у евро, доларах та в гривні. Але 6 червня шахраї вкрали всі гроші з рахунків, включаючи і кредитні кошти в розмірі 30 000 грн., було відкрито кримінальне провадження.Я відразу написала листа до Приватбанку з проханням не нараховувати проценти по кредиту, оскільки гроші вкрали (додала всі документи на підтвердження), щоб я змогла повернути кошти без процентної ставки банку за користування кредитом)))) Але банк повідомив мені, що не може цього зробити, оскільки мають бути рівні умови для всіх клієнтів банку. І у жовтні місяці підіймається процент за користування кредитом на 3.5 відсотка, а був 1.7. Оскільки фінансова ситуація наразі дуже складна у кожного українця, я не можу відразу закрити кредит з вкраденими грошима, щоб не переплачувати більший процент.
Тут у відгуках я прочитала коментар від Приватбанку, що у них індивідуальний підхід до кожного клієнта і вони розглядають процентну ставку по кредиту для кожного клієнта індивідуально. Це повністю суперечить той відповіді, яку я отримала в листі від банку раніше.
Питання до Приватбанку: чи готові ви до лояльності до клієнта, який постраждав від шахрайських дій за допомогою приват24, а відділ безпеки спрацював тільки коли всі гроші були виведені з усіх рахунків чи будете продовжувати заробляти % ставки за «користування кредитом «на своїх постійних клієнтах?
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2022, 12:28
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Банком було прийнято рішення повернути стандартні умови щодо платежів для погашення заборгованості за кредитними картками для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Описані дії могли бути проведені тільки при володінні доступом до вашого Приват24. Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути нарахування відсотків, які були нараховані на заборгованість.
dmitry19882022 21 ноября 2022, 20:18
18.11.2022 года в Днепре выключили свет по улице Яворницкого, я засовывал деньги в терминал, что бы пополнить счет, но выключили свет!!.. Оставил заявку вечером около 17 — 00 часов. после пришло уведомление в в приват 24 что решиться в течении суток. Через время продлено рассмотрение до 72 часов. На третий день продлили до 14 суток. Звонил на горячую линию некомпетентно ответили и думаю может и не получу деньги слава богу записал разговор и есть определенное образование, что бы подать иск в суд и выложить это в социальные сети! Жаль, что данный банк относиться к клиентам не компетентно это ухудшает его репутацию. Просто из-за таких случаем и его поносят не корректно и всех сотрудников и это
Приватбанк
Ответ банка
22 ноября 2022, 9:02
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Newvol 21 ноября 2022, 15:25
Ну що ж «коханий» Привабанк, ти в черговий раз пробив дно…
15 років ми були разом, але напевно треба прощатись.
Чуєш Приват, ти був в топі років з 10 тому, але зараз вже не твій час.

банк взяв та заблокував мені карту, з якої я зняв готівку за кордоном, зняття було ще два тижні тому (це було друге зняття готівки за 15 років)

Сьогодні прийшло СМС «Просимо надати фото з карткою, або її буде заблоковано»
Цікаво, а яким чином зробити фото з карткою протягом години, якщо вона вдома? ти працюєш до 17.00 і додому треба доїхати…
на годиннику було 15:20…
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2022, 16:51
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Щоб повторно отримати посилання для підтвердження операції, ви можете звернутись в чат «Допомога Онлайн».
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Татьяна жолоб 21 ноября 2022, 13:05
ФОП, перемістились з Харкова до Умані, у відділенні банку підтвердили нове місцезнаходження, але кошти так і не почали надходити від нерезидентів. При тому, що рахунок робочий, по ньому є рух у гривні.
В повідомленні при вході в сервіс написали, що отримувач платежів знаходиться в небезпечній зоні. Я знаходжусь у м. Умань, у відділенні банку підтвердили своє місцезнаходження.
Змінили місце діяльності, перевідкрили рахунки, в банку запевняли, що такі дії змінять червону зону на зелену але нажаль нічого не змінилось!
Спілкування в чаті крім стандартних відписок нічого не дає. Неприємно бачити таку «підтримку» малого бізнесу зі сторони державного банку. А як бути тим, хто залишився в Харкові та вирішив не виїжджати?
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2022, 17:27
Добрий день!
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок.
Якщо наразі у вас залишились невирішені питання, напишіть нам в приватні повідомлення, щоб ми допомогли розібратись.
Добрий день хотів би подякувати не побоюсь цього слова експерта, а що найголовніше людину з душею Вікторію Мирошниченко 21494
Я пенсіонер перебуваю під окупацією у місті Нова Каховка. Тут немає українського зв’язку приблизно з березня місяця, що звичайно не дає можливості входу в приват24, тому що потрібно підтвердити вхід смс від приват банку. Вікторія допомогла пройти верифікацію для підключення входу по пін-коду в приват24. Велике їй дякую за це.
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2022, 13:55
Вітаємо.
Вікторія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема решена
Alex32232 21 ноября 2022, 5:15
Оплачивал услугу фрилансеру, через форму Paypal на сайте.
Выдало ошибку что платеж не прошел, но деньги были отправлены с моей карты.
Написал в тех поддержку Paypal говорят что надо обратится в банк.
В тех поддержке ПриватБанка написали что деньги в резерве на 10 дней, если Paypal захочет их снять. Но в Paypal сказали что пробовали снять три раза и все попытки были отклонены банком. Выходит мне надо ждать 10 дней чтобы затем опять оплатить и Приват по неизвестной причине не отправит их Paypal и получателю? Написал это в саппорт Привата — молчат. Просто нету никакого ответа в диалоге. Верните деньги назад на мою карту чтобы я смог оплатить фрилансеру или отправьте их Paypal куда я отправлял их изначально.
Приватбанк
Ответ банка
21 ноября 2022, 10:54
Вітаємо.
У випадку, коли з боку банку операція успішна, сума зарезервована і очікує підтвердження запиту від отримувача. сума може бути автоматично повернута на рахунок, якщо отримувач не запросить її до списання протягом 10 днів. У разі, якщо він не буде підтверджувати платіж, ви можете повернути кошти, скасувати резерв.
Якщо у вас є документи, що сума не буде списана (наприклад, чек про скасування платежу, скріншот зі скасуванням замовлення і т.д.), за зверненням до підтримки банку ви можете сформувати заявку на розблокування суми.
Samsonov777999 20 ноября 2022, 15:33
20.11.2022 знімав готівку в банкоматі Ощадбанку, з рахунку кошти знялися, а банкомат не видав. Відразу звернувся на «гарячу» лінію, віртуальний оператор вирішив питання за 5 хвилин, кошти відразу повернулися. Дуже приємно!
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2022, 18:05
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку!
Проблема решена
6eh3un 20 ноября 2022, 11:10
16 листопада 0 1535 с кредитной карти було списано 95 фунтов стерлингов без смс підтвердження.Коли на карті ліміт на оплату в інтернеті 2 долари і використовувався 3d securiti. Зайшов в приват24 и заблокував карту, потім перезвонив на 3700 повідомив про шахрайство оператору.Мене запевнили що все добре, и гроші нікуди не пішли, бо звернувся вчасно, але на наступний день на мою скаргу було дано відповідь що оплата пройшла на сайт amazon.co.uk бо ввели CVV код.И тепер треба чекати 120 днів рішення від VISA.Но на даний момент складаеться враження что ПБ всерівно на ПОСТАНОВА ПРАВЛІННЯНаціонального БанкуУкраїни від 30квітня 2010року № 223 П6.7 6.8. Негайне відшкодування коштів.Будемо писати досудову притенцію на відшкодування.
Після цьго всього я сам пішов на амазон и в ЦПП вийшов на консультанта по безпеці платежів котрий був згоден мені домогти в вирішенні питання, але треба було дати йому 9 значний код (ID платежу) но як виявилося банк НЕ МОЖЕ его надати, так як він відсутній.Що мене зовсім загнало в ступор.Платіж вони провели, а в чеку не має ID.Цирк тай годі.
PrivatBankQM хіба банк може ігнорувати Постанови національного банку?
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2022, 15:45
Добрий день!
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні операцій, які визначаються системою, як ризикові на основі великої кількості чинників. Якщо платіж проводиться на сайті, який вважається довіреним, платіж розцінюється не як ризиковий і в такому разі інтернет ліміт не буде задіяний. Також зазначимо, що для проведення платежу на сторонньому сайті необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику (CVV, строк дії та номер картки).
Проведення оплат в інтернеті та їх оскарження, разом з термінами розгляду заявки на оскарження таких платежів здійснюється за правилами міжнародних платіжних систем.
Заявка на повернення вже створена і знаходиться в роботі. За результатом її розгляду ми вас додатково проінформуємо.
Проблема решена
Каріна Оверченко 20 ноября 2022, 1:38
18.11.2022 року, хотіла зняти кошти в банкоматі, через послугу зняття готівки без картки. Після першої і другої спроби, на екрані з’явився напис «сума і помилка», а після третьої спроби напис «операція успішна». Кошти банкомат не видав, а з картки було списано 600 грн. Заявку було створено, номер 25834323. Але так і не зрозуміло, коли буде повернення і чи воно взагалі буде
Приватбанк
Ответ банка
20 ноября 2022, 9:53
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Заявка на повернення коштів вже в роботі. Очікується перевірка результатів інкасації, що дозволить впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝