×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Все курсы банка |
Беремо і списуємо
Одразу зазначу, що з фінансовими інструментами знайомий та працюю з ними давно, фин. безпеки завжди дотримувався.
Отже, 28 грудня, 10:12, працюю на роботі, телефон на беззвучному, приходять якість сповіщення, дивлюсь, а це списання з кредитної картки Привата в Доларах, без ніяких підтверджень! Одразу заходжу в додаток та блокую картку. Результат:
за 5 хвилин списали 3 платежа по 21,39 дол. та 3 платежа по 34,90 дол.
Загалом на суму — 6 325 грн!!! І були ще спроби, поки не заблокував картку.
Списували через Кит. сайт dhgate.com, на котрий навіть раніше і не заходив ніколи.
Картка — Голд, Мастер Кард: використовувалась декілька раз на місяць в офлайн магазинах, ні яких сайтах, гаманцях, підписках не була задіяна, для цього маю спеціальні віртуальні картки!
Ще раз, за 5 хвилин, 6 списань з повтором сум, у іншій валюті, без підтвержень!
Додзвонитись на гаряч. лінію, то окрема тема, вирішив бігти на найблище відділення, як виявилось щоб з'єднатися з оператором треба казати пароль «не правельне поповнення картки», дивина ще та!
Зареєстрував звернення про шахрайське списання, обіцяли начебто подати документи на оскарження операції до Мастер Кард. Також направав заяву до кібер поліції.
Основне питання до процесінгу банку, чому Банк пропускає без пітдвердження операції, які є НЕТИПОВИМИ для клієнта (інша валюта, однакові суми, і все це впродовж 5 хвилин)??
П.С. 06.01.23 повернули два платежі по 782,20 грн.
Але де інші повернення? до того ж 782,20 грн це були найперші та найменші списання з шести.
Чекаю та сподіваюсь на повернення коштів…
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Частина заявок на оскарження ще в роботі та за результатом їх розгляду в платіжній системі ми вас додатково проінформуємо. Якщо ви впевнені, що не передавали дані картки, велика вірогідність повернути кошти по цим платежам. Ми ж, зі свого боку, зробимо все для цього.
Комментарии (8)
Відмовляють в додаванні картки стороннього банку до приват24
Повідомлення що некоректні дані. Спробував іншу — те саме.
Кілька разів звертався у підтримку де виявилось що мені потрібно надати фото та номер картки яку я додавав 22.03.2022 року. Авжеж у мене немає такої інформації. Звернувся навіть у моно — немає додавання карт у цей період. Пробував якось дати зрозуміти що немає цієї інформації у мене. Готовий до перевірок і т.д. Немає результату. На клієнта їм пофігу. Додам ще те що я скинув їм фото по запиту картки що додаю і фото паспорту.
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців.
Написать комментарий
Кредитний ліміт та покупка частинами НЕ ДОСТУПНІ ДЛЯ АІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ
та членів їх сімей.
САМЕ ЦИМ ЗАКОНОМ ЗАБОРОНЕНА ВИДАЧА КРЕДИТІВ ВІЙСЬКОСЛУЖБОВЦЯИ, клієнта саме ПРИВАТБАНКУ.
На думку працівників банку цей закон обмежує конституційні права військовослужбовців. Та покликаний на захист корпоративних прав банкірів.
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
Комментарии (5)
Скарга
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Комментарии (6)
Не повертають гроші на рахунок з AliExpress
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Комментарии (4)
Обман Захист на кожен день
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Комментарии (3)
відмова проводити свіфт за дрони mavic
Хто як не Приватбанк тепер займається підривом обороноздатності країни, вставляючи палки в колеса волонтерам і благодійним фондам?
Чекаємо інструкцій від НБУ відповідно останніх змін в Митному кодексі, щодо можливості купівлі фізособами БПЛА. Наразі провести таку оплату можливо через благодійну організацію.
Написать комментарий
Приват вкрав гроші: Прийшли гроші на фоп зранку ввечері немає
У підтримці говорять що перший раз про це чують, грошей не бачать, рекомендують чекать та звертатись у банк з чеком про сфівт переказ.
На аргументи з першого речення не реагують. Як жити далі без грошей не зрозуміло.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних та перевірки інформації.
Комментарии (1)
Робота персоналу
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації за ситуацією.
Написать комментарий
Не повертають гроші на рахунок
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними з відгуку, щоб перевірити інфоромацію по описаній ситуації. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Комментарии (2)
Відмова в отриманні грошової допомоги від ООН через Western Union
Перепрошуємо за незручності. Для отримання переказу співробітник має ідентифікувати отримувача, оформлення картки при цьому не є обов'язковим. Ми передали інформацію по описаній ситуації колегам для проведення перевірки. За її результатом з вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (4)
Не возвращают 40000 грн с сентября 2022
— обращайтесь в свой банк
— вы не платили нашей картой
— если бы мы и вернули ваши деньги, то мы не вернем потому что у вас нету нашей карты
— мы ничем вам помочь не можем
— дайте все документы и мы возможно вам поможем
Так и остались 40000 грн где-то в отделениях Приватбанка :(
Питання передано профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Комментарии (1)
Схема мошенничества от банка Приват
Написать комментарий
Банкомат видав не повну суму, а з картки списав
Перед тим розраховувалася карткою в кав’ярні, перша спроба «відмовлено в транзакції», друга спроба — списано кошти. Через кілька днів банк списав кошти ще і за першою транзакцією. Звернулася в Приватбанк, отримала відповідь, що потрібно звертатися в кав’ярню, щоб повернули кошти))) Немає слів, мабуть варто змінювати банк і звертатися в поліцію.
Нам прикро, якщо ви відчули незручності під час користування банкоматом. Ми перевіримо інформацію щодо заявки на повернення по вказаній операції та за необхідності додатково зв'яжемось з вами.
Також варто відмітити, що при здійсненні оплати запит на списання формує саме торгова точка, в котрій було використано картку для оплати. За вашим зверненням в підтримку ми можемо подати заявку на оскарження повторного списання, яка буде розглянута за правилами міжнародної платіжної системи. В той же час, ви можете звернутись в торгову точку, яка запитала суму до списання, щоб вони провели повернення дублюючого списання на своїй стороні. Це буде швидше, ніж у разі, якщо ми будемо оскаржувати платіж через платіжну систему.
Написать комментарий
Не рекомендую взагалі
Комментарии (1)
Буду вимушений заявляти в СБУ на колаборантів з центрального офісу приватбанка
Комментарии (10)
Дополнительная комиссия при снятии наличных в банкомате с карточки другого банка
Размер комиссии за снятие Ощада 0,075%
На экране банкомата было указано, что комиссия Привата 0,0%
По факту сняло 20 000 грн + 305 грн
Вопрос — кто снял доп.комиссию и в каком размере
Комментарии (6)
Знову не оброблені заявки
а також за заявкою 3) 2242594 — https://privatbank.ua/refund/2242594#refund_table ніякої роботи зроблено не було! Ось скріншот, де виділено червоним НЕ оброблені заявки — https://i.ibb.co/WpnRVgH/image.png
Мені от цікаво — скільки відгуків мені необхідно залишити, щоб ПриватБанк нарешті прийняв пакет документів за заявками 2242602 і 2242594? Або мені треба по кожній заявці робити окремий відгук? До яких пір триватиме цей театр абсурду?
Комментарии (1)
Банк-шахрай
Комментарии (1)
Мінус на карті для виплат.
На сьогодні, я маю регулярні стягнення відсотку за незрозуміло що… бо кредит на картці для виплат не є можливим.
Сума боргу складає — 2800 грн, які я не хочу повертати банку.
Які ще є пропозиції вирішення цього питання, окрім безглуздого варіанту — повертати кошти, які не були в моєму користуванні?! Вважаю, що ця ситуація є виключно провиною ПриватБанка та має бути вирішена з їхнього боку.
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті, на момент авторизації коштів було достатньо для оплати та при подачі заявки на повернення коштів продавець спочатку підтвердив наміри повернути кошти, однак пізніше кошти до Банку не надіслав, через що сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Комментарии (6)