Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Yriikd 30 января 2023, 18:13
Прикра ситуація сталась перед самим НР — став жертвою шахраїв.
Одразу зазначу, що з фінансовими інструментами знайомий та працюю з ними давно, фин. безпеки завжди дотримувався.
Отже, 28 грудня, 10:12, працюю на роботі, телефон на беззвучному, приходять якість сповіщення, дивлюсь, а це списання з кредитної картки Привата в Доларах, без ніяких підтверджень! Одразу заходжу в додаток та блокую картку. Результат:
за 5 хвилин списали 3 платежа по 21,39 дол. та 3 платежа по 34,90 дол.
Загалом на суму — 6 325 грн!!! І були ще спроби, поки не заблокував картку.
Списували через Кит. сайт dhgate.com, на котрий навіть раніше і не заходив ніколи.
Картка — Голд, Мастер Кард: використовувалась декілька раз на місяць в офлайн магазинах, ні яких сайтах, гаманцях, підписках не була задіяна, для цього маю спеціальні віртуальні картки!

Ще раз, за 5 хвилин, 6 списань з повтором сум, у іншій валюті, без підтвержень!

Додзвонитись на гаряч. лінію, то окрема тема, вирішив бігти на найблище відділення, як виявилось щоб з'єднатися з оператором треба казати пароль «не правельне поповнення картки», дивина ще та!

Зареєстрував звернення про шахрайське списання, обіцяли начебто подати документи на оскарження операції до Мастер Кард. Також направав заяву до кібер поліції.

Основне питання до процесінгу банку, чому Банк пропускає без пітдвердження операції, які є НЕТИПОВИМИ для клієнта (інша валюта, однакові суми, і все це впродовж 5 хвилин)??

П.С. 06.01.23 повернули два платежі по 782,20 грн.
Але де інші повернення? до того ж 782,20 грн це були найперші та найменші списання з шести.
Чекаю та сподіваюсь на повернення коштів…
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2023, 19:49
Добрий вечір!
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Частина заявок на оскарження ще в роботі та за результатом їх розгляду в платіжній системі ми вас додатково проінформуємо. Якщо ви впевнені, що не передавали дані картки, велика вірогідність повернути кошти по цим платежам. Ми ж, зі свого боку, зробимо все для цього.
sohm 30 января 2023, 16:37
Намагався додати свою картку до приват24 від моно.
Повідомлення що некоректні дані. Спробував іншу — те саме.
Кілька разів звертався у підтримку де виявилось що мені потрібно надати фото та номер картки яку я додавав 22.03.2022 року. Авжеж у мене немає такої інформації. Звернувся навіть у моно — немає додавання карт у цей період. Пробував якось дати зрозуміти що немає цієї інформації у мене. Готовий до перевірок і т.д. Немає результату. На клієнта їм пофігу. Додам ще те що я скинув їм фото по запиту картки що додаю і фото паспорту.
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2023, 18:28
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців.
Юрій Акіменко 30 января 2023, 9:27
Приват банк відмовив у на данні кредитного ліміту на карту банку. Пославшись на З, А К О Н У К Р, А Ї Н И Про соціальний і правовий захист військовослужбовців
та членів їх сімей.

САМЕ ЦИМ ЗАКОНОМ ЗАБОРОНЕНА ВИДАЧА КРЕДИТІВ ВІЙСЬКОСЛУЖБОВЦЯИ, клієнта саме ПРИВАТБАНКУ.
На думку працівників банку цей закон обмежує конституційні права військовослужбовців. Та покликаний на захист корпоративних прав банкірів.
Приватбанк
Ответ банка
30 января 2023, 11:32
Добрий день!
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
Проблема решена
OlgaChepur 29 января 2023, 15:40
Без мого відома списали всі кошти з моєї зарплатної карти у невідомому напрямку і відмовляються їх повертати. Хоч це була зарплата і я на неї розраховувала на підготовку до весілля з військовим ЗСУ. Прошу повернути мені всі списані кошти та провести розслідування діяльності, як це коли я роблю переказ то декілька разів маю підтвердити законність операції, а як списати їх то роблять це без відома клієнта.
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2023, 16:43
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Богдан Наконечний 29 января 2023, 14:28
25 грудня прийшло повідомлення про повернення коштів з AliExpress на суму 34.92$ але вони так і не нарахувалися на мою картку. Написав в чат до оператора, він мені повідомив що протягом доби інформація буде оновлена і кошти будуть на балансі, але пройшла доба, кошти так і не нарахувалися. 27 грудня я написав в чат оператору, повідомив йому також код ARN, і він повідомив що повернення є і по коду ARN також є повернення але сама виписка не оновилася, він створив заявку, яку мені розглянули і повідомили що гроші не повертаються багатьом клієнтам через масовий збій і будуть повернуті 6 січня. Як ви вже зрозуміли 6 січня гроші не надійшли, я знову написав в чат і знову була створена заявка і знову в заявці було було вказано те сама тільки нова дата 20 січня. Після 20 січня також кошти не нарахувалися. І після цього я знову писав в чат підтримку до оператора і загалом вже було створено 4 заявки, в останній заявці вже нова дата, чекати потрібно до 3 грудня. Чому банк не може вирішити проблема вже як місяць, і коли нарешті будуть повернуті кошти???
Приватбанк
Ответ банка
29 января 2023, 16:32
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Юрій Білик 28 января 2023, 0:49
Мені ампутували пальці стопи після травми,є відповідна виписка з лікарні.де вказано всі дати (час поступлення.період лікування.іт.д)але банк разом з страховою компанією свідомо затягує час.вимагаючи якісь довідки від першого звернення.рентген здорової стопи і т.д другими словами робить неможливим подачу таких документів це триває вже місяць.
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2023, 11:30
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Volodymyr Dozirtsiv 27 января 2023, 19:20
Приватбанк вирішив шо постанова НБУ це так собі і почав відмовляти у проведенні свіфт-платежу за дрони. Пояснюють це якимись-там змінами в митному кодексі без деталей (просто узагальнена фраза про зміни). Відмова завершилась тим, що Банк очікує тепер розяснень НБУ.
Хто як не Приватбанк тепер займається підривом обороноздатності країни, вставляючи палки в колеса волонтерам і благодійним фондам?
Приватбанк
Ответ банка
28 января 2023, 13:49
Вітаємо.
Чекаємо інструкцій від НБУ відповідно останніх змін в Митному кодексі, щодо можливості купівлі фізособами БПЛА. Наразі провести таку оплату можливо через благодійну організацію.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
rwulx0inoq 27 января 2023, 17:44
Прийшов пуш на телефон що є зарахування у валюті на фоп рахунок — зайшов подивився гроші є на місці усі. Ввечері пропали.
У підтримці говорять що перший раз про це чують, грошей не бачать, рекомендують чекать та звертатись у банк з чеком про сфівт переказ.
На аргументи з першого речення не реагують. Як жити далі без грошей не зрозуміло.
Приватбанк
Ответ банка
27 января 2023, 19:12
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
Сьогодні, 27.01.2023р намагалась скористатися банкоматом приватбанку в м.Новодністровськ Чернівецької області. Намагалась зняти готівку з карти іншого банку. В той час, як я виставила карту в картоприймач, робітники приватбанку вимкнули банкомат для технічного обслуговування. Стався збій і карту банкомат вилучив. Я попросила фахівців, які виконували роботи, повернути карту. Мені порадили дзвонити 3700. Після півгодинного танцювання на морозі в спробах пояснити ситуацію голосовому помічникові (як вимкнути це непорозуміння?), я зрозуміла, що нічого той дзвінок не вирішить. Зайшла в банк до операторів, мені сказали, що карту утилізували. Карта іншого банку, утілизована через те, що працівники вимкнули банкомат. Перевипуск карти 10 робочих днів, найближче відділення банку -200км від Новодністровська. Тепер я змушена витратити день відпустки і 500грн на дорогу, ще й чекати 10 днів. Жах, а не обслуговування
Приватбанк
Ответ банка
27 января 2023, 16:07
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації за ситуацією.
Yulia2023 27 января 2023, 11:24
5 січня AliExpress повернув 3.49$, видав ARN код та повідомив що гроші будуть зараховані протягом 5 робочих днів, але Приватбанк досі не зарахував гроші на рахунок. По ARN коду на сайті банка не знайдено жодної інформації. Оператори ховаються за роботом, довелося йти у відділення. Там допомогли зв’язатися з оператором, який повідомив, що гроші не повертаються багатьом клієнтам через масовий збій і будуть повернуті до 20 січня. Грошей не дочекалася і довелося знову зв’язуватися з оператором, який повідомив що гроші точно будуть повернуті до 10:00 27 січня. Але їх знову немає. Що заважає повернути їх і чому банк не займається цією проблемою?!
Приватбанк
Ответ банка
27 января 2023, 12:12
Добрий день!
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними з відгуку, щоб перевірити інфоромацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Проблема решена
minehetz1672 26 января 2023, 23:18
Працівник відділення ПриватБанк відмовився видати переказ Western Union мотивуючі це тим, що я не маю катрки ПриватБанку, і для отримання переказу я повинен обов’язково її оформити. Знаю що така вимога незаконна, про що неодноразово вказувало керівництво ПриватБанку. Але, як я розумію, керівництво змушує менеджерів вводити в оману клієнтів. Завтра планую записати все на відео та викликати поліцію у відділенні, бо це все має ознаки шахрайства в складі злочинного угруповання. Може хтось підкаже гарного громадського юриста в м. Хакрів? Це свавілля банку повинно скінчитись!
Приватбанк
Ответ банка
27 января 2023, 9:50
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Для отримання переказу співробітник має ідентифікувати отримувача, оформлення картки при цьому не є обов'язковим. Ми передали інформацію по описаній ситуації колегам для проведення перевірки. За її результатом з вами додатково зв'яжуться.
Проблема решена
springboot 26 января 2023, 22:26
В конце августа оплачивал КАСКО (40000 грн) с другого банка переводом на счет в Приватбанке. Оказалось, что деньги не дошли до получателя. Сотрудники Приватбанка даже не хотели вступать в диалог и отправляли в мой банк (с которого был перевод). Долгие разбирательства и вот ответ у меня — Приватбанк разблокировал сумму из-за санкций. Правда почему Приватбанк ее не вернул в банк отправителя, мне так и не ответили. Любые обращения приводили к следующим диалогам:

— обращайтесь в свой банк
— вы не платили нашей картой
— если бы мы и вернули ваши деньги, то мы не вернем потому что у вас нету нашей карты
— мы ничем вам помочь не можем
— дайте все документы и мы возможно вам поможем

Так и остались 40000 грн где-то в отделениях Приватбанка :(
Приватбанк
Ответ банка
27 января 2023, 15:01
Добрий день!
Питання передано профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
moreign 26 января 2023, 19:11
Думаю, что народ должен знать, как банк крадет деньги клиентов. Пополнял карту сегодня на 500 грн. Терминал деньги принял и тут же выключился, выкинув карту назад. Отделение Привата, рядом с которым расположен терминал, закрыто. Долгие звонки на горячую линию, а затем такое же долгое общение с банком в личном кабинете в течение 3 часов дали непонятный слабый результат. Ответили, что ждите 1−3 суток, мол, будут разбираться. Это были мои последние деньги до начала февраля. Банк ГОСУДАРСТВЕННЫЙ, а значит украло ГОСУДАРСТВО. И это в то время, как идет война. Война не выигрывается на фронтах, как многие думают, война выигрывается в тылу. Если в тылу государство так нагло ворует деньги у своих людей, то делайте выводы насчет победы. Лично я уже для себя сегодня выводы сделал.
Приватбанк
Ответ банка
26 января 2023, 19:37
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та допомогти якомога швидше розібратись у ситуації.
Проблема решена
tanya051006 26 января 2023, 11:49
Маю проблему з Приватбанком. Знімала 20000 грн. Банк спитсав з картки 20 тис.грн., а банкомат видав усі купюри по 500 і одну 200 (замість 500). Відповідно 300 не додав. Зверталася в Приватбанк, прийняли заявку, «розібралися», і повідомили що «збою не було», в поверненні 300 грн.відмовлено.
Перед тим розраховувалася карткою в кав’ярні, перша спроба «відмовлено в транзакції», друга спроба — списано кошти. Через кілька днів банк списав кошти ще і за першою транзакцією. Звернулася в Приватбанк, отримала відповідь, що потрібно звертатися в кав’ярню, щоб повернули кошти))) Немає слів, мабуть варто змінювати банк і звертатися в поліцію.
Приватбанк
Ответ банка
26 января 2023, 12:57
Вітаємо.
Нам прикро, якщо ви відчули незручності під час користування банкоматом. Ми перевіримо інформацію щодо заявки на повернення по вказаній операції та за необхідності додатково зв'яжемось з вами.
Також варто відмітити, що при здійсненні оплати запит на списання формує саме торгова точка, в котрій було використано картку для оплати. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати заявку на оскарження повторного списання, яка буде розглянута за правилами міжнародної платіжної системи. В той же час, ви можете звернутись в торгову точку, яка запитала суму до списання, щоб вони провели повернення дублюючого списання на своїй стороні. Це буде швидше, ніж у разі, якщо ми будемо оскаржувати платіж через платіжну систему.
Sehii 25 января 2023, 23:05
Кошти списали швидко з карти, але готівку банкомат так і не видав) чекайте до 30 днів. Ніяк інакше як крадіжка. Співробітниця контакт центру 5015 табельний номер (якщо вірно відповіла) — взагалі неадекватна. Виявляється це в них норма, і це не крадіжка) просто ви залишились без грошей на місяць — от якщо вам їх не повернуть — то тоді будете говорити що це крадіжка))))
Приватбанк
Ответ банка
26 января 2023, 9:23
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату. Звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваші контактні дані, а також деталі ситуації.
Анатолій Л 25 января 2023, 17:15
Доброго всім часу доби! Пишу з Херсону, за вікном артилерійська дуель. Наша арта стріля на той берег, а відповідь прилітає нам та населенню поряд. Одним словом місто на лінії фронту. В цей час з центрального офісу приватбанка вирішили — що нам пора платити по кредитам, та в чергове списали кошти з картки. А за добу до списання на рашистських сайтах опублікували інформацію як укрбанки гноблять людей на тільки що визволеній Херсонщині.
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2023, 19:02
Вітаємо. Відповідно до постанови НБУ від 24.02.2022 р. №18 «Про роботу банківської системи у період запровадження військового стану» не передбачено скасування нарахування відсотків за кредитними картками. У той же час, за період з березня по травень діяли знижені відсоткові ставки та був відсутній мінімальний платіж. Ми розуміємо, в якій ситуації виявилась країна, а також жителі прифронтових міст, тому на даний момент існує процедура реструктуризації перегляду умов кредитування. При реструктуризації Банк укладає угоду про нові умови погашення заборгованості (термін, процентна ставка і щомісячний платіж по кредиту). Також Банк йде на деякі поступки і списує частину нарахованих штрафів, пені та комісій. У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково вас сповістимо.
Проблема решена
Сергей Светланов 25 января 2023, 16:58
24.01 снимал с карточки Ощадбанка 20 000грн в банкомате Приватбанка.
Размер комиссии за снятие Ощада 0,075%
На экране банкомата было указано, что комиссия Привата 0,0%
По факту сняло 20 000 грн + 305 грн

Вопрос — кто снял доп.комиссию и в каком размере
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2023, 17:54
Вітаємо. Як і зазначено, комісія за зняття готівки з карток інших Банків у банкоматах ПриватБанку відсутня. Можемо підмітити, що згідно даних з офіційного сайту ОщадБанку — видача готівки: — в мережі установ українських банків 1,5% + 5 грн.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Galinass 25 января 2023, 5:54
23.01.2023 мною було створено відгук із зазначенням номерів заявок, за якими ПриватБанк не створив пакет документів. Ось посилання — https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/314297 / Співробітник ПриватБанку у відповіді заявив, що «Наші колеги отримали документи надані вами та прикріплювати їх». І що ви думаєте? За заявкою 2) 2242602 — https://privatbank.ua/refund/2242602#refund_table
а також за заявкою 3) 2242594 — https://privatbank.ua/refund/2242594#refund_table ніякої роботи зроблено не було! Ось скріншот, де виділено червоним НЕ оброблені заявки — https://i.ibb.co/WpnRVgH/image.png

Мені от цікаво — скільки відгуків мені необхідно залишити, щоб ПриватБанк нарешті прийняв пакет документів за заявками 2242602 і 2242594? Або мені треба по кожній заявці робити окремий відгук? До яких пір триватиме цей театр абсурду?
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2023, 9:44
Вітаємо. Ми в жодному разі не прагнемо створити незручності, як нашим клієнтам, так і власникам карток інших банків, які користуються нашими послугами. Вказані заявки знаходяться на фінальній стадії перед відправкою документів у міжнародної платіжної системи. Також варто відзначити, що за однією з них документи вже були успішно передані на розгляд. За результатами обробки заявок додатково вас сповістимо.
Проблема решена
HelenaAtvi 24 января 2023, 23:42
20.01.2023 року при поповненні в банкоматі в супермаркеті на вул. Л.Толстого в м. Вінниця власної картки, банкомат серед інших прийняв купюру еквівалентом 500 грн., проте не відобразив на екрані, я покликала охоронця супермаркету, проте він повідомив, що за термінали відповідає саме Приватбанк. Тут же при охоронцеві я продовжую поповнювати картку купюрами такого ж номіналу, проте через одну купюру термінал знову не відобразив 500 грн і наступні за ними. Увага, при свідку. Я телефоную на гарячу лінію, мені повідомляється, що після інкасації буде проведено перевірка і кошти повернуться на картку, проте сьогодні прийшло повідомлення, що коштів не виявлено і банк змушений відмовити в повернені. Як так в ла порядку? Виходить дві людини помилились, є ще ж камери на терміналах. Чому їх не противились. p. s. За словами персоналу такі випадки непоодинокі саме з терміналом Приватбанк
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2023, 13:48
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Уточнюємо інформацію щодо вашої ситуації, за результатами додаткової перевірки надамо відповідь у особистих повідомленнях.
Проблема решена
l56gires 24 января 2023, 21:55
У 2019 році із картки для виплат було списано 1000 грн. Транзакцій я не здійснював. На карті не було таких коштів, нею майже не користувалися, тому баланс став -1000 грн. (що є неможливим за відсутності кредитного ліміту картки). Після розмови зі співробітниками банку, виявилося, що це було списання у інтернет магазині. Банк запропонував зробити повернення і протягом певного часу мінус анулювали, але згодом мінус з’явився знову. Як пояснив співробітник банку, продавець відмовив у повернені банку. Подальших дій банку стосовно вирішення цього питання не було. Співробітники щомісячно телефонували та нагадували про борг, просивши повернути. Нагадую, що транзакцій я не здійснював та звісно ж не підтверджував, що уже свідчить про шахрайство та ненадійність системи безпеки банку.
На сьогодні, я маю регулярні стягнення відсотку за незрозуміло що… бо кредит на картці для виплат не є можливим.
Сума боргу складає — 2800 грн, які я не хочу повертати банку.
Які ще є пропозиції вирішення цього питання, окрім безглуздого варіанту — повертати кошти, які не були в моєму користуванні?! Вважаю, що ця ситуація є виключно провиною ПриватБанка та має бути вирішена з їхнього боку.
Приватбанк
Ответ банка
25 января 2023, 9:47
Вітаємо.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті, на момент авторизації коштів було достатньо для оплати та при подачі заявки на повернення коштів продавець спочатку підтвердив наміри повернути кошти, однак пізніше кошти до Банку не надіслав, через що сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝