×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Нет выбора языка в приложении
ПриватБанк є державним українським банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною і видалення російської мови з додатку Приват24 стало лише питанням технічного відключення.
Комментарии (5)
Повне провалля.
Повний бардак, обслуговування просто на рівні 00000
Написать комментарий
Приват незаконно заблокировал мои деньги
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та допомогти розібратися в ситуації.
Комментарии (17)
Банкомат не видав кошти,тому,що не стало світла
Якщо ви знімали кошти з картки не ПриватБанку, та кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Комментарии (10)
Банкомат не видав готівку, а кошти списав
За вашим зверненням вже була створена заявка на оскарження операції.
Комментарии (3)
Об адресах ДЕЙСТВУЮЩИХ банкоматов
Повідомити, в яких банкоматах наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка.
Кількість магазинів регулярно збільшується.
До вашої уваги також перелік чергових відділень, які працюють, коли немає світла:
https://static.privatbank.ua/files/dutyDepartments.pdf
Банкомати й термінали обслуговування у відділеннях також працюють.
Комментарии (3)
Кража денег с кредитной карты приват банка
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дані оплати могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Комментарии (10)
Человек лучше всякого робота
Она не осталась безучастной к моей проблеме, помогла мне разобраться и помогла составить обращение в службу поддержки. Первый раз пишу отзыв на обслуживание в Приватбанке и хотел поблагодарить её за помощь и участие в моей проблеме. Так же хотелось поблагодарить её руководителей за то что они нашли такого прекрасного, вежливого и участливого сотрудника. Действительно Приватбанк банк № 1.
Наталія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написать комментарий
Приложение Терминал
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене.
Для отримання офіційної відповіді ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Комментарии (3)
Не повертають кошти
Передали питання колегам. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (4)
Відсутність пластикових карток та вічні черги
1. Чому в місті Горішні Плавні працює тільки одне відділення вашого банку? Чисельність населення 50 тис. чол. Із-за цього в одному відділенні завжди кілометрові черги не на одну годину. Ніхто за чергою не слідкує, не запитує, хто і куди стоїть. Люди між собою завжди сперечаються, хто за ким займав, та хто коли прийшов. Чому немає амбасодора ОДНОГО відділення, який зміг би трохи тримати порядок?
2. Чому людина має приходити на відділення, висидіти годину в черзі, а потрапивши до менеджера (Тетяна) дізнатись, що немає пластику аби видати нову карту.
Мені повідомили, що термін всіх карток подовжено на 12 міс, але сама карта вже зношена і потребує негайної заміни, оскільки є варіант, що наступного разу банкомат її просто не віддасть, а «зажує». Карта 4 роки в активному використанні.
На моє запитання, то коли ж буде пластик, менеджер відповіді не надала, лише сказала, що я маю приходити протягом тижня і запитувати чи не з’явився пластик.
Приват Банк, з вами все ок???
Тобто в мене більше немає роботи, сім'ї чи своїх справ, а я маю щодня ходити запитувати чи є пластик? А, якщо він є, знову висидіти годину в черзі??
Мені не потрібна діджитал картка, а потрібна сама звичайна — зарплатна.
Тобто, щоб «тюхати» всім підряд свою Універсальну, то пластик чомусь у Приваті безкінечний, а щоб отримати нову, зарплатну карту — пластик закінчився.
Дуже дивна робота вашого банку.
Як залучати нових клієнтів, отримувати кошти від них на депозитні рахунки та отримувати комісію за свої послуги, то Приват банк в передових. А як надати пластик для ОДНОГО відділення, то тут проблемка у вас?
Чекаю на вирішення мого питання!
Дякую.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми даємо змогу проводити необхідні операції через дистанційні канали, як то Приват24, термінали та банкомати, щоб клієнти мали змогу не гаяти зайвий час на візит до відділення.
Що ж до описаної вами ситуації, то інформація передана для перевірки профільним фахівцям. На зараз ми бачимо, що у відділенні є картки для виплат, в тому числі Gold рівня. Наші колеги зв'яжуться з вами після проведення перевірки за ситуацією.
Комментарии (6)
Получение перевода в отделении банка
Для зручності клієнтів ми розмістили на нашому сайті інформацію по відділенням, які працюють автономно і продовжують обслуговувати клієнтів навіть у разі відключення електропостачання. Ви можете переглянути список чергових відділень зайшовши на наш сайт https://privatbank.ua/ і натиснувши на кнопку вгорі «Чергові відділення».
Комментарии (1)
Шахраї і максимально проблемний додаток
Після третьої спроби поповнити рахунок побачив в додатку сповіщення, що є проблеми з роботою і не рекомендується повторювати платежі.
В 11.19 зателефонував оператору, повідомив про ситуацію, почекав 2 хвилини поки вона щось перевіряла, після чого оператор мене запевнила, що ці операції не зареєстровані і відповідно жодного списання коштів не буде.
Після чого, з 12.30 до 13.00 списало 540 грн трьома платежами.
Після цього зателефонував оператору ще раз, і вона каже, що повернути гроші не можуть, бо оператор зв’язку не повертає гроші.
Не рекомендую Приват24 нікому, пора закривати карту і переходити в адекватніший банк.
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Комментарии (1)
Шахраї
Користуюсь приватом вже більше 15 років, і як фізособа,і як підприємець. Сьогодні стикнувся з ситуацією що хтось замовив кошти на зняття (100 000) на сихівській 8, при тому що я знаходжусь далеко від Львова на лікуванні після поранення. Мій телефон я нікому в руки не давав, я зараз один в квартирі проживаю, пароль і доступ до Приват24 ніхто крім мене не має. Поясніть як таке може відбуватись? Хто може замовити готівку крім мене, якщо телефон біля мене постійно? Може вам пора поміняти керівника відділення? Можливо це вона вчиняє шахрайські дії або просто займає посаду, з якою не справляється?
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом перевірки.
Комментарии (3)
Подобається оплата частинами
Дякуємо за ваш відгук! Ваша оцінка мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Що ж до комісій, то зайвих витрат на них ви можете уникнути ознайомившись з актуальними тарифами по карткам. Це можна зробити на нашому сайті https://privatbank.ua/. Так, наприклад, при переказі з картки для виплат на універсальну комісії немає.
Написать комментарий
банкомат завис, сотрудники не чинят , уже сутки не возвращают деньги
номер заявки 25871083
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Комментарии (6)
Обслуглвування Приватбанк.
Комментарии (1)
Подяка керівнику відділення 66 Дніпро
Обов’язково передамо Богдану Олеговичу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написать комментарий
Видача готівки
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності.
Комментарии (2)
банк кидає на гроші 100 usd
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)
на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)
я звернувся через чат у додатку приват24
1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.
4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.
5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.
6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.
7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.
8) 2022−11−25
отримав відповіть від банка про те що пони отримали відповідь від НБУ про те що
«Згідно акту НБУ купюра визнана значно пошкодженою (має забруднення, плями, колір яких контрастує з кольором навколишнього зображення або навколишньої незадрукованої ділянки банкноти, внаслідок забруднення має свічення під дією ультрафіолетових променів по всій площині банкноти).»
за посилання фото курюри
та акт нбу
https://drive.google.com/file/d/1CBTQfjCPr2D8b_ZhwSAK0sXlx0Nop8ao/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1gpitOYsHNeztvG1ZXlMxcadRA45K4qJB/view?usp=share_link
банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
вони так наполегливо хочу мене кинути що я цілком допускаю що і бруд був нанесенний їми самими навмисно.
прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв`язок.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Комментарии (8)