Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
zig4free 28 апреля 2023, 8:11
Вообще не вижу логики в действиях банка, то дали лимит на рассрочку, то забрали, сейчас дали 75тыс кредитного лимита, но рассрочку сделали недоступной?

Благо у меня хорошие лимиты на рассрочку в А-Банке и Монобанке.
Сейчас воспользовался услугой А-Банка — рассрочкой *оплата частями* на 18 месяцев (в привате 20 месяцев)

В принципе все хорошо, но при таком высоком кредитном рейтинге, как у меня, недоступность рассрочки у меня вызывает недоумение.
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2023, 11:04
Вітаємо. Нам дуже прикро, якщо зміна розміру ліміту за послугою була невчасною для вас. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Проблема решена
davim 27 апреля 2023, 16:39
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 122
1. Приватбанк — чи не єдиний великий банк, який змушує своїх клієнтів годиннами спілкуватися зі штучним інтелектом. І це стосується як телефонних дзвінків так і онлайн-чатів. Це реально бісить, коли ти годиннами вимушений пояснювати свою проблему, а дівчина-робот видає запрограмовані фрази.
2. Щодо сервісу «Оплата частинами». На сайті Приватбанку вказана інформація, що за наявності кредитного ліміту можна оформити до 10 договорів. В реальності в мене 1 договір. І все, висить повідомлення в Приват24, що я перевищив кількість договорів за послугою. У відділенні мені сказали, що обмеження запровадили на час військового стану. Але офіційно цієї інформації ніде немає.
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2023, 18:42
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що при зверненні в підтримку у вас залишилось неприємне враження. В той же час, для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, автоматизована система може одразу надати відповідь на ваше питання. Або ви можете описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою Оплата частинами / про його надання — на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Як тільки ліміт зміниться, вам надійде повідомлення.
Проблема решена
juliadrahanova 27 апреля 2023, 15:33
Позавчора, 25 квітня, внесла 5800 грн в банкомат, щоб вони найдішли мені на мою картку. Банкомат з'їв гроші. Видало чек про помилку та що кошти повернуться протягом 15 хвилин. Не надійшли. Подзвонила в підтримку, там сказали, що протягом доби надійдуть. Не надійшли. Дзвонила їм сьогодні, кажуть, що можуть опрацьовувати заявку вже до 14 днів, якщо після інкасації покаже, що там є мої гроші. Сказали, що ніяк допомогти не можуть. Гроші потрібні були і потрібні зараз терміново. Читала про ситуації, в яких банк «не знайшов» кошти після інкасації та після 14 днів. Чи варто мені писати заяву в поліцію?
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2023, 16:20
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема решена
Natalia1993 27 апреля 2023, 13:45
25.04.2023 в 15:09:21, через термінал м. Вінниці номер TS 209374 здійснила операцію по переказу коштів в сумі 5500грн, після того як всунула 11ту 500гривневу купюру, термінал повідомив що «купюри не приймаються» і останню 500грн купюру не зарахував…сумму що мала довідправити, переводила через сусідній термінал TS 212413, цього ж дня о 15:27:38, в розмірі 4870грн…перший термінал, який не зарахував, але забрав 500грн обладнаний камерою, ТЦ обладнаний камерами, можливо перевірити і повернути, де факто «вкрадені» кошти, але після двох запитів, двічі прийшла відмова, інкасація терміналу надлишок не знайшла, можливо — де факто «вкрала»…які Ви порадите дії, щоб подібне не траплялось, відкривати справу по статті «шахрайство», і на майбутнє записувати номера купюр, чи до кожного терміналу підходити зі своєю камерою?
Приватбанк
Ответ банка
28 апреля 2023, 11:00
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу, а також за тривале очікування. Бачимо, що наразі при проведенні наступної інкасації пристрою було виявлено збій та проведено повернення коштів.
Хотел по полонить свою доларовую карту в нес 100$ терминал сразу написал что сбой в работе и больше не принимает деньги, естественно деньги на карту не пришли. Сразу в отделение подал заявку на инкассацию. И как уже у меня было инкассация не чего не нашла. Это у меня уже втрой раз так Приват банк ворует деньги.
Приватбанк
Ответ банка
16 мая 2023, 9:13
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. За вашим зверненням проводиться додаткова перевірка. За результатом додатково повідомимо вас.
UlyanaKarnaukh 26 апреля 2023, 20:17
Співпрацюю із банком вже більше 12 років і ніколи не мала проблем. Навіть карту ФОП оформлювала у Приватбанку.
Нещодавна сталася неприємна ситуація. Є великий ризик втрати коштів дуже легким способом, а саме, інші посилання які переводять на офіційну сторінку банку. І там проходить швидке списання коштів, без надсилання смс та дзвінка клієнту із підтвердженням. Що саме цікаве, шахрай керує усіма сповіщеннями з приводу переведення коштів.
На моєму рахунку банка, коштами якими сам банк і користується, було 301тисяча грн. Ось тут і питання: чи можлива довіра до банку, коли так просто до нього можуть потрапити шахраї? Чи можливо це проходить через самих працівників банку?
Після того як було заявлено про шахрайство та надано заяву до поліції, з приводу цього питання хотілось би почути пояснення від служби безпеки банку так як кошти дуже великі!

На сьогодні, цей банк не викликає довіри для подальшої співпраці!
Приватбанк
Ответ банка
27 апреля 2023, 8:50
Вітаємо.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема решена
Osadchii108 26 апреля 2023, 12:32
Являюсь клиентом банка уже около 15 лет. За все это время никаких противоправных действий с моей стороны не совершалось. Всегда выполнял все условия договора. 12 апреля на мою карту было несколько переводов с разных карт, после чего мою карту блокируют, а на следующий день полностью разрывают договор обвиняя в мошенничестве. При этом со мной для разъяснения вопроса никто не связывался, хотя сам я писал в поддержку в этот же день, где мне сказали ожидать. Сам нахожусь за границей, теперь оказался в ситуации, что связываться и поговорить с кем-то из банка я не могу, так как когда звоню со своего номера такой возможности просто нет, а когда звоню с другого, говорят что все финансовые вопросы решаются только со звонков зарегистрированного номера. Физически в отделение банка тоже попасть не могу по описаным выше причинам. То что я в шоке от того, что банк вот так вот и даже не пообщавшись со мной принял такое решение это ладно. Теперь я хочу использовать остаток средств с других моих карт ПриватБанка, чтобы погасить задолженность на кредитной карте и навсегда забыть про этот «прекрасный» банк, но никто мне не может подсказать решение этого вопроса. Получается, что ПриватБанк не только разворовал со мной отношения без каких-либо разбирательств и лишил в столь сложное время меня возможностью пользоваться его услугами, так ещё и украл мои деньги с других счетов. Это полное дно и неуважение к своим клиентам…
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2023, 13:34
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось зв'язатись з вами за залишеними в банку контактами.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти та допомогти розібратись.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
pppererva 26 апреля 2023, 0:23
Переказ Swift з закордону прийшов на мою карточку але прізвище вказане другої особи.Це близька мені людина. Як його отримати? Кошти працівники банку не зараховують. Друга особа згодна написати відмову чи ще що треба, щоб зарахувати кошти на мою карточку. Допоможіть вирішити прорблему!!!
Приватбанк
Ответ банка
26 апреля 2023, 9:36
Вітаємо.
Зарахування коштів можливе виключно на карту або рахунок клієнта, який вказаний одержувачем.
Для зарахування коштів відправнику необхідно здійснити уточнення вірних реквізитів через банк, з якого було надіслано переказ.
Рекомендуємо вам також надати відправнику актуальні реквізити для уникнення помилок в майбутніх переказах.
Отримати вірні реквізити ви можете наступним шляхом: Приват24 (web, mob) — Сервіси — Перекази — SWIFT — Реквізити.
Sofiia06 25 апреля 2023, 17:22
Компанія перерахувала з рахунку привата гроші на мою картку в іншому банку.
Приват гроші на картку на рахунок не зарахував. Відправив на якийсь технічний рахунок.
І тоді на гарячій лінії оператори кажуть, що гроші зарахують лише на картку привата.
Це обман і шахрайство по відношенню до споживачів банківських послуг.
Я не хочу відкривати картку у приваті, я її вже маю таку як я хочу, однак гроші не можу отримати.
Жахливий банк!
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 18:54
Вітаємо.
Якщо компанія перерахувала кошти — як отримувач, для більш детальної перевірки зарахувань ви можете звернутись до підтримки банку, що випустив вашу картку.
Якщо у компанії виникають труднощі з відправкою — наші оператори поруч 24/7 і готові прийти на допомогу!
Проблема решена
Михаил Kuleshov 25 апреля 2023, 16:22
Я в ЦНАП в Кременчуге, оплачивал услугу наличными через терминал Привата, внес чуть больше, так как не было без сдачи. Появилось всплывающее окно, что мол вы больше внесли, и куда деть остатки, и я решил задонатить, после этого мне не предложили распечатать чек, а сразу выкинули на главный экран.
Получилось так, что я услугу оплатил, а чека нету, и без чека, я в ЦНАП не могу подтвердить оплату.
Позвонил в 3700, мне говорят что нужно ждать 3 дня, и они не могут сказать номер чека, я спросил, мы можем отменить этот перевод, и пусть он мне на карту зайдет, а я повторно оплачу услугу, и таким образом не буду ждать 3 дня. Мне сказали что можно)) Мы отменили, пришло уведомление в приложение, что заявка в работе (Номер заявки
26696918)
Сегодня узнал что мне отказали и деньги ушли на счет ЦНАПа, спасибо блин, оплатил услугу два раза.
Прошу вас рассмотреть мое обращение, и таки один перевод зачислить мне на карту. И отдельно, дайте по рукам тем уродам-программистам которые шаг на печать чека, сделали не последним, а предпоследним, и если я по каким то причинам его пропустил, то на последнем шаге, я уже не могу к нему вернуться.
Номер терминала Привата в ЦНАП Кременчуга TS210310
Номер квитанции на оплату ту что нужно отменить!!! 9303250258676733 1020 грн
Номер квитанции которую отменять нельзя 9303254038423309 1010 грн
Мои контакты по квитанциям думаю найдете.
На техподдержку шансов ноль, надеюсь те кто отвечает за репутацию банка, надеюсь что они мне помогут.
Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 17:57
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема решена
Zakharekt 25 апреля 2023, 15:50
Отделение по адресу: Сумы, пр-т Михаила Лушпы, 22/1
Я намагаюся через чат підтримки змінити фінансовий номер, але не можу бо мені кожного разу говорять що данні не сходяться, я звідкі знаю які там мають бути данні, я ввожу те що там від мене просять, а вони не сходяться. Юніор карту реєстрував не я, я не знаю що там за данні введені, а зараз мені говорять що тепер 18 років і я маю сам їхати у відділення банку. Я за кордоном і не можу вільно в'їхати і виїхати. Карту реєстрували в неіснуючому зараз відділені у місті Суми, данні які від мене хоче служба підтримки я ввожу корректно, бо коли мені кажуть що данні невірні коли просять ввести ПІБ мами, це просто смішно. Я не знаю що було введено моєю бабусею при реєстрації, а вона не пам’ятая, і я вже 2 тижні перебираю комбінації щоб вашому банку сподобалася відповідь…
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 18:14
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. За результатом перевірки порушень з боку операторів не виявлено. Для проходження веріфікації необхідно зазначити вірні дані.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
naa1971 25 апреля 2023, 11:13
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Героев, 37
Я обслуговувався в АТ КБ «Приватбанк» протягом 23 років, маю незаплямовану кредитну історію, проводжу підприємницьку діяльність як ФОП з 2001 року (напрямок роздрібна торгівля та надавання в оренду власного нерухомого майна). В період з 1 березня по 21 березня здійснював поповнення готівкою свого депозиту «Приват вклад» в валюті долари США та переведення коштів на мою валютну картку для виплат з наступним зняттям готівки в касі «Приватбанку». Цей вид депозиту спеціально відкривав, тому що він дає можливість вільно користуватись своїми коштами. Також на валютну картку для виплат надходили кошти від конвертаційних депозитів, відкритих в «Приватбанку», строк яких закінчився. Загальна сума зняття готівки склала приблизно 1000000грн в єквіваленті. Але реальне сальдо між поповненням та зняттям практично нульове, тобто загальна сума біля 10 тисяч доларів США використовувалась для поповнення та зняття.
16 березня я отримав від «Приватбанку» повідомлення, що місячний ліміт операцій по зняттю готівки майже вичерпано і що потрібно надати документи для підтвердження походження коштів. В той же день, 16.03.2021 я надав в чаті наступні документи: податкові декларації ФОП за останні 5 років, 2 довідки про виплати фонду гарантування вкладів по 2 банках. Загальна сума доходу за цими документами в 5 разів перевищувала суму зняття готівки за місяць.Надані мной документи пройшли валідацію і я отримав повідомлення, що всі документи успішно прийняті.
Але ліміт для зняття готівки мені не був піднятий і я не зміг 21 березня отримати замовлені мною гроші. Я звернувся на гарячу лінію, де мені підтвердили, що всі надані мною документи успішно пройшли перевірку та попросили часу для вияснення ситуації. Через деякий час співробітник служби підтримки мені перетелефонував і оголосив інформацію, що «Приватбанк» прийняв рішення припинити відносини зв мною. Причину цьго рішення мені пояснити не змогли.
22 березня 2023 я отримав на свою електронну пошту листа від «Приватбанку»,
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку № 20.1.0.0.0/7- 230322/106.
В листі написано, що «Приватбанк» 21.03.2023 р. прийняв рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Жодна з наданих причин не може бути застосована до мене, тому що я веду легальну, офіційно зареєстровану підприємницьку діяльність, всі дані про мене актуальні та надані банку, документи про походження коштів надані вчасно, банківські операції всі прозорі та законні.
Крім того, що я був вимушений закрити всі свої рахунки в «Приватбанку», виявилось, що іншим клієнтам, які мають рахунки в «Приватбанку», «Приватбанк» відмовляє в можливості проводити платежі на мій поточний рахунок в «Універсал банку», що спричиняє мені перешкоди в здійсненні моєї підприємницької діяльності.
З приводу цього я оформив звернення в онлайн-чаті 31.03.23 № 36676044 та відправив письмове звернення, зареєстроване 3.04.23 за № 2120945-ВБ. На жодне з цих звернень я не отримав відповіді.
Гроші, які я був вимушений зняти зі своїх рахунків в Приватбанку, я вніс на рахунок в іншому банку. Під час внесення виникла така ж сама проблема з фінмоніторингом, запросили підтверджуючи документи. Надав ті ж самі документи, що надавав в Приватбанк. Протягом 5 хвилин документи пройшли перевірку, питання було знято.
Виникає законне питання: ця ситуація в Приватбанку виникла в результаті байдужісті та некоментентності співробітників чи це така політика самого банку? Дуже хочеться все ж таки почути аргументовану відповідь від банку.
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 13:25
Вітаємо.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 8 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
В листі від банку про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку було надано розгорнуту відповідь.
Проблема решена
ariya80 24 апреля 2023, 21:29
хочу поскаржитися на недобросовісний Приват банк, я відкрила у них еквайринг, деякий час все було добре, але кілька днів тому вони просто не відправили гроші на мою парту ФОП. найближчим часом я отримаю від них відповідь, на запит оператору він відповів мені, що моє питання будуть розглядати протягом 180 днів! що це означає? півроку я не отримаю свої гроші назад? і чи взагалі отримаю я їх? як мені вести бізнес, якщо гроші вони нахабно привласнюють собі? Складається таке враження, що Приватбанк відчуває, що люди зараз у дуже важкому становищі і особливо малий бізнес, вони таким чином виходить відшкодовують свої збитки забираючи гроші в інших людей?
Приватбанк, номер моєї заявки 34197118, я відправила Вам листа на пошту з усіма чеками, коли ваш банк дасть мені відповідь??? може
Приватбанк
Ответ банка
25 апреля 2023, 8:48
Вітаємо.
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua
Turchak 23 апреля 2023, 23:18
Постоянно пользуюсь услугами банка кредитами, рко, прием платежей от населения, оплата в интернете и т. П.
Обслуживаю два кредита взятых один до войны второй во время, никогда не допускал просрочки,
Помимо этого использовал кредитный лимит на счёт, лимит был 100000 грн по нему также все оплаты раньше времени в льготном периоде.
И вот в пятницу 14.04.23 приходит сообщение что мой кредитный лимит снижен до нуля!
Сюрприз!
Причина сего мне неведомы, и банк их не сообщает.
В итоге все запланированные платежи партнёрам остановились, пришлось срочно искать дополнительные деньги.
Во время войны и тяжёлой ситуации в стране мы пытаемся работать, но видимо Приват банк это не устраивает.
Приватбанк
Ответ банка
24 апреля 2023, 12:01
Вітаємо.
При розрахунку кредитного ліміту приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого. Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами тощо. Радимо продовжувати активно користуватися послугами банку і шанси на підвищення кредитного ліміту можуть збільшитись.
Denis2525 23 апреля 2023, 10:56
Отделение по адресу: Киев, ул. Теодора Драйзера, 4
Купил карту международного автомобильного страхования. Сотрудница банка попросил расписать полис страхования, во первых выстоял ненужную очередь и в итоге мне распечатали не то что нужно, из-за чего возникли проблем на границе
Приватбанк
Ответ банка
23 апреля 2023, 12:15
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити деталі вашого візиту до відділення Банку.
valeriya1301 22 апреля 2023, 9:12
Користувалась терміналом від Приватбанку, все було добре, все приходило вчасно, поки в один день не прийшло відшкодування. Я почала писати операторам говорять чекайте, поки я не вийшла на оператора який перевірив та створив заявку. Далі на наступний день я стала уточнювати знов у операторов, куди все ж таки поділись гроші, та вияснилось, що платіж призупинено з підозрою нестандартної активності, попросили прислати чекі а пошту fraud@privatbank.ua, що я одразу зробила. Пройшло вже 2 тижні, ніхто не відповідає ні в чаті, ні на пошті. Я пишу кожного дня, питаюся достукатись хоча б до кого, всі мовчать, що мені робити? Як працювати далі? Жодного відшкодування з того дня не приходить!!! Ви мені повинні повернути 136650 грн!!!
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2023, 17:04
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково повідомимо в приватних повідомленнях.
nchern 21 апреля 2023, 22:45
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Независимости, 7
В січні з моєї картки шахраї списали гроші на послуги Uber. Я повідомила банк, написала листа в кіберполіцію. Надала всі дані. Було списано майже 1000 гривень. І от сьогодні банк повернув мені гроші. Дякую за чесну роботу і захист ваших клієнтів!
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2023, 10:04
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Доброго дня, маю на руках кілька 100-доларових банкнот 1996 року, обмінники не приймають. Банкноти в нормальному стані, не потерті, не надірвані. В банку сказали, що таких обмінних операцій не проводять. А як же постанова Нацбанку № 502 «комерційні та державні банки зобов’язані приймати долари старого зразка, 1996 року випуску. Ви можете звернутись до банку із цілою стодоларовою купюрою 1996 року випуску, банк повинен обміняти таку на купюру на рівноцінну 2009 року випуску.»?
Приватбанк
Ответ банка
22 апреля 2023, 9:58
Вітаємо.
Послуги обміну купюр немає. Купюри можуть бути прийняті для поповнення вашого рахунку.
Проблема решена
muravyts 21 апреля 2023, 19:02
Добрий день. Я ВПО із Запоріжжя, мешкаю зараз в Чернівцях. В жовтні 2022 року мене із фонду соціального страхування було направлено виключно в Приватбанк для відкриття рахунку для отримання виплат ВПО. В той день співробітник вказав, що відкривають такі рахунки виключно за умови переведення пенсії на ПриватБанк, інакше відмовлялися мене обслуговувати. Мені довелося погодитися на ці умови. Але наступного дня я звернулася на сайт Мінфіна зі скаргою на це і вимогою повернути пенсію знову на попередній банк (ПУМБ). На мою скаргу відділення відреагувало і пенсія залишилася на попередньому банку, а виплати ВПО на ПриватБанк. Зараз я продовжуюю мешкати в Чернівцях, щомісячно звертаюся в одне відділення для отримання виплати ВПО через касу банка. 21 числа кожного місяця ч отримую пенсію, остання пенсія на ПУМБ була виплачена в березні 2023 року. Сьогодні я побачила в додатку, що пенсія мені зарахована на карту Приватбанка. Але жодної заяви на перевод пенсії на Приватбанк я не підписувала, жодної розмови стосовно цього із співробітниками ПриватБанк не вела. Прошу допомогти у вирішенні цього спірного питання і повернути пенсію на карту Банка ПУМБ.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2023, 19:35
Доброго вечора. Приносимо вибачення, нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Профільним спеціалістам вже передано всю інформацію стосовно цієї ситуації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема решена
HuzheNekuda 21 апреля 2023, 17:56
Вирішив я поповнити карту на 3 000 грн. Зайшов у відділення Приватбанку, скористався терміналом, засунув гроші, а в результаті «поповнення неуспішне». Оператор каже, що тепер я маю ПРИЙТИ до відділку та ОФОРМИТИ КАРТУ і лише тоді я зможу подати заявку на повернення коштів! Сьогодні п’ятниця, тобто я маю жити без грошей до понеділка. А в понеділок, робочий день, я мою просити відгул за свій рахунок аби піти в банк і повернути мої кошти, які пішли в нікуди з вини банку! Ось такий банк, навіть без книги скарг та пропозицій.
Приватбанк
Ответ банка
21 апреля 2023, 18:27
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. У описаній вами ситуації повернення коштів виконується на картку ПриватБанку для того, щоб Банк міг бути впевненим, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх у пристрій під час проведення операції. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Так само і закриття рахунку, якщо ви не матимете бажання ним користуватись в подальшому, дуже просто виконати самостійно у особистому кабінеті Приват24.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝