Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
wital 19 декабря 2022, 22:33
Недели 3 назад, пришлось через этот, банк мечты, оплатить счёт в интернете, к сожалению другого варианта небыло, вообщем приват снял свои проценты при пополнении счета, потом снял проценты при оплате в интернете и успешно заблокировал деньги, в результате на передовой защитники не получили сигареты, а купить их там просто негде, но потом началось самое интересное, по запросу куда ж делись деньги, банк начал требовать какие то справки, доказательства что товар не был приобретен, и клятвенно обещал вернуть деньги, но прошло 3 недели, денег так я и не увидел, вообщем связыватся я больше не хочу с этим банком, но деньги то верните, они здесь не просто даются
Приватбанк
Ответ банка
20 декабря 2022, 10:43
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Софія Краснопольська 19 декабря 2022, 13:34
Сьогодні вирішила зняти гроші з банкомату Приватбанку. Видало помилку, у якій було наступне: виникла помилка, гроші не будуть списані. Але гроші списало звичайно що.
Я одразу звернулась до послуги оператора. Ні вибачень, ні нічого. чекайте до 14 днів. А навіщо вам камери? Навіщо взагалі ставити такі банкомати?
Сума була немаленькою, а якщо б це була моя зарплата, то на що мені жити? Звісно, банк про це не хвилюється. Жахливе обслуговування та відношення до клієнта — користуватись більше не буду. Цікаво ще чи взагалі повернуться кошти та через скільки днів. Виглядає як шахрайство з боку банку!
Приватбанк
Ответ банка
19 декабря 2022, 15:16
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Ungvar2022 19 декабря 2022, 11:13
Отделение по адресу: Ужгород, пр-т Свободы, 3
Я должна это написать.
Начитавшись отзывов здесь и на других сайтах про НЕвозврат депозитов в Приватбанке, я, мягко говоря, была в шоке … Но, к моему счастью, мне по первому же требованию вернули ВСЁ! Все мои заявки на выдачу налички были выполнены точно по датам, без проволочек.
Работники отделений в Ужгороде по проспекту Свободы 3 и по ул. Швабской 57 сработали на «отлично».
Мой Новый год будет с отличным настроением.
Приватбанк
Ответ банка
19 декабря 2022, 12:28
Вітаємо.
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у вас тільки позитивні емоції.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olhakt 18 декабря 2022, 22:48
17.12 подала скаргу, що оновлення програмного забеспечення лише погіршило те, що було. І замість того, щоб зреагувати, щоб повернути зручне користування, банк зреагував, що «працює над покращенням нашого сервісу, в тому числі, відповідно до побажань та пропозицій наших клієнтів.»

Серйозно? Тоді навіщо кожне оновлення робить користування інтернет-банкінгом більш незручним?

Раніше «регулярні платежі» мали одну сторінку, заповнила, проскролила, перевірила, що всі віконця заповнені, зберігла. Звірила, що сума запланованих платежів в програмі співпадає з тим, що порахував самостійно, покійно закрила додаток.

Роки 4 чи 5 назад розділили на 2 сторінки НАВІЩО?
Ви розумієте, що коли у людини дислексія, то і так проблема бути впевненим, що все вірно, а тепер прийшлося листати туди-сюди. Ну, о’кей якось прилаштувалася. Просто звіряла суму запланованих платежів і якщо співпадало, раділа, що «фух, не потрібно нічого знову листати».

І ось нове «покращення», мало того, що різний формат сторінок (одна вузенькі, інша широка), так ще й суми операцій немає. Тепер поки зорінтуєшься де і що, час іде, та ще й не можеш кінцеву суму звірити.
Навіщо ви витрачаєте гроші на маркетингові дослідження і опитування клієнтів, якщо вам до лампочки їхні потреби? Гроші списати?

Ви молодці, наробили пандусів, щоб люди, що рухаються візками, могли попасти у відділення. Але навіщо ви знущаєтеся над людьми, які мають інші вади зроров’я?

Можливо ви не помітили, але в країні війна, і тому надалі кількість користувачів з контузіями, і відповідно, з ментальними проблемами здоров’я, лише буде збільшуватися. То навіщо ви переробляєте функціонал банкінгу так, щоб він ставав все більш не зручним? Щоб зайвий раз познущатися над людьми з ментальними вадами?

Вас не просили покращувати, вас просять не погіршувати те, що нормально працювало.
І якщо все ж таки хочете покращити, то просто поверніть першу версію «регулярних платежів», яка була проста і зручна. І припиніть знущатися над людьми.
Приватбанк
Ответ банка
19 декабря 2022, 11:01
Вітаємо.
Кожна наступна версія Приват24 несе у собі покращення роботи онлайн банкінгу та оптимізацію сервісів. У разі виникнення труднощів, наша підтримка працює для вас 24/7.
Проблема решена
Сергій Горозій 18 декабря 2022, 17:28
Заявка 25986159. Намагався зняти гроші з гібридного банкомату Приватбанку. Він відрахував кошти, але не видав їх, а на екрані з’явився надпис про помилку і що, щоб я не хвилювався бо кошти з рахунку списані не будуть. Але вони були списані!!! В технічній підтримці лише кажуть чекати до 14 днів. Щоправда вони не враховують, що гроші мені потрібні тут і зараз. Я ніколи не повірю, що в банкоматі в центрі міста інкасація не проводиться кожного дня. Окрім того сам банкомат зараз працює, а значить з ним були проведені маніпуляції. Так чому тоді я повинен чекати повернення своїх коштів??? Це просто жах!!!
Приватбанк
Ответ банка
18 декабря 2022, 18:54
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Timofeyodessa 17 декабря 2022, 20:31
Снимали наличные с карты монобанк в банкомате (17.12.2022 в 12.54) Приватбанк по адресу г. Одесса ул.Прохоровская 39/41 Таврия В. Банкомат считал деньги потом выскочила ошибка и выскочила надпись что терминал не работает и адреса других банкоматов и деньги так и не выдал. А с счета списал 10000 грн + комиссию 90 грн. Вот так вот банкомат украл деньги с карты. Оставили заявку в Монобанке. Надеюсь на быстрое решение вопроса. А если бы это были бы последние деньги? Теперь нет доверия к банкоматам данного банка
Приватбанк
Ответ банка
18 декабря 2022, 10:40
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована.
Катерина Ковальська 17 декабря 2022, 15:23
Отделение по адресу: Киев, ул. Андрея Малышко, 5
Відділення по вул Малишко 5, скотськи ставиться до своїх клієнтів. Змушує чекати у зливу на вулиці, у відділення не впускають.
Сьогодні 17.12.2022 в проміжок 13−15 намагалась звернутись у відділення.
Керівник на мою вимогу з’явитися — відмовилась і не вийшла до людей. Охоронець людей не впускає причин не пояснює. Люди мерзнуть мокнуть. Мабуть саме за це зараз воюють їх рідні сини, доньки, брати, куми щоб ці тварюки просто сиділи і навіть прихистку від дощу людям не надали.
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2022, 15:42
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації.
Olhakt 17 декабря 2022, 14:04
У функції «регулярні платежі», після оновлення, викинули функцію «сума операцій за день» і «сума операцій за місяць».
Я не розумію, як таке можна було зробити.
Заявку на відновлення, оператор не подає з формулюванням «дякуюємо за ідею, що допомогаєме нам стати кращими», але «впровадження ми не гарантуємо» і постійно намагається скасувати/обірвати чат.

Це не ідея. Ця функція «сума операцій» була і є всюди. Як її можна було профукати?

Чудово «покращили», тепер цифри з монітору потрібно скрадати на калькуляторі.
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2022, 18:15
Вітаємо. Пропозицію передано відповідальним фахівцям. Ми завжди працює над покращенням нашого сервісу, в тому числі, відповідно до побажань та пропозицій наших клієнтів.
Rokambol 16 декабря 2022, 21:00
1 Ноя 2022 снимала деньги с банкомата авторизовывалась через карту внесла первую сумму 8000 операция успешна деньги на руках, ввожу вторую сумму 8000 банкомат начинает их считать и на экране появляется надпись технический перерыв, банкомат отдает карту, а денег нет.Вечером того дня мне приходит с банка уведомление, что произошел сбой и на счёт вернули эти деньги ,7 Ноя 2022 приходит ещё одно уведомление, что сбой не подтвердился и с меня банк списывает эту сумму, но списывает не 8000 как запрашивалась и на эту же сумму пришло уведомление, а списывает 7400 задним числом, а именно 1 Ноя, как я снимала деньги ,600 грн с моих же денег мне решили оставить.После этой чудо операции банк присылает мне квитанцию по которой непонятно в каком же я банкомате снимала деньги просто идёт снятие налички, так как после всех успешных операций на квитанции помимо клише всегда есть локация и прописанный адрес каждого банкомата где снимаешь деньги. По итогу месяц псевдорасследований, кормление номерами заявок и никто ни разу за это время никто не связался ни по телефону ни через оповещения, все время приходилось о себе напоминать, ответ один банкомат не инкассировал излишек, как же ж так если деньги по факту так и не получены.И на все разбежности по суммам с оповещением и списанием банком никто ни какие пояснения не даёт, нет ни одного аргументированного ответа, прикрываются своей безопасностью, а как же моя безопасность в вашем банке, кто за нее отвечает? И такой случай не одиночный, но никому ничего не нужно работа по методичке, номер заявки присвоили и жди вечность, а действительно разобраться в чем дело, а зачем …если бы такое случилось с работником банка не говорю уже о руководящей должности, уже бы землю рыли, а обычному человеку и так сойдёт даже и связываться никто не считал нужным.
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2022, 10:23
Вітаємо. Ми перевіряємо інформацію по описаній вами ситуації. За необхідності ми додатково зв'яжемось з вами в приватному повідомленні.
Проблема решена
shattah 16 декабря 2022, 20:31
Вони можуть запросто заблокувати вашу карту, через те, що ви не змогли відповісти на одне з їх питань, моя карта була відкрита багато років назад, оператор питає мене, яке місце роботи ви вказували при відкритті карти. Це якийсь жарт? Я карту відкривав 7 років назад, і з цього моменту змінив мабуть з десяток робіт.
Карту вони звичайно, що заблокували, всі мої скарги на рахунок роботи оператора Вікторії прийняті не були, ніякої допомоги з розблокування карти мені надало не було. Це найжахливіший банк зі всіх, з якими я мав справу.

В кінці всіх моїх спроб дозвонитись в цю шаражкіну контору і отримати хоча б якусь допомогу, мій номер просто видалили з зареєстрованого банківського аккаунту (відвязали) і тепер я навіть в службу підтримки дозвонитись вже не можу.

Шановні, ми зустрінемось в суді.
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2022, 9:46
Вітаємо!
Ми піклуємось про безпеку коштів та персональних даних наших клієнтів. При зверненні в підтримку з питань, які не є загальними, а стосуються карток клієнта, балансу на рахунках і т.п. ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки і йому можна надати інформацію персонального характеру. Фахівець підтримки може надати інформацію по карткам і рахункам у разі успішного проходження ідентифікації клієнтом. В іншому випадку, якщо на питання були дані відповіді, які відрізняються від інформації залишеної самим клієнтом раніше в банку, оператор не може бути певен, що спілкується саме з власником картки.
Варто зазначити, що відповідно до вимог чинного законодавства клієнти мають надавати в банк актуальну інформацію та оновлювати свої дані, які надавали в банк раніше. Тож, якщо дані змінились, актуалізувати їх можна своєчасно у відділенні або дистанційно через Приват24.
На жаль, по даним з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку. Ми звернулись до вас в приватному повідомленні і запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію по вашому зверненню в підтримку.
Vbirky 16 декабря 2022, 20:29
Оплата товару на новій пошті накладеним платежем. 27 листопада знято двічі з карточки приватбанку кошти в сумі 2621грн. Гроші досі не повернули
Приватбанк
Ответ банка
17 декабря 2022, 10:15
Вітаємо!
До Банку надійшов запит на списання коштів, який ми не могли ігнорувати, оскільки картка була задіяна в операції. Уточнити причину подвійного відправлення запиту на списання ви можете в підтримці поштового сервісу, в якому проводилась оплата.
Зі своєї сторони ми проводимо оскарження операції за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи. Як тільки будуть отримані результати, ми вас повідомимо.
Також слід зазначити, що самостійне звернення у підтримку даного поштового сервісу може пришвидшити вирішення ситуації, оскільки, ймовірно, повернення з їх сторони може бути швидшим, аніж через міжнародну платіжну систему.
Проблема решена
ngarash 14 декабря 2022, 21:58
Європейським партнером відправлені проєктні кошти (кошти ЄС) на рахунок організації в Україні (відправлено 24.11). Трансакція підтверджена банком ЄС (Бельгія), кошти успішно відправлені, повернення чи блокування не було, про що надано підтверджуючий документ. При цьому Приватбанк стверджує, що коштів для юрособи він не отримав. Пояснень, якою може бути причина — не надано. У Нацбанку поянюють, що якщо кошти не повернулися відправнику, їх не міг не отримати банк організації-отримувача. Прошу зарахувати відправлені кошти на рахунок-організації отримувача. Або надати пояснення — чіткий перелік причин, за яких може трапитись така ситуація — гроші відправлені, і не отримані на вказаний рахунок IBAN організації-отримувача, і не повертались організації-відправнику. Дана інформація необхідна для початку розслідування цієї ситуації з залученням Нацбанку та банку, через який Єврокомісія здіснює трансакції. Дякую.
Приватбанк
Ответ банка
15 декабря 2022, 14:25
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі переказу та допомогти розібратись.
Проблема решена
Martop 14 декабря 2022, 19:17
Колись мав карту універсальну взяв невеликий кредит до 1000 грн, точно не пам’ятаю, не виплатив його. Через два роки хотів погасити заборгованість зателефонував і мені виставили рахунок у 18000 грн намагався домовитись про реструктуризацію, але не вийшло банк на контакт не пішов. Пройшло ще 7 років прийшло виконавче провадження по якому я оплатив те що присудив суд, але пішовши до банку щоб відкрити карту для соціальних виплат мені у банку заявили що у мене борг у сумі 9200 грн це разом із судовими витратами хоча я вже їх оплатив виконавцю. Та ще заявили що соцвиплати підуть на погашення боргу автоматично. Тобто після рішення суду банк всеодно нараховував відсотки, за користування кредитними коштами і судові витрати у розмірі 1400 з чимось грн. Та й відповіли що рішення суду це не погашення боргу, а платити потрібно те що ми нарахували. Після моєї фрази що я буду звертатися до суду, юристів мене перестали з'єднувати зі спеціалістами з кредитних відділів. Банк здирник який плює на закон і працює на лоха. Не раджу мати справи з цим банком.
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2022, 20:02
Добрий вечір!
Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
виктор антонов 14 декабря 2022, 17:26
Сегодня 14.12. 2022 в 13−50 при снятии наличных в банкомате-терминале по ул. Отакаря Яроша 18Д Т Ц Движение, стоит в помещении и работает на прием и выдачу наличных., он не выдал деньги. Окно выдачи наличных на нем погасло, карту вернул. При этом на финансовый телефон пришло СМС сообщение.что в банкомате при проведении операции зафиксирована ошибка в работе оборудования и создана заявка 25976437.Свет при этом не исчезал.Неделю назад функция выдачи в нем не работала, это его «отремонтировали».У Вас есть скрытые камеры, фиксация операций и т. д.Поэтому меня интересует, когда Приватбанк вернет списанные со счета, но не выданные деньги?.. Или этот банкомат превратили в средство по изъятию денег пенсионеров?
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2022, 18:35
Добрий вечір!
Ми не прагнемо створити незручності клієнтам і завжди прагнемо максимально швидко опрацювати заявку, якщо через некоректну роботу банкомату він не видав готівку. В деяких випадках для опрацювання заявки необхідні результати інкасації. За результатом заявки ми інформуємо клієнта.
Светлана Неволина 14 декабря 2022, 15:37
Много лет была клиентом Приватбанка, все свои сбережения хранила там, и была в принципе, довольна. Что произошло сейчас с банком остается загадкой для меня. Но это тихий ужас. Начнем с того, что пока я находилась на окупированной территории, и не имела доступа к приват 24, банк самостоятельно продлил мне срок депозита на 6 месяцев, даже не поставив меня в известность. Ладно. Пусть. У меня золотая карта Приватбанка, и я до окупации пользовалась кредитными средствами, за что банк насчитал мне немалые проценты, ладно. Пусть. Каково же было мое удивление, когда выехав из окупации, погасив долг и все проценты, спустя неделю, приватбанк полностью ограничил действие кредитки. Это в то время, когда тот же ПУМБ даже проценты не начисляет временно на кредитные средства из-за войны! Деньги свои из Приватбанка заберу, я очень разочарована, о том, что бы быть их клиентом еще когда-нибудь, и речи идти не может!
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2022, 16:13
Добрий день!
Продовження депозитного вкладу на новий строк відбувається автоматично відповідно до умов та правил надання банківських послуг. Клієнт може відмовитись від продовження в своєму Приват24. Здійснити вхід в акаунт можна в тому числі, якщо відсутній мобільний зв'язок, в такому разі підтвердження входу здійснюється альтернативним способом. У разі виникнення труднощів з цим наші колеги в онлайн чаті на сайті банку завжди раді допомогти.
ПриватБанк зробив ряд кроків для підтримки клієнтів в цей нелегкий час, таких як, введення кредитних канікул, а після їх закінчення була зменшена відсоткова ставка по кредитному ліміту на певний час, щоб знизити кредитне навантаження на клієнтів. Зараз банк не нараховує штрафи і пеню.
Наразі кредитний ліміт на картці обмежений тимчасово, а власні кошти доступні для користування. Банк постійно переглядає ліміти та при знятті обмеження з картки повідомить вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maslivbrid29 14 декабря 2022, 8:22
Грубе відношення до клієнтів. До працівника підходиш і такий вигляд робить «Нащо ти до мене підходиш?».
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2022, 10:25
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Maslivbrid29 13 декабря 2022, 20:06
Будьте уважні! Впарюють кредитну карту і не кажуть що це вона. Мова йде про карту універсальну.
Приватбанк
Ответ банка
14 декабря 2022, 10:25
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення деталей ситуації.
Проблема решена
Veselka7 13 декабря 2022, 14:34
До цього тільки читала негативні відгуки, тепер, на жаль, пишу про «Приват» і я.

Раніше часто користувалась кредитними грошима банку, але майже завжди повертала їх до закінчення пільгового строку (дуже зручна опція). Декілька разів не встигала, але обов’язковий платіж вносила без затримок.

Зараз, вже майже рік в мене плюсовий баланс, користуюсь рахунком/карткою для поточних платежів або переказів. Декілька тижнів тому мені зменшили кредитний ліміт з 50000 до 5000, написали, що з поточною ситуацією в країні, ок, я все розумію.

Але з тиждень тому мені взагалі заблокували картку! На моє логічне питання «чому?» була відповідь, цитую: «Ваша картка тимчасово заблокована до погашення простроченої заборгованості. Вам необхідно терміново внести прострочений платіж і з картки буде знято блокування на кредитні кошти протягом 3-х робочих днів (вихідні та святкові дні не враховуються). В іншому випадку картка може бути заблокована назавжди.»

Я відповідаю, що в мене немає боргів дуже давно, перевірте історію руху грошей, але хто мене чує? Кажуть, що інформацію перевірять і через 3 дні знімуть блокування. Ок, чекаю.

Сьогодні пройшло вже 7 днів, нічого не змінилося. На моє питання, оператор чату знаєте, що мені написав? Ні, не вітаю, все з’ясували, доступ до картки відновлено, а ось що:
«Мені шкода, що зараз Вам недоступні кредитні кошти. Це пов´язано з простроченими обов´язковими платежами. При цьому Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.

На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження.
При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по SMS."

Тепер мені залишається тільки зняти залишки особистих коштів з рахунку та взагалі закрити його до біса!

Послугами Привату користуюсь вже більше двадцяти років, ніколи не думала, що доведеться таке писати, але… люди, зараз банків дуже багато, вибір величезний, технічна підтримка в них теж на високому рівні, Приват вже не єдиний, навіть не в перших рядах по умовах для вкладників, гірший мабуть тільки «ощад». Тож подумайте, чи варто відкривати в ньому рахунок, бо якщо з давніми клієнтами так обходяться, то яке відношення буде до нових…
Всім добра.
Слава Україні!
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2022, 15:19
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наразі по картці тимчасово обмежене користування кредитними коштами для зняття готівки та переказів з картки. При цьому покупки в магазинах, оплата комунальних платежів та поповнення мобільного можуть проводитись за рахунок кредитного ліміту. Дане обмеження встановлюється та знімається банком автоматично беручи до уваги велику кількість факторів. З власними коштами можна проводити всі типи операцій, як і раніше.
Ми перевірили ваші звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб покращити якість обслуговування.
Проблема решена
DashaQueen 12 декабря 2022, 22:39
Я забула пароль до застосунку. При спробі відновлення паролю видало помилку «Операція відхилена». В іннформаційному центрі повідомили, що це масова проблема і відновлення доступу до Приват24 можливе не раніше 15.12.2022. Сьогодні 12.12.2022. Тобто, Приват пропонує мені чекати три доби для відновлення доступу до онлайн банкінгу. Якщо я намагаюсь ввійти в застосунок, отже, питання термінове і три доби воно чекати не може. Користуюсь послугами більше 10ти років і послуги стаюсь все гірше. Нікому не раджу користуватися банком. Краще перейти в Райффайзен або ж Моно.
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2022, 10:28
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
anna010101 12 декабря 2022, 20:34
Отделение по адресу: Одесса, ул. Бунина, 30
Расскажу свою прекрасную историю про Государственный банк ПриватБанк…
Так получилось что застала война меня заграницей и все месяцы войны начиная с 24 февраля я и муж помогали чем могли. Закупали нужные товары заграницей и нет мы их не продавали, мы помогали с закупкой бесплатно на что есть около тысячи скриншотов и сотни свидетелей.
Пользовалась тремя банками Монобанк, Абанк, ПриватБанк. С сентября месяца сначало был финмониторинг от монобанка, потом абанк. Хочу отметить идеальную работу в этом вопросе монобанка, были запрошены налоговые декларации, пояснения, потом связался оператор, попросил ссылки, скриншоты сборов и куда ушел товар. Было отослано около 300 скринов, 3 дня рассмотрения и благодарность что помогаем Украине) абанк рассматривал 9 дней и тоже звонили, так как не могли получить гигантское письмо на емайл тоже успешно и вот наступило время ПриватБанка время…
Сразу скажу скотское отношение…
Отправляю в чат на следущий день декларации и пояснения, ждём неделю, полная тишина. Пишу опять в чат, ой что-то не получилось пришлите ещё раз, были сбои. Опять неделя. Звонок на телефон начальник отделения, где регистрировали карту. У вас финмониторинг почему нет документов…ступор…мы же два раза отправляли и чате нам дали ответ что получили. Ну вы распечатайте и принесите в отделение банка или ещё раз отправьте в чат. С третей попытки отправляем и чудо пришел ответ, документы на проверке, документы успешно прошли проверку, пишем в чат, все ли хорошо, да все ок. Через ДЕНЬ приходит разрыв отношений с банком. При этом НИКТО НЕ ЗВОНИЛ, НЕ ПО ПОЧТЕ, НИЧЕГО НЕ ПОПРОСИВ ПРО ВОЛОНТЕРСТВО. Через день закрылся доступ в Приват24 и по телефону один ответ, явитесь лично в отделение для перевода денег в другой банк. Хорошо что все заскринила и чат, и переписку с начальником. Но понятно это очень Сильно важный банк и никто разбираться не будет. Идти в суд тоже бессмысленно и вообще зачем? Конечно после такого отношения опускаются руки…
Да поимели мои деньги, да были детские на карту, была аж тыща долларов депозита. Ну и вишенка на торте что теперь клиенты ПриватБанка не могут мне оплачивать на мой фоп ну и получают ответ от тех поддержки, что мы там финансируем ТЕРРОРИЗМ…вот так вот помогли своей стране, а получили как всегда…
Приватбанк
Ответ банка
13 декабря 2022, 10:18
Добрий день!
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝